Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις «Καθημερινά επιβεβαιωνόμαστε για τη σωστή μας επιλογή»

«Καθημερινά επιβεβαιωνόμαστε για τη σωστή μας επιλογή»

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Συνέντευξη με οικογένεια Μαντζιαβά, franchisee της Pizza Fan σε 6 περιοχές της Αττικής.

«Όλα τα μέλη της εταιρείας αλλά και όλοι οι franchisees λειτουργούμε σαν μια νέα οικογένεια. Oραματιζόμαστε από κοινού ένα καλύτερο και επιτυχημένο μέλλον για όλους μας».

Με 30 και πλέον χρόνια εμπειρίας στον χώρο της εστίασης, ο επιχειρηματικός δρόμος ήταν για την οικογένεια Μαντζιαβά μονόδρομος. «Αναζητώντας ένα επιτυχημένο μοντέλο franchise στον χώρο της εστίασης με αναπτυξιακή πορεία και δυναμική, συνειδητοποιήσαμε πως αυτό που ψάχναμε δεν ήταν άλλο από το franchise concept της PIZZA FAN. Τώρα, μετρώντας πια περισσότερο από μια 10ετία συνεργασίας και 6 καταστήματα σε Χαλάνδρι, Μελίσσια, Αγία Παρασκευή, Αγίους Αναργύρους, Νέα Ιωνία και Νέο Ηράκλειο, επιβεβαιωνόμαστε καθημερινά για τη σωστή μας επιλογή».

Πώς προέκυψε η συνεργασία με την PIZZA FAN;

Η πρώτη επαφή με την εταιρεία έγινε στην ετήσια έκθεση Franchise, όπου συναντήσαμε και μιλήσαμε με τους ανθρώπους της PIZZA FAN. Δεν ήταν δύσκολο να διακρίνουμε ότι πρόκειται για ένα επιτυχημένο μοντέλο που ικανοποιούσε ακριβώς τα «θέλω» μας. Στη συνέχεια, κατόπιν συζητήσεων αλλά και προσωπικής έρευνας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε. Κι όλα σιγά σιγά πήραν το δρόμο τους…

pizzafun franchisee.62

Εμπιστοσύνη, ουσιαστική υποστήριξη και άριστη συνεργασία με όλα τα τμήματα της εταιρείας για την εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων μας.

Πέρα από το ισχυρό brand name, τι σας έκανε να πείτε το «ναι» σε αυτήν τη συνεργασία;

Η καλή διάθεση και συνεργασία με τους ιθύνοντες της εταιρείας, το ισχυρό marketing, οι προωθητικές ενέργειες που εφαρμόζει συστηματικά, αλλά και το όραμά της να παραμείνει η πρώτη αλυσίδα πίτσας στην Ελλάδα.

Πώς φτάσατε λοιπόν στην πρώτη μέρα λειτουργίας του καταστήματος Χαλανδρίου;

Μετά την εύρεση του κατάλληλου ακινήτου, πάντα σε στενή συνεργασία με τα έμπειρα στελέχη της PIZZA FAN, ακολούθησε συνεργασία με πολιτικό μηχανικό για την αδειοδότηση του καταστήματος, ο σχεδιασμός για την καλύτερη οργάνωση του χώρου και τέλος η παραγγελία όλου του απαραίτητου υλικοτεχνικού εξοπλισμού. Τελευταίο στάδιο ήταν η παραγγελία των πρώτων υλών. Μετά από κατάλληλη εκπαίδευση, έγιναν τα απαραίτητα τεστ και δοκιμές μέσα στο κατάστημα, ώστε να είναι καθ’ όλα έτοιμος ο νέος μας χώρος να κατακτήσει και να εξυπηρετήσει ακόμη μια περιοχή.

Και μετά από δύο χρόνια ανοίξατε το δεύτερο σημείο στα Μελίσσια;

Ακριβώς. Αφού τον Ιούνιο του 2005 ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με την PIZZA FAN στο πρώτο μας κατάστημα, έπειτα από σκληρή δουλειά, υπομονή και ακολουθώντας το πλάνο επέκτασης της εταιρείας, προχωρήσαμε στο άνοιγμα του δεύτερου καταστήματος στα Μελίσσια. Η συνεχής επιτυχία, η άνοδος των πωλήσεων αλλά και η στήριξη και ηγετική ικανότητα του Προέδρου μας, μας ώθησε σταδιακά σαν οικογένεια να διαχειριζόμαστε σήμερα έξι καταστήματα στο σύνολό τους. Η ικανοποίηση που έχουμε λάβει από αυτές μας τις επενδύσεις και τη συνεργασία μας με την PIZZA FAN, μας έχουν οδηγήσει με τη σειρά τους να έχουμε πίστη στο μοντέλο της εταιρείας μας, να συνεχίσουμε την προσπάθεια για μεγαλύτερη επιτυχία και να έχουμε διάθεση για περαιτέρω επέκταση.

pizzafun franchisee1.62

Έχουμε πίστη στο μοντέλο της εταιρείας μας, συνεχίζουμε την προσπάθεια για μεγαλύτερη επιτυχία και έχουμε διάθεση για περαιτέρω επέκταση.

Υπήρξαν κάποιες προκλήσεις που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε; Αν ναι, με ποιο τρόπο η ίδια η εταιρεία σας βοήθησε σε αυτό;

Μετά από αρκετό χρονικό διάστημα λειτουργίας και με συνεχόμενη αύξηση των πωλήσεων, παρουσιάστηκε η ανάγκη για μετεγκατάσταση κάποιων καταστημάτων. Η εταιρεία ήταν συνεχώς δίπλα μας σε κάθε στάδιο για την ανεύρεση και διαμόρφωση του ιδανικού νέου χώρου, εφαρμόζοντας νέα πρότυπα (HACCP, ISO), ώστε να πετύχουμε ακόμα μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων.

Ως franchisees, ποιο θεωρείτε ότι είναι το πιο «δυνατό χαρτί» του συστήματος franchise της PIZZA FAN;

Πρώτο και κύριο είναι το προϊόν και η ποιότητά του. Η αυστηρή επιλογή πρώτων υλών, τα αγνά υλικά που φθάνουν καθημερινά στα καταστήματά μας, εγγυώνται ότι το τελικό προϊόν που θα απολαύσει ο πελάτης θα είναι απόλυτα ελεγμένο. Έπειτα το επιθετικό marketing -με ενέργειες που συνεχώς ανανεώνονται- και στη συνέχεια η σωστή τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί πάντα τις ανάγκες της αγοράς.

Αν έπρεπε να περιγράψετε τη συνεργασία σας με την εταιρεία μέσα σε μια πρόταση, ποια θα ήταν αυτή;

Εμπιστοσύνη, ουσιαστική υποστήριξη και άριστη συνεργασία με όλα τα τμήματα της εταιρείας για την εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων μας. Είναι πολύ βασικό το γεγονός ότι όλα τα μέλη της εταιρείας αλλά και όλοι οι franchisees λειτουργούμε σαν μια νέα οικογένεια και οραματιζόμαστε ένα καλύτερο και επιτυχημένο μέλλον για όλους μας.

Βάσει της εμπειρίας σας τι θα συμβουλεύατε τους υποψήφιους franchisees που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στο δίκτυο της αλυσίδας;

Χρειάζεται καταρχήν όραμα, διάθεση για δουλειά, ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας. Πρέπει να πιστέψουν στο μοντέλο της PIZZA FAN και να έχουν διάθεση, επιμονή και υπομονή για να πετύχουν στον κλάδο.

Είναι η κατάλληλη περίοδος για να επενδύσει κάποιος σε ένα σύστημα franchise και ειδικότερα στη PIZZA FAN;

Πιστεύουμε πως ναι. Το μοντέλο της PIZZA FAN είναι σίγουρο, δοκιμασμένο και επιτυχημένο εδώ και 20 χρόνια. Άλλωστε δεν είναι τυχαία Νο 1 στην Ελλάδα!

Τα σχέδιά σας για το μέλλον;

Είμαστε σίγουροι για τη συνέχιση της άψογης συνεργασίας μας και επιδιώκουμε την περαιτέρω επέκτασή μας σε νέες περιοχές με σύμμαχο πάντα την ίδια την PIZZA FAN.

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Tηλ: 210 6756200 / 210 6856400
  • Διευθύνων Σύμβουλος/Γενικός Διευθυντής: Κωνσταντίνος Αντάρας
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης: Σωκράτης Πτερνέας & THE FRANCHISE CO.
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος: 110 τ.μ.
  • Μέσο Ύψος Επένδυσης: €60.000- €120.000
  • Entry fee: €20.000
  • Royalties: 7% (Full Franchise) - 9% (Business Facilities Lease)
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 8
  • Αριθμός Καταστημάτων Franchise: 59
  • Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 67
  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 1996 / 2005
  • Προέλευση: Ελλάδα
  • Πακέτο Franchise:
    • Oλοκληρωμένο σύστημα υποστήριξης αξιοποιώντας εσωτερικό τμήμα μηχανοργάνωσης, συστήματα ERP για την αυτοματοποίηση της παραγωγής & CRM για την ενίσχυση της μακροχρόνια αξίας του πελάτη, ενώ αξιοποιείται in house τμήμα call center 170 θέσεων
    • Εύρεση τοποθεσίας (πόστο καταστήματος)
    • Εργονομικός σχεδιασμός καταστήματος (lay out)
    • Εκπαίδευση Franchisee και εκπαίδευση προσωπικού
    • Επιθεωρητής – Σύμβουλος με επισκέψις τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα.
    • Τηλεφωνικό κέντρο για παραγγελιοληψία, διαχείρηση παραπόπων
    • Έρευνες αγοράς
    • Ανταγωνισμός
    • Marketing, Shopping Friends, Advertising, Sponsoring, local marketing, κεντρικές συμφωνίες, προβολές Key accounts κ.λπ., Χορηγίες
    • Xρηματοδοτικά εργαλεία με δύο εναλλακτικά μοντέλα συνεργασίας ανάλογα το προφίλ του υποψηφίου franchisee. Απαιτείται προσωπική εμπλοκή και αυτοαπασχόληση του franchisee
  • Aναπτυξιακοί στόχοι: Κατ/τα σε λειτουργία (δίνονται με μοντέλο BFL): Μυτιλήνη, Ιωάννινα, Λαμία, Θεσ/νίκη - Περιοχές διαθέσιμες & για BFL & για Full Franchise: Άρτα, Καρδίτσα, Κατερίνη, Κέρκυρα, Κοζάνη, Κομοτηνή, Κως, Ξάνθη, Πτολεμαϊδα, Πύργος, Ρέθυμνο, Τρίκαλα, Χανιά

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ