Το FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP, για τρίτη συνεχή χρονιά, διοργανώνει τα «THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2023», αναδεικνύοντας τις αλυσίδες καθώς και προσωπικότητες που πρωταγωνίστησαν στον χώρο. Σε ένα αυξανόμενα μεταβαλλόμενο περιβάλλον, είναι πιο αναγκαία από ποτέ η ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών που ευνοούν την ποιοτική και σταθερή ανάπτυξη των δικτύων Franchise στην Ελλάδα, προς όφελος τόσο του θεσμού όσο και της ελληνικής οικονομίας, συνολικά.
Τα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2023 γιορτάζουν και επιβραβεύουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την ηγεσία που συναντάμε σε όλον τον χώρο του franchising.
Τα «THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS» επιβραβεύουν τις αλυσίδες Franchise που εφάρμοσαν βέλτιστες πρακτικές, προσφέροντας στους υφιστάμενους και στους νέους franchisees, επιχειρηματικές ευκαιρίες ανάπτυξης και επαγγελματικής ανέλιξης.
Οι επιτροπές ανάδειξης και αξιολόγησης υποψηφιοτήτων για το 2023, επικεντρώθηκαν στην επιλογή δικτύων που επέδειξαν ευελιξία, ταχύτητα προσαρμογής στις νέες συνθήκες της εποχής που χαρακτηρίζεται από πολλαπλές και αλλεπάλληλες προκλήσεις, επένδυσαν σε υποδομές, ενίσχυσαν τα στοιχεία διαφοροποίησης και μοναδικότητάς τους, θέτοντας νέα δεδομένα στην κατηγορία τους.
Τα «THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS» για το 2023 απονέμονται σε 27 αλυσίδες Franchise και 3 προσωπικότητες καθώς υλοποίησαν νέες στρατηγικές, επαναπροσδιορίζοντας τα δεδομένα της αγοράς, χαράζοντας νέα μονοπάτια στον θεσμό του franchising.
«Stelios Stavridis» Award for Excellence in Franchising: PIZZA FAN
Franchisor of the Year: MAILO’S THE PASTA PROJECT
Woman Franchisor of the Year: ΕΥΑ ΤΟΥΜΠΗ – SLIM BITES
Foreign Franchisor of the Year: DOMINO’S PIZZA
Franchise Business Model Innovation: THE TEXANS WINGS & BURGERS / JUAN’S CANTINA
Driving Growth and Innovation: MEDIA STROM
Franchisor Social Responsibility: NOVA
Excellence in Marketing: CORAL A.E. / SHELL
Emerging Franchisor of the Year: OVEROLL CROISSANTERIE
Franchise Responsibility: BEAT SNACK & COFFEE
Franchise Network Growth: AB ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
Family Friendly Franchise: ZIMARI
Comprehensive Foreign Market Strategy: ERGON
International Adaptive Strategy: COFFEE BERRY
Multichannel Development Strategy: EVEREST
Education and Training Franchise: KUMON
Service Retail Stores Franchise: iREPAIR
Supermarket and Convenience Stores Franchise: KIOSKY’S CONVENIENCE STORE
Specialized Retail Stores Franchise: ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Apparel Retail Stores Franchise: PINK WOMAN
Food and Beverage Services Franchise: GOODY’S BURGER HOUSE
Personal Care Franchise: MYFLEX / FLEXSTORES
Coffee and Snack Franchise: ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Food and Beverage Retail Stores Franchise: MON KOOLOOR
Services Franchise: WATT+VOLT
Home Improvement Franchise: MAISON CONCEPT & OBJET
Beauty and Wellness Franchise: BRWNE BROW BAR
Fitness Franchise: ALTERLIFE
Excellence in Franchise Leadership: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Best Franchisee of the Year: KAΛΛΙΑΜΒΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΙΚΑΡΑΪΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΑΓΚΛΗΣ (MAILO’S THE PASTA PROJECT)
Outstanding Contribution to Franchising: ΓΙΑΝΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΔΗΣ
Για 3η χρονιά τα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2023, με τις επιλογές τους στοχεύουν να αναδείξουν τη σημαντική και διαρκώς αυξανόμενη συμβολή του Franchising στην ελληνική οικονομία, σε όλους τους κλάδους της αγοράς.
Το Franchising συνεχίζει να αποτελεί έναν πυλώνα κομβικής σημασίας για την ελληνική οικονομία, μιας και έχοντας διανύσει μια πορεία δεκαετιών, έχει αποδειχθεί μια εξαιρετικά αποδοτική μέθοδος συγκροτημένης ανάπτυξης για επιχειρήσεις από όλους σχεδόν τους κλάδους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας του FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP για το 2023, στην ελληνική αγορά αναπτύσσονται 559 αλυσίδες franchise και ο αριθμός των καταστημάτων franchise ανέρχεται στα 13.444. Αναφορικά με τον συνολικό αριθμό των καταστημάτων Franchise, σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 2%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, παρά τις δυσμενείς συνθήκες που βιώσαμε λόγω των αλλεπάλληλων κρίσεων. Επιπλέον, ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων που εντάσσονται σε δίκτυα franchise (εταιρικά, franchise, shop in shop, corners), υπολογίζεται σε 23.081 σημεία πώλησης.
Όσον αφορά την κατανομή των συστημάτων franchise ανά κατηγορία, τη σκυτάλη κρατά η Εστίαση με 29%. Ακολουθούν οι Υπηρεσίες με 15%, η Ένδυση με 12%, η Προσωπική Φροντίδα με 11% , τα Τρόφιμα – Ποτά, η Εκπαίδευση και η Λιανική με 9% και ο Οικιακός Εξοπλισμός με 6%.