Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις «Το WORSHIP.COFFEE είναι μοντέρνο, φρέσκο, με ιδιαίτερο σχεδιασμό και αισθητική»
«Το WORSHIP.COFFEE είναι μοντέρνο, φρέσκο, με ιδιαίτερο σχεδιασμό και αισθητική»

«Το WORSHIP.COFFEE είναι μοντέρνο, φρέσκο, με ιδιαίτερο σχεδιασμό και αισθητική»

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Η Πέγκυ Σουρτζή, συνεργάτης franchisee του νέου καταστήματος WORSHIP.COFFEE στο Μαρούσι, στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας 52, βρήκε σε αυτό την ιδανική επιχειρηματική ενασχόληση. Όπως εξηγεί μιλώντας στο THE FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP, πίστευε πως ένα ποιοτικό και προσεγμένο brand θα έκανε τη διαφορά στον καταναλωτή, κάτι το οποίο όπως αναφέρει, ήδη έχει αρχίσει να φαίνεται από τη σύντομη περίοδο λειτουργίας του καταστήματος.

Για την ίδια, το WORSHIP.COFFEE είναι μοντέρνο, φρέσκο, με ιδιαίτερο σχεδιασμό και αισθητική, με άποψη και χαρακτήρα και κυρίως διαθέτει άριστη ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, που είναι εμφανής με την πρώτη ματιά και την πρώτη γουλιά.

Η κυρία Σουρτζή προτείνει ανεπιφύλακτα το άνοιγμα ενός καταστήματος franchise WORSHIP.COFFEE σε μελλοντικούς franchisees που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην καφεστίαση, ενώ αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει και σε ένα δεύτερο εγχείρημα, καθώς όπως αναφέρει το εγχείρημα αποδεικνύεται εφοδιασμένο με όλα τα προσόντα ώστε να αποβεί πετυχημένο.

Ποιοι ήταν οι λόγοι πίσω από την επιλογή σας να δραστηριοποιηθείτε επιχειρηματικά μέσω ενός συστήματος franchise;

Θέλοντας να δραστηριοποιηθούμε επιχειρηματικά στον χώρο της εστίασης θεωρήσαμε πιο «ασφαλή» την επιλογή ενός συστήματος franchise, λόγω ρευστότητας και πιο χαμηλού κινδύνου. Καθοριστικό ρόλο έπαιξε η WORSHIP.COFFEE, και η εταιρεία συμβούλων THE FRANCHISE CO, που από την πρώτη στιγμή κερδίσανε την εμπιστοσύνη μας.

Θεωρήσαμε ότι ένα τόσο ποιοτικό και προσεγμένο brand που ανήκει στον παραδοσιακό κλάδο της εστίασης, θα έκανε τη διαφορά στον καταναλωτή.

Το άκρως καταρτισμένο business plan που μας παρουσιάστηκε από τα έμπειρα στελέχη της εταιρείας συμβούλων, και όλος ο στρατηγικός σχεδιασμός της THE FRANCHISE CO ήταν πλήρης, λεπτομερής, με συντονισμένη ενδελεχή έρευνα σε όλα τα επίπεδα: ανταγωνισμός, υποψήφιες περιοχές, οικονομικά στοιχεία.

Ο σημαντικότερος παράγοντας ήταν το brand, η ασυναγώνιστη υπεροχή και ποιότητά του, σε συνδυασμό με την εμπειρία του CEO του WORSHIP.COFFEE, Γιώργου Θεοδώρου. Επίσης, τα συστήματα της λειτουργίας της επιχείρησης είναι δοκιμασμένα και παρέχεται υποστήριξη από τον franchisor. Αδιαμφισβήτητα πλεονέκτημα ενός συστήματος franchise, αποτελεί και η υποστήριξη που παρέχεται σε επίπεδο marketing και διαφήμισης.

Γιατί επιλέξατε το WORSHIP.COFFEE συγκεκριμένα; Ποια πλεονεκτήματα βλέπετε σε αυτό;

Η υπεροχή του brand έναντι του ανταγωνισμού και η κορυφαία ποιότητα των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.

Θεωρήσαμε ότι ένα τόσο ποιοτικό και προσεγμένο brand που ανήκει στον παραδοσιακό κλάδο της εστίασης, θα έκανε τη διαφορά στον καταναλωτή και από ό,τι φαίνεται από τη σύντομη περίοδο λειτουργίας, η ποιότητα και η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό πάντα αποδίδει.

Το WORSHIP.COFFEE είναι μοντέρνο, φρέσκο, με ιδιαίτερο σχεδιασμό και αισθητική, με άποψη και χαρακτήρα, με προσοχή στη λεπτομέρεια και προπάντων άριστη ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, η οποία είναι εμφανής με την πρώτη ματιά και την πρώτη γουλιά.

Το εγχείρημα αποδεικνύεται εφοδιασμένο με όλα τα προσόντα ώστε να αποβεί πετυχημένο.

Ο CEO του WORSHIP.COFFEE κ. Θεοδώρου γνωρίζει πολύ καλά την αγορά, μετράει πολλά χρόνια εμπειρίας στην εστίαση και δίνει τεράστια σημασία στη σταθερή διασφάλιση της ποιότητας και της εικόνας του brand. Ο καλός καφές και η σωστή παρασκευή αυτού δεν πρέπει να θεωρούνται δεδομένα, και αυτή η φιλοσοφία σε συνδυασμό με τις ποιοτικές φρέσκες πρώτες ύλες, αλλά και η ευρεία γκάμα προϊόντων για όλες τις ηλικίες και όλα τα γούστα, είναι μια πετυχημένη συνταγή!

Πώς έγινε η επιλογή του σημείου;

Το σημείο επιλέχθηκε καθώς φάνηκε η υπεροχή του brand έναντι του ανταγωνισμού, αλλά και με βάσει το εύρος της επιχειρηματικότητας της περιοχής, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είναι και ο Δήμος κατοικίας μας.

Μελετήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων και τον CEO του WORSHIP.COFFEE κ. Θεοδώρου η περιοχή προτίμησης και η σχετική έρευνα αποδεικνύει ότι το WORSHIP.COFFEE υπερτερεί παρασάγγας έναντι του ανταγωνισμού.

Το Worship.Coffee

Περάσατε από εκπαίδευση πριν το άνοιγμα του καταστήματός σας; Πώς θα χαρακτηρίζατε τη συνεργασία σας με το WORSHIP.COFFEE;

Φυσικά και περάσαμε από εκπαίδευση πριν το άνοιγμα του καταστήματός μας, καθώς το WORSHIP.COFFEE δίνει πρωταρχική σημασία στη διασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων προϊόντων αλλά και υπηρεσιών, τα οποία έγκεινται σε πολύ συγκεκριμένες και αυστηρές διαδικασίες με απώτερο στόχο την αψεγάδιαστη φροντίδα του πελάτη αλλά και των υπαλλήλων.

Εκτός αυτού, επιδιώξαμε να γνωρίζουμε και οι ίδιοι πολύ καλά το προϊόν και την υπηρεσία, καθώς θεωρούμε ότι η προσωπική επαφή του επιχειρηματία παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία του brand. Η εκπαίδευση μας βοήθησε να αποκτήσουμε τις ικανότητες και την ελάχιστη εμπειρία που απαιτούνται για μια πετυχημένη λειτουργία.

Τι θα συμβουλεύατε έναν υποψήφιο franchisee που θέλει να επενδύσει στον συγκεκριμένο κλάδο;

Να κατοχυρώσει ένα ποιοτικό ξεχωριστό brand και να απευθυνθεί σε μια σοβαρή εταιρεία συμβούλων. Ο κλάδος της εστίασης πρόκειται για μια τεράστια αγορά που δεν έχει πληγεί τόσο από την κρίση όσο άλλοι κλάδοι, που όμως δεν πρέπει να μας αφήνει αδιάφορους η πολυπλοκότητά του. Χρειάζεται υποστήριξη και έρευνα για να βρεθεί το σωστό επιχειρηματικό μοντέλο, και να υπάρχει ανταγωνιστικότητα όχι εις βάρος του κόστους.

Θα προτείνατε σε κάποιον να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά μέσω ενός WORSHIP.COFFEE;

Χωρίς δεύτερη σκέψη!

Θα ανοίγατε ένα δεύτερο WORSHIP.COFFEE στο μέλλον;

Το εγχείρημα αποδεικνύεται εφοδιασμένο με όλα τα προσόντα ώστε να αποβεί πετυχημένο, συνεπώς εν ευθέτω χρόνω θα βλέπαμε πολύ θετικά και ένα δεύτερο WORSHIP.COFFEE.

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ