Αρχική Ειδικές εκδόσειςΘεματικά αφιερώματα Γιώργος Αραούζος | Διευθυντής Λειτουργίας & Ανάπτυξης της Γρηγόρης | «Είναι σημαντικό ο franchisee να επιλέξει ένα μεγάλο, “δοκιμασμένο”» και επιτυχημένο brand»
GRIGORIS

Γιώργος Αραούζος | Διευθυντής Λειτουργίας & Ανάπτυξης της Γρηγόρης | «Είναι σημαντικό ο franchisee να επιλέξει ένα μεγάλο, “δοκιμασμένο”» και επιτυχημένο brand»

Βρισκόμαστε σε μια περίοδο όπου, λόγω της ενεργειακής κρίσης και των συνεχόμενων ανατιμήσεων, παρατηρείται αλλαγή στη συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού, σε ό,τι αφορά τις συνήθειες, αλλά και τις ανάγκες.

σύνταξη thodoris
0 σχόλια

Ο κύριος Γιώργος Αραούζος, Διευθυντής Λειτουργείας και Ανάπτυξης της Γρηγόρης, παρουσιάζει οι πιο σημαντικές τάσεις σε επίπεδο καταναλωτικής συμπεριφοράς είναι: «Το αυξανόμενο ενδιαφέρον προς μια wellbeing διατροφή, ενώ το περιβάλλον και η βιωσιμότητα είναι θέματα επίσης που απασχολούν ολοένα και μεγαλύτερο μέρος του κοινού. Τέλος, η αύξηση, στο online delivery, λόγω του convenience που προσφέρει στους καταναλωτές».

GRIGORIS

Ο σεβασμός, η ενσυναίσθηση, η αξιοκρατία, η ανταμοιβή και η εξέλιξη, είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι της στρατηγικής που θα πρέπει να ακολουθήσουμε στον κλάδο μας για να αντιμετωπίσουμε την έλλειψη προσωπικού.

Κύριε Αραούζο, το τελευταίο διάστημα υπάρχει καταγεγραμμένη δυσκολία στην εύρεση ικανού ανθρώπινου δυναμικού. Πού πιστεύετε ότι οφείλεται αυτό και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί από τα δίκτυα franchise στον κλάδο της εστίασης;

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι εργαζόμενοι αναθεώρησαν τον τρόπο ζωής τους. Διαμόρφωσαν νέες προσδοκίες και έγιναν πιο επιλεκτικοί αναζητώντας ένα σταθερό και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με προοπτικές εξέλιξης.

Για να αντιμετωπίσουμε αυτή την πρόκληση στο franchise στον κλάδο της καφεστίασης θα πρέπει να εστιάσουμε στο να βρούμε το κατάλληλο προσωπικό. Γιατί στην εστίαση, εκτός από τη γνώση χρειαζόμαστε και διάφορα soft skills όπως η επικοινωνία αλλά και προσωπικότητες με εξωστρέφεια. Στη συνέχεια είναι πολύ σημαντικό το προσωπικό που θα προσλάβουμε να το εκπαιδεύσουμε, να το εμπνεύσουμε, να το επιβραβεύσουμε και να το αναπτύξουμε. Πιστεύω ακράδαντα ότι ο σεβασμός, η ενσυναίσθηση, η αξιοκρατία, η ανταμοιβή και η εξέλιξη, είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι της στρατηγικής που θα πρέπει να ακολουθήσουμε στον κλάδο μας για να αντιμετωπίσουμε την έλλειψη προσωπικού, και ταυτόχρονα να κρατήσουμε κοντά μας για μεγάλο χρονικό διάστημα το υφιστάμενο προσωπικό. Άρα ο franchisor θα πρέπει να έχει αναπτύξει τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να προσφέρει σωστή και συνεχή καθοδήγηση στους συνεργάτες του franchisee πάνω στα θέματα HR.

GRIGORIS

Ποια θεωρείτε ότι είναι τα κύρια στοιχεία διαφοροποίησης και ελκυστικότητας της πρότασης franchise του δικτύου σας;

Ο Γρηγόρης αναπτύσσεται με τη μέθοδο του franchise εδώ και πάνω από 30 χρόνια, μέσα στα οποία έχουμε αποκτήσει μία πολύτιμη εμπειρία. Θα έλεγα ότι τα κύρια στοιχεία διαφοροποίησης και ελκυστικότητας της πρότασης franchise του δικτύου μας είναι:

  • Η πολύ μεγάλη τεχνογνωσία
  • Το fair play franchising ως υψηλότερη αρχή
  • Η αναγνωρισιμότητα και δύναμη του brand Γρηγόρης, η οποία προσελκύει πελατολόγιο από την πρώτη μέρα λειτουργίας του καταστήματος
  • Η διευρυμένη προϊοντική γκάμα, που προσφέρει αυξημένη ημερήσια απόδειξη και κερδοφορία
  • Η δια βίου εκπαίδευση, υποστήριξη και καθοδήγηση των συνεργατών μας franchisee έτσι ώστε να αναπτύξουν με επιτυχία την επιχείρησή τους

Τι θα συμβουλεύατε έναν υποψήφιο franchisee κατά την επιλογή ενός δικτύου franchise εστίασης;

Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξει ένα μεγάλο, έμπειρο, «δοκιμασμένο» και επιτυχημένο brand, με ευχαριστημένους συνεργάτες. Εδώ θα ήθελα να τονίσω ότι η «διάρκεια συνεργασίας» είναι το πιο δύσκολο σημείο στη δικαιόχρηση. Στο Γρηγόρη, η διάρκεια δικαιόχρησης αποτελεί ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, γιατί είμαστε αναμφισβήτητα το δίκτυο με τη μεγαλύτερη διάρκεια συνεργατών, όχι μόνο στη κλάδο της εστίασης, αλλά σε όλη την αγορά που αναπτύσσεται με αυτή τη μέθοδο.

Από εκεί και πέρα θα πρέπει ο υποψήφιος franchisee να επιλέξει ένα franchisor με ευρεία προϊοντική γκάμα σε καφέ, ροφήματα και φαγητό γιατί αυτό θα του εξασφαλίσει περισσότερους πελάτες, που θα επισκέπτονται το κατάστημά του σε όλες τις περιστάσεις. Τέλος, πολύ σημαντική είναι η εκπαίδευση και η καθοδήγηση που προσφέρει ο franchisor στον franchisee, καθώς αποτελούν βασικά κλειδιά της επιτυχίας της επιχείρησης.

GRIGORIS

Πώς διαμορφώνεται το προφίλ του ιδανικού franchisee για το δικό σας σύστημα franchise;

Θα έλεγα ότι πρώτα απ’ όλα το επιχειρηματικό πνεύμα είναι απαραίτητο σε όποιον θέλει να δημιουργήσει και να λειτουργήσει τη δική του επιχείρηση. Γι’ αυτό και στον ιδανικό υποψήφιο είναι επιθυμητή μία σχετική εμπειρία και προϋπηρεσία στον κλάδο της καφεστίασης αλλά όχι απαραίτητη λόγω της εκπαίδευσης που παρέχουμε. Γιατί η δουλειά μας είναι να προσφέρουμε εκλεκτά προϊόντα μαζί με μία εξαιρετική και «φιλόξενη» εμπειρία στους πελάτες μας, οπότε είναι σημαντικό να γνωρίζει αυτές τις προκλήσεις.

Τέλος, η εξωστρέφεια και η εν συναίσθηση είναι σημαντικά soft skills που θα βοηθήσουν την επαφή και το bonding του υποψηφίου τόσο με τους πελάτες όσο και με το προσωπικό του καταστήματος, το οποίο καλείται να διαμορφώσει την εμπειρία των πελατών.

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Επωνυμία εταιρίας: ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΒΕΕ
  • Έδρα: Αρχαίου Θεάτρου 8, Άλιμος
  • Tηλ: 210 9971100
  • Fax: 210 9956433
  • Διευθύνων Σύμβουλος/Γενικός Διευθυντής: Βλάσσης Γεωργάτος
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης: Γιώργος Αραούζος
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος: Από 50 τ.μ. με προσαρμογή των εναλλακτικών concepts
  • Entry fee: €15.000
  • Royalties: 5%
  • Διαφημιστική Συμμετοχή: Δεν υπάρχει
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: [4]
  • Αριθμός Καταστημάτων Franchise: [353] συν 14 στο εξωτερικό
  • Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: [371]
  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 1972 / 1994
  • Προέλευση: Ελλάδα
  • Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Aναπτυξιακοί στόχοι: Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Νησιά Αιγαίου & Ιονίου, Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα
  • Περισσότερες πληροφορίες:

    Περισσότερες πληροφορίες για την επιχειρηματική πρόταση ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΕΔΩ

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ