Αρχική Νέα Coffee Island: “Κάθε Συνεργάτης και μια Ιστορία”
Coffee Island: “Κάθε Συνεργάτης και μια Ιστορία”

Coffee Island: “Κάθε Συνεργάτης και μια Ιστορία”

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Στο πλαίσιο της σειράς «Κάθε Συνεργάτης και μια Ιστορία» της Coffee Island ο Νίκος Καραμφύλλης μιλάει για την επιχειρηματική του εμπειρία και τη συνεργασία του με την Coffee Island. Στην Αγ. Κωνσταντίνου στο Μαρούσι, συνευρίσκεται μια τεράστια οικιστική περιοχή και ο αχανής κόσμος των κτιρίων μεγάλων και πολυεθνικών επιχειρήσεων και όλοι επιλέγουν το Coffee Island, που λειτουργεί ο Νίκος με το συνεταίρο του.

Ο Νίκος και οι επιχειρηματίες που παρουσιάζονται στη σειρά «Κάθε Συνεργάτης και μια Ιστορία» της Coffee Island, είναι καλά παραδείγματα μικρομεσαίων επιχειρηματιών που εμπνέουν με τη δημιουργικότητα, την ανθεκτικότητα και το πάθος τους για καφέ. Έχοντας σπουδάσει Διεθνές Εμπόριο στις Βρυξέλλες, γνωρίζει εξαιρετικά τα θέματα εξαγωγών, ζει και αναπνέει στον κόσμο των επιχειρήσεων από το 2005 και είναι επιχειρηματίας με την Coffee Island από το 2014. Διευθύνει το Coffee Island, μάχεται με 19 εργαζόμενους και η διαφορά τους φαίνεται από το γεγονός πως κάθε πρωί έως τις 10:00 υπάρχει μια μεγάλη ουρά πελατών, που πλέον όλοι γνωρίζονται και μεταξύ τους.

 

1. ΜΕ ΠΟΙΟ (ΕΙΔΟΣ) ΚΑΦΕ ΞΕΚΙΝΑΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΑΣ;

Πίνω ελαφρύ φίλτρου, τον Γαλλικό που λέμε.

2. ΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΤΕ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ;

Από το 2005 στο εξωτερικό και από το 2014 με την Coffee Island, το 2022 με δεύτερο κατάστημα και από το 2023 και στην Κηφισιά με τρίτο.

3. ΤΙ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΤΕ;

Ήταν σαν να επενδύαμε στην αγορά ενός σπιτιού με τον συνεταίρο μου και μας έπεισε ακόμη περισσότερο για την ευκαιρία η Coffee Island. Φανταστείτε, υπογράψαμε τη σύμβαση χωρίς ακόμη να έχουμε το μαγαζί…αλλά ό,τι μας είπαν προέκυψε αληθινό κατά 80%.

4. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΚΥΡΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΤΟ BRAND COFFEE ISLAND;

Είχα εικόνα της αγοράς, έκανα ερωτήσεις στον κόσμο και έβγαινε πάντα η εντύπωση πως η Coffee Island είναι «ποιοτικός καφές, και εταιρία με πολύ καλή ανάπτυξη». Σκεφτόμουν, πως μια εταιρία από την επαρχία κατάφερε να κυριαρχήσει απέναντι σε πολυεθνικές και αυτό μου φάνηκε brilliant.

5. ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΚΑΦΕΣΤΙΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΤΕ;

Από το 2014 έως σήμερα είναι πολλαπλάσιος ο ανταγωνισμός, ακόμη όμως είμαστε οι καλύτεροι. Έχει αλλάξει ο κόσμος, δίνει σημασία στις εκπτώσεις και την τιμή για να προστατέψει το εισόδημά του, αλλά η ποιότητα πάντα θα ξεχωρίζει. Επίσης, η επιλογή τοποθεσίας καταστήματος είναι πολύ πιο σημαντικός παράγοντας, όπως για παράδειγμα εμάς που μας επισκέπτονται και οικιακοί καταναλωτές και στελέχη των γύρω επιχειρήσεων. Τέλος, περισσότερο από ποτέ χρειάζεσαι καλή ομάδα, που δίνει τέλεια εξυπηρέτηση.

6. ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΞΙΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ;

Να σέβεσαι τους δικούς σου ανθρώπους και τον πελάτη σου. Μόνον έτσι θα σε σεβαστούν και αυτοί, για να πετύχεις στην επιχείρηση που έχεις.

«Οικιακοί καταναλωτές, στελέχη επιχειρήσεων και περαστικοί δεν χορταίνουν να περνούν ευχάριστο χρόνο στο Coffee Island μας για ένα και μόνο λόγο: για τα “παιδιά”, την ομάδα μας. Η γνώση, το χαμόγελο και το ότι σε κάνουν να νιώθεις σαν στο σπίτι σου».

7. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ;

Η ανθεκτικότητα απαιτεί να βρίσκουμε καθημερινά λύσεις, να μην αρκούμαστε σε παλιές συνταγές. Όταν είσαι επιχειρηματίας, αλλάζεις ό,τι δεν «τραβάει» και πρέπει να είσαι ανοιχτός στη διαρκή προσαρμογή. Άλλωστε, τίποτε γύρω μας δεν μένει στα παλιά.

8. ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ;

Προσπαθώ, όσο μπορώ, να ζω όμορφες στιγμές με τα παιδιά, την οικογένεια και μου αρέσουν πολύ οι εκδρομές και οι αποδράσεις στο εξωτερικό.

9. ΤΙ ΛΕΤΕ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΤΕ;

«Την υγεία μας να έχουμε» και πάντα ένα χαμόγελο.

10. ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΑΣ ΝΙΩΘΕΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ COFFEE ISLAND;

  • Χαμόγελο σε κάθε πελάτη μας.
  • Να κεράσουμε ένα καφέ με την καρδιά μας
  • Να εξυπηρετούμε τους ψαγμένους καταναλωτές που είναι fan των specialty coffee.

11. ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ;

Όταν ο πελάτης ακούσει την έμπειρη γνώμη και γνώση της ομάδας, το εκτιμά και ας μην έχει διαθέσιμο χρόνο. Το βλέπουμε, ξανα-επιστρέφει. Αυτό είναι αποτέλεσμα εκπαίδευσης!

12. ΠΟΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΘΑ ΔΙΝΑΤΕ ΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ;

Αν είναι αυτό που αγαπάει και θέλει πολύ, να το κάνει και θα πετύχει. Η επαγγελματική καθημερινότητα είναι το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μας και πρέπει να σου αρέσει ό,τι κάνεις.

coffee island κάθε συνεργάτης και μια ιστορία

13. ΠΟΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΘΑ ΔΙΝΑΤΕ ΣΕ ΝΕΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ;

Η ίδια φράση με την ακριβώς προηγούμενη!

14. ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ COFFEE ISLAND

Σοβαρή εταιρία.

15. ΠΟΙΕΣ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΣΑΤΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ;

Ακολουθούμε τον προγραμματισμό της μάρκας και σε μεγάλο βαθμό όταν έχεις ένα πρόγραμμα, όλα πηγαίνουν καλά. Θα έλεγα πως οι μονοποικιλιακοί ξεχωρίζουν, και πως προσπαθούμε να δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στο καφεκοπτείο και τη μεγάλη γκάμα.

16. ΠΟΙΕΣ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ;

Πόσο καλά ξέρεις, πόσο θυμάσαι, πώς να εξυπηρετείς τον πελάτη που έρχεται ξανά και ξανά. Εκεί είναι το μυστικό μας.

17. ΠΩΣ ΒΟΗΘΑ ΤΗ ΜΑΡΚΑ COFFEE ISLAND ΤΟ DIRECT TRADE ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΡΜΕΣ ΚΑΦΕ;

Καλά κάνει η εταιρία που επενδύσει σε αυτό, μας κάνει καλό σαν μάρκα, αλλά οι «ψαγμένοι» πελάτες είναι πάντα οι πιο λίγοι. Η μεγάλη πλειοψηφία των πελατών έρχονται στην Coffee Island για «τον δικό τους καφέ».

«Το καλύτερο μάθημα επιχειρηματικότητας που έχω πάρει, είναι πως στην επιχειρηματικότητα, ό,τι δίνεις παίρνεις πίσω και μέσω όσων κάνεις και μαθαίνεις καθημερινά, πρέπει να χτίζεται εμπιστοσύνη».

18. ΤΙ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΛΙΑΝΙΚΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ;

  • Καλή Εξυπηρέτηση.
  • Χαμόγελο και ευχάριστη διάθεση
  • Η καθαριότητα, όχι μόνο στο μαγαζί, αλλά και στα στελέχη, την ομάδα μας.

19. ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ;

Να ανακυκλώνουμε παντού και τα πάντα! Μερικές φορές αντιστεκόμαστε σε μια αλλαγή (για παράδειγμα, το χάρτινο καλαμάκι) αλλά όλα πρέπει να γίνουν για το κοινό μας καλό.

20. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ COFFEE ISLAND, ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ;

Να εκπαιδεύσει και τους καταναλωτές να συνεισφέρουν και αυτοί μαζί μας σε καλούς σκοπούς.

21. ΤΙ ΕΥΧΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΦΕ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ;

Για την Ελλάδα, εύχομαι, να είμαστε περήφανοι Έλληνες για την πατρίδα μας. Για τον καφέ, να κρατήσει αναλλοίωτες τις αξίες της κοινωνικότητας και της παρέας (το βάλε ένα καφέ).

coffee island κάθε συνεργάτης και μια ιστορία

ΚΑΘΕ ΚΑΦΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ!

Η συνεργασία με την Coffee Island, βασίζεται στο δίκαιο επιχειρείν. Το σύστημα Δικαιόχρησης, είναι δομημένο ώστε να παρέχει μια υγιή εμπορικά συνεργασία απαλλαγμένη από οικονομικές δεσμεύσεις (royalties) αλλά και απαιτήσεις ως προς τον όγκο παραγγελιών, ενώ αναβαθμίζονται συνεχώς οι υπηρεσίες, τα προϊόντα και η υποστήριξη προς το δίκτυό της. Παράλληλα, επενδύει συνεχώς στην αναβάθμιση των ιδιόκτητων μονάδων επεξεργασίας καφέ και αποθήκευσης, για την κάλυψη των αναγκών του δικτύου της.

Υποστηρίζει την άμεση συνεργασία (Direct Trade) με παραγωγούς ή συνεταιρισμούς στις χώρες παραγωγής καφέ, έχοντας καταφέρει να δημιουργήσει συνεργασίες εμπιστοσύνης και μακροχρόνιες βιώσιμες συμφωνίες εξασφαλίζοντας προϊόντα υψηλής και μοναδικής ποιότητας. Παράλληλα, διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και αποθήκευσης, στην Πάτρα, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1400 τόνοι καφέ τον χρόνο.

Αναγνωρίζεται ως η καλύτερη αλυσίδα καφέ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη (Allegra European Awards – 2016,2018,2019,2022) και είναι η Νο7 μάρκα σε ρυθμό ανάπτυξης και μέγεθος δικτύου στην Ευρώπη (Food Service Europe & Middle East 2023).

Αποστολή της είναι να προσφέρει καθημερινά μια ποιοτική εμπειρία σε όλους τους λάτρεις του καφέ, διδάσκοντάς τους τα μυστικά του, χωρίς να είναι ακριβός και απρόσιτος.. Η υπόσχεσή της, για μια ολιστική καθημερινή εμπειρία, είναι:

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ