Έχει κερδίσει μια μόνιμη θέση στις καρδιές των καταναλωτών και εξελίσσεται συνεχώς παραμένοντας φρέσκο, καινοτόμο, ποιοτικό. Προσφέρει μια μοναδική αγοραστική εμπειρία, ποιότητα, ευελιξία, μια ξεχωριστή αφήγηση. Γρήγορο γεύμα άμεσης κατανάλωσης με στόχο τη «δέσμευση» του καταναλωτή, το street food από τάση γίνεται σημείο αναφοράς στον γαστρονομικό χάρτη των πόλεων και προσφέρει μοναδικές προτάσεις που εντυπωσιάζουν.
Με χαμηλό αρχικό κόστος επένδυσης, ευέλικτη λειτουργική δομή, ιδανικό χώρο αυτοαπασχόλησης αλλά και ελκυστική παρουσία σε μια συνεχώς διευρυνόμενη αγορά, το street food αποτελεί πόλο έλξης για έναν μεγάλο αριθμό επενδυτών, παλιών και νέων. Ταυτόχρονα, προσελκύει ολοένα και μεγαλύτερα κοινά, καλώντας τους λάτρεις του φαγητού σε νέες γευστικές περιπέτειες. Το Athens Street Food Festival, για 3η συνεχόμενη χρονιά, γέμισε την Αθήνα με γεύσεις και αρώματα και έδωσε την ευκαιρία στους foodies της πόλης να γνωρίσουν νέες τάσεις και να ζήσουν μια ξεχωριστή street food εμπειρία. Χαρτογραφώντας το νέο τοπίο της γρήγορης εστίασης, το Athens Street Food Festival αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία όχι μόνο για γευστικές δοκιμές αλλά και για επιχειρηματικές προοπτικές ανάπτυξης σε έναν χώρο που παρουσιάζει αμείωτο ενδιαφέρον. Το FRANCHISE SUCCESS παρακολούθησε το εντυπωσιακό αυτό φεστιβάλ και συζήτησε με τους συμμετέχοντες για την αξία του street food, τις προϋποθέσεις και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται σήμερα.
Συμμετέχουν οι:
Άννα Ταουκτσή, ιδιοκτήτρια του Plant Be
Μάρω Παρασκευούδη, Συνιδιοκτήτρια του Los Loros και Food & Lifestyle Editor
Βασίλης Βαβυλουσάκης, Σύμβουλος Ανάπτυξης της Not Just Falafel
Βασίλης Ρουμελιώτης, Σεφ και Ιδρυτής του Mac ‘N Cheesus
Σταύρος Στριλιγκάς, Υπεύθυνος Επικοινωνίας του 3ου Athens Street Food Festival
Διαβάστε ακόμα: