Νέες επιχειρηματικές ιδέες και προσπάθειες έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους στην αγορά, άλλες ιδιαίτερα πρωτότυπες και ξεχωριστές κι άλλες που επέλεξαν να κινηθούν σε «γνώριμα» μονοπάτια, προσθέτοντας όμως τη δική τους «πινελιά».
Κοινό ζητούμενο όλων να ανταποκριθούν στη ζήτηση -όπως διαμορφώνεται σήμερα- καθώς και στο νέο επιχειρησιακό περιβάλλον που οριοθετείται μέσα σε νέα πλαίσια.
Η γνώση, η έρευνα και η συνειδητή επιλογή αναδεικνύονται από το ρεπορτάζ ως οι κρίσιμοι παράγοντες για τα κριτήρια της επιλογής.
Η ίδια η κρίση, η νέα αναδιάταξη γενικότερα της αγοράς, ο νέος πελάτης – καταναλωτής δημιουργούν ανάγκες για ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα σε δίκαιη τιμή, με το χώρο του franchising να αποτελεί σημαντικό μοχλό ανάπτυξης για υφιστάμενους και νέους επιχειρηματίες.
Φάνης Ανθίδης εκπρόσωπος του δικτύου 4all
Τάκης Σουκαράς Γενικός Διευθυντής του ΟΜΙΛΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΞΙΑ
Αλέξανδρος Δεδούκος Δ/νων Σύμβουλος της αλυσίδας καταστημάτων BubbleJelly
Αναστάσιος Ιωσηφίδης Γενικός Δ/ντης της Frutti di mare
Άννα Παγκά Γενική Δ/ντρια της MEDI FOOT
Γιάννης Νύκταρης Υπεύθυνος Ανάπτυξης του δικτύου Fatto a mano
Γιώργος Δάβαρης Υπεύθυνος Ανάπτυξης της Neon Energy
Διονύσης Τσιριγώτης Πρόεδρος των δικτύων Η Βελανιδιά – pitaria
Παναγιώτης Μέντζης Γενικός Δ/ντής της αλυσίδας Η Κυπριακή ταβέρνα Ζανέττος
Στράτος Βερβέρης Υπεύθυνος Ανάπτυξης της Λεμόνι grill house
Τάσος Παναγής Υπεύθυνος Μarketing & Ανάπτυξης Δικτύου της AROMATICO