Αρχική Ειδικές εκδόσειςΘεματικά αφιερώματα Η ποιότητα της εκπαίδευσης κάνει τη διαφορά!

Η ποιότητα της εκπαίδευσης κάνει τη διαφορά!

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Στην 5àSec εφαρμόζουμε στην πράξη τις διαρκείς επανεκπαιδεύσεις, καθώς η επαφή με τις απαιτήσεις και τα δεδομένα της αγοράς μας επιτρέπουν να διατηρούμαστε στην κορυφή του κλάδου!

Αιμιλία Μαλτέζου-Χατζηπαύλου,
Διευθύνουσα Σύμβουλος της
5àSec Hellas

5asec franchise

Ως ακρογωνιαίο λίθο παραλληρίζει τη σημασία που κατέχει η εκπαίδευση για τη συνολική λειτουργία ων καταστημάτων του δικτύου 5àSec σε διεθνές επίπεδο, η κυρία Αιμιλία Μαλτέζου Χατζηπαύλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της 5àSec στην Ελλάδα.

F.S.: Κυρία Μαλτέζου-Χατζηπαύλου μπορείτε να μας αναφέρετε ποιος είναι ο ρόλος της εκπαίδευσης στην αλυσίδα καταστημάτων της 5àSec;

Α.Μ.: Δίχως υπερβολή, θεωρώ πως αποτελεί το Α και το Ω της πολυετούς όσο και επιτυχημένης παρουσίας του δικτύου στο παγκόσμιο επιχειρηματικό στερέωμα! Κινούμενη σε αυτή τη βάση, η 5àSec Hellas έχει επενδύσει στην εκπαίδευση τόσο των ίδιων των στελεχών της όσο και των franchisees της. Συγκεκριμένα, πριν καν προχωρήσουμε στην έναρξη της λειτουργίας του πρώτου καταστήματος, είχαμε προβεί στην εκπαίδευση ολόκληρου του τμήματος λειτουργίας της εταιρείας. Παράλληλα, έχουμε δημιουργήσει τρια εκπαιδευτικά κέντρα στη Μεταμόρφωση, στο Χαλάνδρι και το κέντρο της Αθήνας, στην οδό Πατησίων. Μάλιστα, κάθε ένα εξ’ αυτών διαθέτει και ένα αντίστοιχο επίπεδο και αντικείμενο… ειδίκευσης! Έτσι, λοιπόν, στη Μεταμόρφωση πραγματοποιείται η θεωρητική κατάρτιση και ορισμένα επιμορφωτικά σεμινάρια στην αρχική εκπαίδευση. Στο Χαλάνδρι εδρεύει ένα πλήρως εξοπλισμό κατάστημα, στο οποίο ο υποψήφιος συνεργάτης μαθαίνει να κινείται σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας. Όσο για αυτό της Πατησίων εστιάζει τη λειτουργία του στο αντικείμενο των επιδιορθώσεων! Στην ουσία πρόκειται για τρεις διαφορετικούς πόλους που ο καθένας εξυπηρετεί το δικό του σκοπό. Επίσης, σε συνεργασία με την DALE CARNEGIE TRAINING πραγματοποιούμε σειρά από ημερίδες και συναντήσεις καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου, στις οποίες εξειδικευμένοι εκπαιδευτές της πρώτης αποσκοπούν στο να αναπτύξουν την επιχειρηματικότητα τόσο των νέων όσο και των υφιστάμενων franchisees της 5àSec. Τέλος, θα τολμούσα να ισχυριστώ πως στα 5àSec έχουμε καταφέρει να… εκπαιδεύσουμε ακόμη και το καταναλωτικό μας κοινό σε μια σειρά από καινοτόμα στοιχεία, που όμοιά τους δεν συναντώνται στον κλάδο μας.

F.S.: Τι εννοείτε;

Α.Μ.: Όταν ξεκινήσαμε τις διαδικασίες δημιουργίας του πρώτου καταστήματος 5àSec στην Ελλάδα, η έννοια του στεγνοκαθαριστηρίου «παρέπεμπε» σε παρωχημένα, μη-λειτουργικά, απεριποίητα, διόλου φιλικά και με χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης καταστήματα. Ήταν εμφανές δια γυμνού οφθαλμού πως στον κλάδο “βασίλευε” το… τέλμα και η στασιμότητα! Κι όμως, η διείσδυση της 5àSec κατάφερε να ανατρέψει άρδην το σκηνικό, καθώς εισήγαγε μια επαναστατική αντίληψη για το σύγχρονο στεγνοκαθαριστήριο. Ο σχεδιασμός του ήταν κομψός, η τεχνολογία του καινοτόμος, ο βαθμός τεχνογνωσίας υψηλός, η ποιότητα και το περιεχόμενο της εξυπηρέτησης ιδανικό, η ταχύτητα μοναδική και οι τιμές αρκούντως ανταγωνιστικές! Για αυτό και ισχυρίζομαι συχνά-πυκνά πως η 5àSec ερχόμενη στην Ελλάδα έφερε μια -πραγματική- επανάσταση στον κλάδο των στεγνοκαθαριστηρίων. Βάζοντας σε νέα πλαίσια τις τιμές και με ξεκάθαρο τρόπο τιμολόγησης έδωσε την πληρέστερη υπηρεσία, κρατώντας το κατάστημα 12 ώρες την ημέρα ανοιχτό για τους καταναλωτές, σε πολύ κεντρικά σημεία και με απόλυτο επαγγελματισμό, σεβασμό και γνώση στο αντικείμενο. Είναι κάτι παραπάνω από πρόδηλο πως η 5àSec εμφορείται από την αίσθηση της διαρκούς εξέλιξης, η οποία όμως είναι τέτοια που φέρει νέα στοιχεία, χαρακτηριστικά και ουσία εν γένει στην όλη προσφορά της προς τον τελικό πελάτη. Δεν μας ενδιαφέρουν οι ανούσιες όσο και επιφανειακές κινήσεις πρόσκαιρου εντυπωσιασμού! Αντιθέτως, δίνουμε έμφαση στις λεπτομέρειες, καθώς πολλές φορές είναι σε θέση να κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα, αλλά και την εικόνα που θα αποκομίσει ο πελάτης από την αλυσίδα μας! Σήμερα, η 5àSec εξασφαλίζει στους πελάτες της βέλτιστο επίπεδο καθαρισμού, με υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και φιλικές τιμές! Αυτά, δοσμένα με τον ανάλογο βαθμό ταχύτητας, ευκολίας στην προσέγγιση του καταστήματος, καθαρότητας και φωτεινότητας του χώρου.

Η εκπαίδευση αποτελεί το Α και το Ω της πολυετούς όσο και επιτυχημένης παρουσίας του δικτύου στο παγκόσμιο επιχειρηματικό στερέωμα!

F.S.: Αλήθεια, η αρχική εκπαίδευση είναι ικανή να «συνοδεύει» τον franchisee σε ολόκληρη τη διάρκεια της επαγγελματικής του ενασχόλησης με ένα αντικείμενο;

Α.Μ.: Κάθε άλλο! Εξάλλου, στην 5àSec δεν ισχυριζόμαστε απλά, αλλά εφαρμόζουμε στην πράξη τις διαρκείς επανεκπαιδεύσεις. Σε αυτές, συμμετέχουν το σύνολο των franchisee της αλυσίδας, ακόμη και τα πιστοποιημένα όσο και άρτια κατηρτισμένα στελέχη-συνεργάτες. Αλλοίμονο εάν πιστεύαμε πως κάποιος που θα εκπαιδευτεί με βάση τα όσα ισχύουν σήμερα να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του εγγύς ή του μακρινού μέλλοντος. Δίχως άλλο, θα είναι τουλάχιστον παρωχημένος όσο και ξεπερασμένος από την ίδια τη φύση του επαγγέλματος… Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με έναν κλάδο παροχής υπηρεσιών και άμεσης επαφής με τους τελικούς πελάτες, όπως συμβαίνει στην περίπτωση των 5àSec!

F.S.: Το γεγονός πως η 5àSec έχει στρέψει σημαντικό μέρος του ενδιαφέροντός της προς τον τομέα των υπηρεσιών, πόσο έχει διευκολυνθεί από το στοιχείο της εκπαίδευσης;

Α.Μ.: Είναι αλήθεια πως στην 5àSec οι υπηρεσίες κατέχουν ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό στη συνολική στρατηγική ανάπτυξης. Βέβαια, η επιλογή της μητρικής εταιρείας κάθε άλλο παρά τυχαία είναι, καθώς με αυτό τον τρόπο τονίζουμε εμφατικά την καινοτομία που εισάγουμε στον κλάδο, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουμε το brand awareness όσο και τη συνολική επισκεψιμότητα των καταστημάτων της αλυσίδας μας! Μάλιστα, έχουμε καταφέρει να κεφαλοποιήσουμε ήδη σε σημαντικό βαθμό το «ποντάρισμα» στις υπηρεσίες, καθώς οι πωλήσεις των καταστημάτων τους εμφανίζονται ενισχυμένες, ενώ την ίδια στιγμή προκύπτουν συμπληρωματικά έσοδα για τους συνεργάτες μας! Και σε αυτή την πτυχή των 5àSec, ήτοι τις υπηρεσίες, η εκπαίδευση τόσο με τη «στενή» όσο και την ευρεία έννοια του όρου παίζει καθοριστικό ρόλο. Κι αυτό, καθώς οι πελάτες μας είναι σε θέση να αντιληφθούν από πρώτο χέρι το βάθος και την ποιότητα της έρευνας που έχει προηγηθεί έως ότου απολαύσουν το τελικό αποτέλεσμα. Έρευνα που βασίζεται στη γνώση που έχει αποκτηθεί με το πέρασμα του χρόνου, καθώς επίσης και στη δυνατότητα διάχυσής της με τη μορφή υψηλής ποιοτικής στάθμης εκπαίδευσης στα μέλη του δικτύου της 5àSec! Αποτέλεσμα; Όπως προκύπτει από επιμέρους αναλύσεις και έρευνες αγοράς, οι πελάτες μας αναγνωρίζουν πως τα 5àSec φροντίζουν για αυτούς με τέτοιο τρόπο όσο κανείς άλλος στην αγορά!

F.S.: Σήμερα, ποιες είναι οι υπηρεσίες που επιλέγουν με μεγαλύτερη συχνότητα οι πελάτες των καταστημάτων της 5àSec στη χώρα μας;

Α.Μ.: Κατ’ αρχήν, θα πρέπει να υπογραμμίσω πως οι υπηρεσίες της 5àSec στηρίζονται στην αναγκαιότητα της άμεσης όσο και αποδοτικής ανταπόκρισης στα «θέλω» των πελατών μας! Υπό αυτό το πρίσμα, στην Ελλάδα παρατηρείται μια διαρκώς αυξανόμενη τάση επιλογής των εξειδικευμένων υπηρεσιών που παρέχει η εταιρεία μας. Από αυτές, ξεχωρίζουν η υπηρεσία μικρο-επισκευών εντός του καταστήματος, που περιλαμβάνει το ράψιμο κουμπιών, το «κόντεμα» παντελονιών, την επισκευή ενός σκισίματος κ.ά., καθώς επίσης και η maxima, μια σύγχρονη όσο και πρωτοποριακή μέθοδος στεγνού καθαρίσματος. Οφείλω να τονίσω πως ως υπηρεσία στα 5àSec αντιλαμβανόμαστε και μια σειρά από συνδυαστικές προτάσεις που βασίζουν την… ελκυστικότητά τους στην οικονομική προσφορά. Τέτοιες μπορεί να είναι λ.χ. η προσφορά για το σιδέρωμα πουκαμίσων ή παντελονιών σε προνομιακή τιμή, η πρόσθετη φροντίδα παπλωμάτων και κουβερτών κ.ο.κ.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ