Αρχική Ειδικές εκδόσειςΘεματικά αφιερώματα Γρηγόρης: Οι τουριστικοί προορισμοί είναι για εμάς στρατηγικά σημεία επιχειρηματικής δράσης

Γρηγόρης: Οι τουριστικοί προορισμοί είναι για εμάς στρατηγικά σημεία επιχειρηματικής δράσης

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Με ευελιξία μικρών προσαρμογών στη γκάμα προϊόντων που παρέχονται, σωστή επιλογή του σημείου ανάπτυξης, εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος κατά τις περιόδους έντονης τουριστικής δραστηριότητας, καθώς και η προτίμηση των μονίμων κατοίκων στην εταιρεία μας καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους εξασφαλίζουμε επιτυχημένη παρουσία, τονίζει ο κ. Νίκος Νικολιδάκης, Διευθυντής Ανάπτυξης του Ομίλου Γρηγόρης.

grigoris nikolidakisΕντάσσονται στη στρατηγική ανάπτυξης του δικτύου σας οι τουριστικοί προορισμοί;

Λαμβάνοντας υπόψη μας ότι η χώρα μας είναι μια χώρα όπου η οικονομία της στηρίζεται στη βιομηχανία του τουρισμού, τότε ναι οι τουριστικοί προορισμοί είναι για εμάς στρατηγικά σημεία επιχειρηματικής δράσης.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των τουριστικών αγορών που έχετε συμπεριλάβει στα αναπτυξιακά σας πλάνα;

Ζητήματα όπως η μεγάλη και διαρκώς αυξανόμενη επισκεψιμότητα τουριστών, η επέκταση σε διάρκεια της τουριστικής σεζόν, καθώς και οι υποδομές της εκάστοτε τουριστικής περιοχής είναι παράγοντες που καθορίζουν το σε ποιες περιοχές θα επιλέξουμε εν τέλει να επενδύσουμε μέσω συνεργασίας.

Υψηλή εποχικότητα, εντατική λειτουργία για 60 μέρες τον χρόνο, αναγκαιότητα για γρήγορη εξυπηρέτηση μεγάλου όγκου πελατών είναι ορισμένες από τις ιδιαιτερότητες των τουριστικών αγορών. Ποια είναι κατά τη γνώμη σας η πιο κρίσιμη για την εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων;

Παρόλο που και οι τρεις παράμετροι είναι σημαντικοί, η εντατική λειτουργία για 60 ημέρες αποτελεί την πιο κρίσιμη παράμετρο, η οποία όμως δεδομένης της μεγάλης εμπειρίας που διαθέτει η εταιρεία μας, υποστηρίζεται επαρκώς για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας. Στηρίζουμε το συνεργάτη μας τόσο από άποψη υποδομής, όσο και εμπειρίας, προκειμένου η ημέρα να κυλά ομαλά για την επιχείρηση με την καλύτερη δυνατή απόδοση.

Πώς έχετε σχεδιάσει να ανταπεξέλθουν τα καταστήματά σας στις παραπάνω ιδιαιτερότητες – όσον αφορά στην καθημερινή τους λειτουργία;

Η εμπειρία μας και οι ενέργειες συνεχούς βελτίωσης της λειτουργίας των καταστημάτων μας δίνουν την δυνατότητα να ανταπεξέλθουμε πλήρως σε αυτές τις ιδιαιτερότητες.

Έχετε κάνει κάποια προσαρμογή του concept για τις τουριστικές αγορές;

Βασική μας αρχή είναι το concept μας να μένει ίδιο ανεξάρτητα από το σε ποια περιοχή βρίσκεται. Έτσι λοιπόν, στις τουριστικές περιοχές δεν γίνεται κάποια προσαρμογή του concept της εταιρείας, αλλά υπάρχει ευελιξία μικρών προσαρμογών στην γκάμα των προϊόντων που παρέχονται.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα αυτών των αγορών, πέρα από το οικονομικό σκέλος;

Βασικά πλεονεκτήματα είναι η προβολή, η διασπορά του δικτύου μας, καθώς και η ενδυνάμωση του brand μας.

Ποιο είναι τελικά το κλειδί για την επιτυχή ανάπτυξη σε μια τουριστική αγορά;

Η σωστή επιλογή του σημείου ανάπτυξης, η εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος κατά τις περιόδους έντονης τουριστικής δραστηριότητας, καθώς και η προτίμηση των μονίμων κατοίκων στην εταιρεία μας καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους είναι θα λέγαμε το κλειδί για μια επιτυχημένη παρουσία.

Τι θα συμβουλεύατε σε έναν υποψήφιο franchisee που σχεδιάζει να επενδύσει σε τουριστικές αγορές; Με ποια κριτήρια να επιλέξει;

Η σωστή επιλογή του σημείου πώλησης με την συνδρομή της δικής μας εταιρείας, η επισκεψιμότητα της περιοχής, αλλά και η βιωσιμότητα της επιχείρησης κατά τους μη τουριστικούς μήνες, είναι βασικά κριτήρια που πρέπει να λάβει υπόψιν του ένας ενδιαφερόμενος. Σίγουρα η αναγνωσιμότητα και η δύναμη ενός ήδη καταξιωμένου brand όπως ο Γρηγόρης, σε συνδυασμό με την προσωπική προσπάθεια του franchisee εγγυώνται το βέλτιστο αποτέλεσμα σε επίπεδο λειτουργίας, εξυπηρέτησης και διάθεσης άριστου προϊόντος.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ