Αρχική Ειδικές εκδόσειςΘεματικά αφιερώματα Διάρκεια, ουσία και ανανέωση!

Διάρκεια, ουσία και ανανέωση!

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Διαδικασία εκπαίδευσης σε συνεχόμενη βάση και με διαφορετικό περιεχόμενο κάθε φορά εφαρμόζει το δίκτυο Vero By Aslanis, όπως σημειώνει η κυρία Δόμνα Χατζηχριστοδούλου, Υπεύθυνη Ανάπτυξης στα Vero By Aslanis.

vero domna

F.S.: Κυρία Χατζηχριστοδούλου, θεωρείτε πως η διαδικασία της εκπαίδευσης σε ένα δίκτυο franchise διαφέρει από αυτήν που ισχύει σε ένα εταιρικό δίκτυο;

Δ.Χ.: Η βασική διαφοροποίηση ενός καταστήματος που εντάσσεται σε ένα δίκτυο franchise από κάποιο που δεν ανήκει κάπου είναι πως το πρώτο “υιοθετεί” και αξιοποιεί τον τρόπο πώλησης και λειτουργίας ενός “δοκιμασμένου” concept. Για αυτό και κάθε ενδιαφερόμενος επαγγελματίας που βρίσκεται στη διαδικασία της αναζήτησης ενός οργανωμένου δικτύου προκειμένου να επενδύσει τις οικονομίες του σε ένα επώνυμο κατάστημα, οφείλει να γνωρίσει σε βάθος και να αντιληφθεί το όλο σύστημα λειτουργίας των franchise concept που εξετάζει. Από την πλευρά του, ο franchisor μέσω της διαδικασίας εκπαίδευσης θα πρέπει διαρκώς να μεταφέρει τις γνώσεις και την εμπειρία του προς κάθε franchisee. Κι αυτό, θα πρέπει να λαμβάνει χώρα όχι μόνο στην έναρξη της συνεργασίας των δύο πλευρών, αλλά πρωτίστως κατά τη διάρκειά της. Μόνο έτσι θα μπορέσει να επιτευχθεί η ομοιομορφία στα μέλη της οργανωμένης αλυσίδας συνολικά, αλλά και σε κάθε πτυχή του, όπως λ.χ. την προβολή και τη διάθεση του προϊόντος, την εξυπηρέτηση του πελάτη κ.ο.κ.

F.S.: Ποια στοιχεία πρέπει να περιλαμβάνει ένα αρχικό πρόγραμμα εκπαίδευσης;

Δ.Χ.: Κοιτάξτε, επειδή η αρχική εκπαίδευση του franchisee κρίνεται κάτι παραπάνω από καίρια, για αυτό και θα πρέπει να διεξάγεται με αυξημένη προσοχή. Σε αυτήν, θα πρέπει να παρατίθενται και δη με τρόπο επικοδομητικό το σύνολο των πληροφοριών που σχετίζονται με το concept, προκειμένου να τεθούν οι βάσεις για την επιτυχημένη πορεία του νέου καταστήματος στην αγορά. Επιπροσθέτως, ο franchisee μέσω του αρχικού προγράμματος εκπαίδευσης θα πρέπει να αντιληφθεί τόσο το είδος όσο και τις ιδιαιτερότητες του προϊόντος ή της υπηρεσίας που καλείται να προωθήσει, το όραμα και τους στόχους που έχει θεσπίσει η μητρική εταιρεία, καθώς επίσης και να αφομοιώσει πλήρως το ρόλο που οφείλει να διαδραματίσει και τις αρμοδιότητες που πρέπει να αναλάβει.

F.S.: Ποιες παράμετροι αναφορικά με το ζήτημα της εκπαίδευσης λαμβάνουν χώρα στα Vero By Aslanis;

Δ.Χ.: Σε αρχικό στάδιο η εκπαίδευση στα Vero By Aslanis σχετίζεται με τη διαχείριση του καταστήματος, τη γνώση του προϊόντος, την πώληση, την εξυπηρέτηση των πελατών, τον τρόπο προβολής των προϊόντων στο χώρο του καταστήματος κ.ά. Βέβαια, ενημερώνουμε διαρκώς τους franchisees μας για κάθε νέα εξέλιξη, όπως λ.χ. νέα προϊόντα και ιδιαιτερότητές τους. Τέλος, διοργανώνουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα επιμορφωτικά σεμινάρια, με απώτερο σκοπό την βελτίωση της παρουσίας και απόδοσης των μελών του δικτύου μας.

F.S.: Επειδή τον τελευταίο καιρό βιώνουμε μια περίοδο οικονομικής ύφεσης, έχετε σχεδιάσει κάποια κίνηση για να βοηθήσετε το δίκτυό σας να αντιμετωπίσει τη διαμορφωθείσα κατάσταση;

Δ.Χ.: Δίχως άλλο, στα Vero By Aslanis πιστεύουμε πως σε δύσκολες οικονομικές περιόδους όπως είναι αυτή που διανύουμε σήμερα το ενδιαφέρον μας απέναντι στους συνεργάτες του δικτύου και τους πελάτες μας εν γένει θα πρέπει να είναι σαφώς μεγαλύτερη. Παράλληλα, θα πρέπει να καταβάλλουμε διαρκείς όσο και στοχευμένες προσπάθειες προκειμένου να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι. Υπό αυτό το σκεπτικό, πρόσφατα διοργανώσαμε εκπαιδευτικό σεμινάριο που τιτλοφορούταν ως “Προϊόν και προώθηση” και με τα οποία προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε το γνωστικό επίπεδο των πωλητών των καταστημάτων του δικτύου μας αναφορικά με τους τρόπους εκτενούς όσο και πλήρους ενημέρωσης των πελατών για την ποιότητα των προϊόντων μας, τις ανταγωνιστικές τους τιμές, την καινοτομία του σχεδιασμού τους, την αυθεντικότητα των πρώτων υλών κ.ο.κ.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ