Μία επίσκεψη σε ένα Street Food Festival της Ελλάδας αποδεικνύει τη μεγάλη ζήτηση για τη νέα τάση στην αγορά της εστίασης, τόσο από καταναλωτές, όσο κι από υποψήφιους franchisees. Διαφορετικές κουζίνες, πολλαπλές επιλογές, νέες εμπειρίες απογειώνουν τη δημοτικότητα του street food, που διεκδικεί πλέον το δικό του μερίδιο στον χώρο του franchising!
Καθώς η εστίαση παραμένει ο χώρος με τις πλέον ελκυστικές επιλογές για υποψήφιους franchisees, νέες ιδέες διεκδικούν σημαντικά μερίδια αγοράς και διαμορφώνουν ένα νέο τοπίο που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ενδεικτικά είναι τα αποτελέσματα της ετήσιας Έρευνας Franchise που δημοσιεύθηκε στο ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2019, όπου καταγράφεται η αυξητική πορεία των καταστημάτων της κατηγορίας. Παράλληλα, η ανταπόκριση από πλευράς επενδυτών είναι ισχυρή, το ίδιο και η ζήτηση για street food concepts που προσφέρουν ρευστότητα, σταθερότητα, αυτοαπασχόληση και χαμηλή επένδυση.
Από την Κούβα και το Μεξικό ως την Κίνα και την Ινδία, από τη Τζαμάικα και τη Χαβάη ως την Ελλάδα και τη Βραζιλία, το Athens Street Food Festival 2019 μας παρουσίασε μια μεγάλη ποικιλία σε κουζίνες, ταξιδεύοντάς μας σε ολόκληρο τον πλανήτη!
Το FRANCHISE SUCCESS βρέθηκε και αυτή τη χρονιά στο εντυπωσιακό φεστιβάλ και συζήτησε με τους συμμετέχοντες για την αξία του street food, τις νέες τάσεις αλλά και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που αναδεικνύει ο κλάδος.
Συμμετέχουν οι:
- F.B.I. S.A., Αναστάσιος Σκουλάτος, Ιδρυτής
- ETNICO, Σταύρος Ζαφειράτος, Εκπρόσωπος της ομάδας
- LA PIZZETTA, Μιχάλης Κοτζαμπαλτίρης και Γιάννης Κανάκης, Συνιδρυτές
- HOPPER’S, Διονυσία Κουρκουμέλη, Συνιδρύτρια
- INDIAN CHEF, Ina Kaur, Υπεύθυνη Καταστήματος
- PIGGY BLINDERS BY LAFIOTAKIS FARM, Μαρία Λαφιωτάκη, Ιδιοκτήτρια
- PO’BOYS, Βασίλης Σπόρος, Chef και Co-Owner