Το franchising φαίνεται πως ταιριάζει στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, μια και μεγάλες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο για να επεκταθούν γεωγραφικά, αυξάνοντας τα σημεία παρουσίας τους και ενισχύοντας τη θέση τους στην αγορά. Παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρηματίες -είτε του χώρου είτε όχι- να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση κάτω από την ομπρέλλα μια μεγάλης εταιρείας.
Μια δυναμική σχέση που δημιουργεί νέες ευκαιρίες στο χώρο του λιανεμπορίου τροφίμων
Η συστηματική έρευνα από πλευράς των υποψηφίων franchisees, απαραίτητος και κρίσιμος παράγοντας για την πετυχημένη επιλογή αξιόπιστων εναλλακτικών σε έναν κλάδο που είναι από τους πλέον αποδοτικούς για τους επιχειρηματίες – συνεργάτες των αλυσίδων.
Ο σύγχρονος καταναλωτής – Η αγορά – Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας – Refranchising – Διαδικτυακά Super market