Αρχική Ειδικές εκδόσειςΕπιχειρηματικές προτάσεις Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι – Το πρώτο ελληνικό healthy street sea food concept

Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι – Το πρώτο ελληνικό healthy street sea food concept

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Η υψηλή ποιότητα των «δώρων» της θάλασσας, το μοναδικό, παιχνιδιάρικο packaging σε συνδυασμό με τη μεγάλη γκάμα των ψαρομεζέδων και το παραδοσιακό, βολιώτικο σκηνικό, συνθέτουν μια πρωτότυπη πρόταση που επιτρέπει τρεις άξονες κερδοφορίας σε sit-in, take away & delivery.

Μας συστήθηκε το 2017 στην Αθήνα με στόχο να προσφέρει πλούσιες επιλογές σε θαλασσινά και ψάρια, φρέσκα, καλοτηγανισμένα και τραγανά, τα οποία μπορεί να απολαύσει ο πελάτης στο χωνάκι αλλά και στο τραπέζι. Αυτό είναι το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι. Το εστιατόριο που μετατρέπει οικείες γεύσεις σε gourmet επιλογές, στο πιο healthy street food δημιουργώντας εύκολα και γρήγορα, ποιοτικά γεύματα. Ταυτόχρονα το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι είναι μια ελκυστική επιχειρηματική επιλογή καθώς δεν απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις, έχει ελεγχόμενο λειτουργικό μοντέλο και δημιουργεί υψηλή κερδοφορία.

zisis-psaraki-sto-xonaki-franchise-psarolixoudies

Λαχταριστές ψαρολιχουδιές…

Στο Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι «κάνουν πάρτι» όλοι οι λαχταριστοί ψαρομεζέδες που μας χαρίζει η θάλασσα. Ψαροκεφτέδες με γαλέο, μπακαλιάρο και φρέσκα μυρωδικά, sticks μπακαλιάρου, γαρίδες πανέ, ολόφρεσκος γαύρος ή αθερίνα, όλα σερβιρισμένα «στο χέρι» σε βολικά και παιχνιδιάρικα χωνάκια, που μπορούν να συνοδευτούν με σως ταρτάρ, sweet chili, ή σκορδαλιά! Κάθε μπουκιά μυρίζει θάλασσα και σε ταξιδεύει σε καλοκαιρινούς προορισμούς. Αν διαθέτεις περισσότερο χρόνο, μπορείς να απολαύσεις δροσερές σαλάτες, ορεκτικά και ψάρια, μαζί με τσίπουρο, ούζο ή κρασί στον όμορφα διακοσμημένο χώρο του Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι.

…με την αύρα του βολιώτικου τσιπουράδικου!

To Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι κερδίζει τον πελάτη με τον άνετο, λιτό και λειτουργικό χώρο του που αποπνέει αύρα από βολιώτικο τσιπουράδικο, τη φιλοξενία και τους καλοφτιαγμένους μεζέδες, πάντα σε value for money τιμές. Στο κατάστημα κυριαρχεί το λευκό χρώμα, αφήνοντας μια αίσθηση καθαρότητας και αγνότητας, η οποία σε συνδυασμό με τις μπλε αποχρώσεις, μας μεταφέρει σε αγαπημένους προορισμούς, που τιμούν την ελληνική παράδοση.

zisis-psaraki-sto-xonaki-franchise-fish-street-foodH επιτυχία του take away

Η ιδέα του take away στο κλασικό κι αγαπημένο μας ψαράκι, δίνει τη δυνατότητα να το απολαύσουν όλοι, ακόμα και στον δρόμο και «παντρεύει» έτσι την παράδοση και τη γεύση με τις υψηλές απαιτήσεις και τους γρήγορους ρυθμούς της σύγχρονης καθημερινότητας.

Τα Signature Products του Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι, αποτελούν τη βασική στρατηγική προσέλκυσης πελατολογίου στο κατάστημα, καθώς:

  •  Ενισχύουν τη φήμη και το virality του brand
  • Διαθέτουν υψηλό περιθώριο κέρδους
  • Διασφαλίζουν τη γρήγορη εισροή και προσέλκυση του κοινού στο άνοιγμα νέου καταστήματος
  • Διαφοροποιούν την επιχείρηση από τον ανταγωνισμό

Μέσω της διαδικασίας του σχεδιασμού της συσκευασίας, η ομάδα του Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι έχει δημιουργήσει μια ξεχωριστή προσωπικότητα για το brand που κεντρίζει την προσοχή του καταναλωτικού κοινού. Το χωνάκι είναι μοναδικό & καινοτόμο, το οποίο αποτελεί μια μίξη παράδοσης και πρακτικότητας. Πρόκειται για ένα packaging που έχει θαλασσινούς τόνους και θυμίζει τις παραδοσιακές τυλιχτές συσκευασίες της ιχθυόσκαλας. Επιπλέον, η ομάδα διοίκησης έχοντας ως προτεραιότητα την υγεία του καταναλωτή, έχει επιλέξει αλουμινένια επικάλυψη στα χωνάκια, ώστε να διατηρεί τα προϊόντα τραγανά και αναλλοίωτα.

psaraki sto xonaki logo

Ζήσης Παπαζήσης, Ιδρυτής

Μου αρέσει να εξελίσσομαι και όχι να επαναπαύομαι. Το Ζησης – Ψαράκι στο Χωνάκι έχει όλες τις προδιαγραφές ώστε να επεκταθεί μελετημένα σε Αθήνα, τουριστικούς προορισμούς και μεγάλες περιφερειακές πόλεις. Δεν υπάρχει ταβάνι σε αυτό, καθώς είναι η αρχή μιας καινούργιας κατηγορίας καταστημάτων στην εστίαση. Και το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι είναι έτοιμο να κατακτήσει τη θέση που δικαιωματικά του ανήκει.

zisis garidakia

Ανοίγοντας… πανιά σε όλη την Ελλάδα

Η αγάπη του κόσμου, η ανάγκη να καλυφθεί η υφιστάμενη ζήτηση των καταστημάτων σε άλλες περιοχές, η συνειδητοποίηση των τεράστιων δυνατοτήτων που έχει η αγορά του fish street food στην Ελλάδα που ακόμα παραμένει ανεκμετάλλευτη, ώθησε την ομάδα του Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι να αναπτυχθεί μέσω franchising πανελλαδικά.

zisis-psaraki-sto-xonaki-franchise-katastimaΤο Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και πρωτότυπο concept στον χώρο του street food με:

  • Πολλαπλά profit centers. Για εύκολα και γρήγορα γεύματα με κορυφαία ποιότητα και γεύση που καλύπτουν μία ευρεία γκάμα θαλασσινών και ψαρικών, το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι παρέχει έναν πρωτότυπο συνδυασμό εστιατορίου, delivery και take away μοναδικό στο συγκεκριμένο είδος σίτισης.
  • Fast Start-up & Easy Opening. Με εύκολο σχεδιασμό καταστήματος, σαφείς οδηγίες franchise, αναλυτικά εγχειρίδια λειτουργίας, συνταγολόγια και εκπαίδευση του προσωπικού, το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι, επιτυγχάνει την ομαλή λειτουργία και πλήρη συνοχή μεταξύ των καταστημάτων franchise, εξασφαλίζοντας κορυφαία ποιότητα σε κάθε περίπτωση.
  • Ευελιξία. Με ένα μοντέλο franchise που προσαρμόζεται σε κάθε αγορά, το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι μπορεί να υλοποιηθεί σε μεγάλα ή και πιο μικρά καταστήματα, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε περιοχής.
  • Εκπαίδευση & Συνεχή Υποστήριξη. Μπαίνοντας στην οικογένεια του Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι, ο συνεργάτης εντάσσεται σε ένα πλήρες πρόγραμμα εκπαίδευσης 2 εβδομάδων, ώστε να διασφαλιστεί η ενσωμάτωση κρίσιμων στοιχείων για την επιτυχία του concept.
  • Design Καταστήματος. Η διαρρύθμιση του Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι έχει μελετηθεί ώστε να εξυπηρετεί και να διευκολύνει τις λειτουργίες για το προσωπικό και τους πελάτες, οδηγώντας σε μεγιστοποίηση των πωλήσεων.
  • Εύρεση & Επιλογή καταλληλότερου σημείου. Πραγματοποιείται έρευνα για κάθε νέο franchisee λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές δυνατότητες της νέας επιχείρησης, την περιοχή και τον πιθανό ανταγωνισμό στην τοπική αγορά, προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη αποδοτικότητα.
  • Αποκλειστικότητα περιοχής. Κάθε τοποθεσία σχεδιάζεται βάσει ορισμένων κριτηρίων (δημογραφικά χαρακτηριστικά, αγοραστική δύναμη κ.λπ.) έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η μέγιστη επισκεψιμότητα πελατών κάθε ώρα της ημέρας.

Το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι έχει βραβευτεί μέσα στα 100 καλύτερα εστιατόρια στην Ελλάδα στην κατηγορία Street Food. Ο υποψήφιος συνεργάτης/franchisee δραστηριοποιείται στον δυναμικό κλάδο της εστίασης με ένα concept που έχει ήδη χτίσει την πελατειακή του βάση, διαθέτοντας περισσότερους από 10.000 followers στα social media, καθώς και πληθώρα άρθρων σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ