Premium προϊόντα, προσιτές τιμές, φιλική ατμόσφαιρα, μοντέρνος χώρος, σωστή εξυπηρέτηση και χαλαρή διάθεση! Δίνοντας έναν άλλον αέρα στην αγορά των εστιατορίων της ιαπωνικής κουζίνας, το Koi Sushi Bar έκανε το sushi μία προσιτή street food επιλογή, αναδείχθηκε σε πρωταγωνιστή της αγοράς και ανέβασε ψηλά τον πήχη της κερδοφορίας. Η επιτυχία της αλυσίδας sushi bars αποδεικνύεται από το γεγονός ότι τα καταστήματά της έχουν φτάσει τα 18, ενώ προστίθενται συνεχώς νέα σημεία στο δίκτυο.
Το Koi είναι ένα γνήσιο sushi bar που στηρίζει την επιτυχία του στην προσφορά premium προϊόντων σε προσιτές τιμές. Σε αντίθεση με ό,τι ίσχυε μέχρι πριν λίγα χρόνια, το Koi μετέτρεψε το ακριβό sushi σε μια street food επιλογή, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα και προσαρμόζοντας τις συνταγές του στις γεύσεις του ελληνικού καταναλωτικού κοινού.
Την κερδοφορία «χτίζει» το χαμηλό food cost.
Η καινοτομία ρίχνει το food cost στο Koi Sushi Bar
Με την προσφορά ενός value for money προϊόντος, χτίζεται η ρευστότητα και η κερδοφορία κάθε μέλους τους δικτύου. Η κερδοφορία ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το χαμηλό food cost, που εξασφαλίζουν οι καινοτομίες και οι στρατηγικές συνεργασίες της μητρικής εταιρείας.
«Έχουμε εφεύρει καινοτόμες τεχνοτροπίες, που ρίχνουν το food cost και αυξάνουν την παραγωγή. Έτσι, κρατάμε χαμηλά τις τιμές. Επίσης, έχουμε συνάψει συμφωνίες με παραγωγούς
πρώτων υλών εξασφαλίζοντας οικονομίες κλίμακας για τους franchisees μας. Εισάγουμε τα προϊόντα μας από προμηθευτές στην Ιταλία και τη Γερμανία για να μπορούμε να εξασφαλίσουμε την καλύτερη ποιότητα και φρεσκάδα, πραγματοποιώντας συχνούς ελέγχους», αναφέρει ο ιδρυτής των Koi Sushi Bar, Χρήστος Σουρλίγκας.
Η ευελιξία του επιχειρηματικού μοντέλου Koi Sushi Bar
Το επιχειρηματικό μοντέλο του Koi απαιτεί μια χαμηλή αρχική επένδυση, χάρη στις συνεργασίες της μητρικής εταιρείας με εγκεκριμένους κατασκευαστές εξοπλισμού. Επιπλέον, προσαρμόζεται στις δυνατότητες κάθε αγοράς με δύο τύπους καταστημάτων που αξιοποιούν με διαφορετικούς τρόπους τρεις πηγές κερδοφορίας, το take-away, το delivery και το sit-in.
Για παράδειγμα, μία διαθέσιμη επιλογή είναι τα μικρότερα σε μέγεθος καταστήματα Koi, που εξυπηρετούν την πελατεία τους κυρίως με take-away και delivery. Τα καταστήματα αυτά απαιτούν χαμηλή επένδυση και λειτουργούν αποδοτικά σε περιοχές με γραφεία, κατοικίες και σε εμπορικούς δρόμους, προσφέροντας μια εξωτική γευστική λύση στην παρέα, που βγήκε για περίπατο, την οικογένεια που θέλει να απολαύσει ένα ξεχωριστό γεύμα στο σπίτι, ή στους εργαζόμενους που ψάχνουν μια υγιεινή λύση στη δουλειά.
Μπες στην ομάδα του Koi Sushi Bar!
Μεγάλο πλεονέκτημα του concept είναι η απλότητα στο επίπεδο της λειτουργίας. Ο νέος συνεργάτης με την κατάλληλη εκπαίδευση και καθοδήγηση εντάσσεται εύκολα
στο σύστημα.
Επιπλέον, η μητρική εταιρεία έχει σχεδιάσει ένα δοκιμασμένο και επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο, ενώ παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύστημα υποστήριξης. Πιο αναλυτικά, το Koi Sushi Bar προσφέρει στους συνεργάτες-franchisees του:
- Ένα επιτυχημένο street food concept με premium προϊόντα
σε προσιτές τιμές - Ιδιαίτερα χαμηλή επένδυση για τον κλάδο της εστίασης με
εξαιρετικά υψηλές αποδόσεις - Αποκλειστικότητα περιοχής
- Διαμόρφωση του καταστήματος και δυνατότητα παράδοσης
με το κλειδί στο χέρι - Πλήρη εκπαίδευση και συνεχή υποστήριξη
- Συνεχή ανανέωση των γεύσεων και εκλεπτυσμένο μενού
- Μειωμένα κόστη πρώτων υλών λόγω της υψηλής διαπραγματευτικής ικανότητας της εταιρείας
Η επιτυχία του Koi Sushi Bar στηρίζεται στην αγάπη για την ιαπωνική κουζίνα και το value for money sushi, που πλέον μπορούμε όλοι να απολαμβάνουμε. Η… συνταγή του είναι αλάνθαστη και οδηγεί τους franchisees σε διαρκείς αποδόσεις και υψηλή κερδοφορία.
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Tηλ: 210 6756200
- Fax: 210 6752864
- E-mail:
- Website:
- Διευθύνων Σύμβουλος: Χρήστος Σουρλίγκας
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 50-120 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €80.000 - 160.000
- Entry fee: €30.000 - 60.000
- Royalties: 5%
- Διαφημιστική Συμμετοχή: 2%
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: [6] Σύνταγμα, Βούλα, Χαλάνδρι, Κηφισιά, Γλυφάδα, Κύπρος
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: [12] Πειραιάς, Μελίσσια, Ρέθυμνο, Πόρτο Ράφτη, Ν. Φιλαδέλφεια, Ν. Σμύρνη, Παγκράτι, Μαρούσι, Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: [18]
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2013 / 2014
- Προέλευση: Ελλάδα
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Aναπτυξιακοί στόχοι: Περιοχές υψηλής εμπορικότητας μεγάλων αστικών κέντρων, τουριστικοί προορισμοί, επαρχιακές πόλεις με υψηλή δυναμική
- Περισσότερες πληροφορίες: