Αρχική Ειδικές εκδόσειςΕπιχειρηματικές προτάσεις Πρίγκιπας: Η επιτομή του αυθεντικού ελληνικού street food

Πρίγκιπας: Η επιτομή του αυθεντικού ελληνικού street food

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Στο άκουσμα της λέξης «σουβλάκι» κανένας δεν μένει ασυγκίνητος. Πόσο μάλλον, όταν αυτό προσφέρεται από τον Πρίγκιπα, το ψητοπωλείο που αναβάθμισε το εθνικό μας street food, πηγαίνοντάς το σε άλλο επίπεδο γεύσης και νοστιμιάς!

Ο Πρίγκιπας ήρθε στην Αθήνα για να μας συστήσει το κεμπαπάκι και άλλες νόστιμες κι αυθεντικές συνταγές από τη Βόρεια Ελλάδα και τα Βαλκάνια. Χρησιμοποιώντας αγνά υλικά και κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, αλλάζει τον γαστρονομικό χάρτη της Αθήνας, προσθέτοντας τη δική του «πινελιά». Το 2020, η παράκληση του κοινού για απόλαυση σε περισσότερες περιοχές εισακούστηκε και από τα Εξάρχεια, ο Πρίγκιπας βρέθηκε και στον Άλιμο, μέσω συνεργασίας franchise για να μοιράσει νοστιμιά και στα Νότια Προάστια.

prigkipas franchise kalamakia apo vouvalisio kreas

Και επειδή concept όπως ο Πρίγκιπας αποθεώνονται από το κοινό, το αγαπημένο μας street food spot προτείνεται από το restaurantguru.com, για το έτος 2021, διάκριση που προέκυψε από τα σχόλια των χρηστών για την εξυπηρέτηση, το φαγητό, την ποιότητα και το φιλικό του περιβάλλον.

Ακολουθώντας τα trends της εστίασης Εστιατόρια με ξεκάθαρη ταυτότητα και φιλοσοφία είναι εκείνα που προτρέπουν τον καταναλωτή να ανακαλύψει νέες ή ακόμα και γνώριμες γεύσεις που ήδη γνωρίζει, σε μια πιο μοντέρνα εκδοχή. Ο καταναλωτής του σήμερα αναζητά εκλεκτές γεύσεις που κρύβουν πίσω τους μια ιστορία και ο Πρίγκιπας, είναι ο απόλυτος εκπρόσωπος αυτού του trend, στη μετά Covid-19 εποχή.

prigkipas pestrofa souvlaki franchise

Ο Πρίγκιπας πιστεύει στις συνεργασίες και με βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, βρίσκει τη λύση στις ghost kitchens, ακόμα μία τάση που μεσουρανεί στο νέο περιβάλλον. Οι κουζίνες-φαντάσματα δεν είναι τα κλασσικά εστιατόρια, καθώς δεν διαθέτουν καθιστικό κι εξυπηρετούν μόνο μέσω delivery και take away. Αυτό επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μειώσουν τα κόστη και να συνεχίσουν να είναι παραγωγικές κι επιτυχημένες.

prigkipas logo 500

Γευστικό ταξίδι στη Βόρεια Ελλάδα και τα Βαλκάνια!

Ευκαιρίες συνεργασίας στο post Covid-19 περιβάλλον

Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων, ξενοδοχείων ή μικρών καταστημάτων με κουζίνα, συνεργαζόμενοι με τον Πρίγκιπα μπορούν να τονώσουν τις πωλήσεις μέσω delivery, πραγματοποιώντας μία κερδοφόρα επένδυση σε ένα brand το οποίο έχει αποδείξει πως αποδίδει ακόμα και στην Covid-19 εποχή! Ακόμα και αν διαθέτουν μικρό κατάστημα, χωρίς σάλα, μπορούν να επωφεληθούν από τη συνεργασία με τον Πρίγκιπα, εισάγοντας στην κουζίνα τους τις λαχταριστές του επιλογές.

prigkipas franchise kempapia estiasi

Οι επιχειρηματίες μέσω του Πρίγκιπα:

  • Προσφέρουν αυθεντικές συνταγές που αποθεώνουν το “greek street food”
  • Mε χαμηλή επένδυση η επιχείρησή τους γίνεται κέντρο διανομής του Πρίγκιπα
  • Συνεργάζονται με online aggregators (efood, wolt και box)
  • Επωφελούνται από ισχυρές ενέργειες marketing, εξοικονομώντας χρήματα
  • Τονώνουν τη διαφήμιση της επιχείρησής τους, άμεσα
Αυθεντικές, ελληνικές street food γεύσεις

Οι πελάτες του Πρίγκιπα απολαμβάνουν παραδοσιακά κεμπάπια από τη Φλώρινα, καλαμάκι από βουβάλι Κερκίνης, προβατίνα Ελασσόνας και λουκάνικο Τζουμαγιάς, τα οποία προσφέρονται σε μορφή τυλιχτού ή μερίδας, αναδεικνύοντας την ποιότητα των πρώτων υλών. Ο Πρίγκιπας έχει επίσης, ένα από τα πιο «δυνατά» burgers της πόλης, παρασκευασμένο από 100% βουβαλίσιο ή μοσχαρίσιο και χοιρινό κιμά, ζυμωμένο μέσα σε βουβαλίσιο γάλα που σερβίρεται με φρέσκιες τηγανιτές πατάτες.

prigkipas franchise burger street

Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων ή ξενοδοχείων, σε συνεργασία με τον Πρίγκιπα, μπορούν να τονώσουν τις πωλήσεις, μέσω delivery.

Και οι «ψαγμένες» γεύσεις συνεχίζονται στον Πρίγκιπα! Έχεις ξαναδοκιμάσει πέστροφα από τις πηγές του Λούρου ή χέλι Παμβώτιδος, καπνισμένα με παραδοσιακό τρόπο, τυλιγμένα σε σουβλάκι; Στον Πρίγκιπα, όχι μόνο θα τα δεις αλλά θα γλύφεις και τα δάχτυλά σου όταν τα δοκιμάσεις! Και αν τα συνδυάσουμε με «το καλύτερο τσίπουρο του κόσμου», που κοσμεί τον κατάλογο του Πρίγκιπα, τα λόγια περιττεύουν!

Η… ψαγμένη πρόταση franchise

Ο Πρίγκιπας με μότο το «Ψάξου λίγο», ενθαρρύνει το κοινό να ανακαλύψει αυτό που πραγματικά είναι πολύτιμο και αξίζει, δηλαδή, ένα street food spot με διαφοροποιημένο μενού. Αυτό το μότο ακολουθεί και ο Κωστής Χριστάκης, Ιδρυτής του Πρίγκιπα. Καθώς εδώ και πολλά χρόνια, με την παρέα του έχουν ως χόμπι την ανακάλυψη ποιοτικών προϊόντων και ψαγμένων εστιατορίων. «Αν μάθουμε πως στην άλλη άκρη της Ελλάδας υπάρχει ένα εστιατόριο που κάνει εκπληκτικά μία συγκεκριμένη συνταγή, είναι ένας πολύ καλός λόγος να οργανώσουμε μια εκδρομή και να βρεθούμε εκεί», επισημαίνει ο κ. Χριστάκης. Έτσι, προσκαλούν και τους πελάτες του Πρίγκιπα να ξεφύγουν από τα συνηθισμένα και να δοκιμάσουν τις ιδιαίτερες γεύσεις που προτείνει.

prigkipas franchisor

Η σημασία του μότο είναι όμως διττή, καθώς ο Πρίγκιπας προσκαλεί και υποψήφιους συνεργάτες να γίνουν μέλη στη δυναμική οικογένειά του, ανακαλύπτοντας μία «έξυπνη» πρόταση franchise που ανταποκρίνεται στα σημερινά δεδομένα.

Εισερχόμενος σε ένα απολαυστικό Πριγκιπάτο

Η πρόταση franchise του Πρίγκιπα είναι επιτυχημένη, καθώς διαθέτει:

  • Έντονα διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά από το μενού μέχρι το design του καταστήματος
  • Πολύχρονη εμπειρία στην εστίαση
  • Αναγνωρισμένο brand με πάνω από 10.000 ακόλουθους στα social media
  • Συμφωνίες με Έλληνες μικρούς παραγωγούς
  • Concept που δεν απαιτεί ιδιαίτερα κεντρικό σημείο
  • Χαμηλή επένδυση
  • Γρήγορο άνοιγμα, εργαλεία grand opening & τοπικού marketing που διασφαλίζουν γρήγορη διείσδυση στην αγορά και θετική τοπική φήμη
  • Ασφάλεια και αξιοπιστία, πάντα δίπλα στον συνεργάτη καθοδηγώντας τον στα πιο καίρια σημεία
  • Υψηλή κερδοφορία – υψηλότερο μεικτό κέρδος στην κατηγορία
  • Πολλαπλές πηγές εσόδων – πολλαπλές χρήσεις για διαφορετικά κοινά
  • Ευέλικτο, κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο
  • Υψηλή παραγωγικότητα, ελεγχόμενα λειτουργικά έξοδα
  • Γρήγορη απόσβεση

Η ομάδα του Πρίγκιπα, αναλαμβάνοντας τον ρόλο εκπαιδευτή – coach καθοδηγεί τον franchisee, ώστε να λάβει όλες τις σωστές αποφάσεις που θα ισχυροποιήσουν την επιχείρησή του. Δίνοντας βάση στις ιδιαιτερότητες και δεξιότητες του κάθε συνεργάτη, μπορεί να βρει τη σωστή «φόρμουλα» που του ταιριάζει ώστε να αναπτυχθεί η νέα επιχείρηση φέρνοντας ρευστότητα και κερδοφορία.

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Έδρα: Χαρ. Τρικούπη 23, Αθήνα, 106 81
  • Tηλ: 210 6756200
  • Διευθύνων Σύμβουλος/Γενικός Διευθυντής: Κωστής Χριστάκης
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος: 55 τ.μ.
  • Μέσο Ύψος Επένδυσης: €48.000
  • Entry fee: €15.000
  • Royalties: 4%
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: [1]
  • Αριθμός Καταστημάτων Franchise: [1]
  • Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: [2]
  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2016 / 2020
  • Προέλευση: Ελλάδα
  • Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Aναπτυξιακοί στόχοι: Πανελλαδικά
  • Περισσότερες πληροφορίες:

    Πρόταση franchise Πρίγκιπας

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ