Ξέρουν να ζυμώνουν, γνωρίζουν πώς να ψήνουν και με γνώμονα την εξέλιξη, δημιούργησαν την πρώτη αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα. Ο λόγος φυσικά για το Mon Kulur, το δίκτυο που συνδύασε 3 πηγές εσόδων σε 1 πρόταση franchise, συνθέτοντας έναν προορισμό που μυρίζει σουσάμι κι έχει γεύση από τον πιο απολαυστικό καφέ. Κάθε καινούργιο κατάστημα γίνεται η αγαπημένη συνήθεια της γειτονιάς, γεγονός που φαίνεται από τις ουρές ανθρώπων κάθε ηλικίας που συρρέουν για να δοκιμάσουν το δημοφιλές δίπτυχο!
Μπορεί το κουλούρι να το γνωρίσαμε σουσαμένιο και στην παραδοσιακή του εκδοχή αρκετές δεκαετίες πίσω, τα τελευταία όμως χρόνια αρχίσαμε να το βλέπουμε με άλλη ματιά, όπως ακριβώς μας το σύστησε η Mon Kulur. Έχοντας στη φαρέτρα τους την τεχνογνωσία και τη γνώση που τους δίνει η εμπειρία μισού αιώνα, τα ιδρυτικά μέλη της αλυσίδας, αποτελώντας την 3η γενιά αρτοποιών, επανασύστησαν το κουλούρι στην ελληνική αγορά. Οι έννοιες της πολυχρωμίας, της δημιουργικότητας και της ποιότητας βρήκαν όλες θέση στο παραδοσιακό σνακ, τη συνήθεια μικρών και μεγάλων που δημιουργούν ουρές στα καταστήματα, προκειμένου να γευτούν το αγαπημένο τους προϊόν. Για συμπλήρωση, έρχεται φυσικά ο απίστευτα γευστικός και ποιοτικός καφές που απογειώνει την απόλαυση και δημιουργεί ευχάριστα «διλήμματα» στον πελάτη, καθώς αναρωτιέται αν πρέπει πρώτα να κόψει μια δαγκωνιά από το λαχταριστό κουλούρι του ή να πιει μια γουλιά από τον απίθανο ζεστό ή κρύο καφέ του. Σίγουρο είναι μόνο ένα. Ότι κάθε μέρα, ξανά και ξανά οι πελάτες αναζητούν και κάτι διαφορετικό, μιας κι η ποικιλία σε κουλούρια, κουλουροκριτσίνια, καφέ και ροφήματα είναι τεράστια, ικανή να καλύψει κάθε πεινασμένη ψυχή!
Θοδωρής και Στάθης Καραδήμας, συνιδρυτέςΘέλουμε να διασφαλίσουμε τη μακροβιότητα του brand μας και ξέρουμε πολύ καλά ότι εμείς αποτελούμε τους μοναδικούς «chefs της κουζίνας μας». H εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων που βρίσκεται πάντοτε στο πλευρό μας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε κάθε μας απόφαση- από τις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες έως και το marketing. Σε κάθε περίπτωση, προκειμένου μια επιχείρηση να έχει σημαντικές προοπτικές εξέλιξης, χρειάζεται να αξιοποιήσει τη δύναμη που της δίνει η εμπειρία της.
Διαδραστική απόλαυση και αρώματα που ξεχωρίζουν
Μια «περατζάδα» έξω από ένα κατάστημα Mon Kulur είναι αρκετή για να καταλάβει κανείς πως εδώ συμβαίνει κάτι το ιδιαίτερο, το διαφορετικό. Μια κοσμοσυρροή από άτομα κάθε ηλικίας μπαίνουν στο κατάστημα και λίγο αργότερα βγαίνουν έξω, τρώγοντας ήδη το αγαπημένο τους κουλούρι και περιμένοντας στον πάγκο να ακούσουν το όνομά τους για να παραλάβουν τον καφέ τους, όπως τον προτιμούν. Γιατί; Διότι ο καφές και η καλημέρα είναι δυο πράγματα που πρέπει να λέγονται ονομαστικά. Και το Mon Kulur φροντίζει γι’ αυτό!
Με μια εξαιρετική ομάδα, εκπαιδευμένη να προσφέρει το καλύτερο στον πελάτη, το δίκτυο συνεχίζει την ανάπτυξή του με σταθερότητα και γνώμονα την άριστη ποιότητα και την εξαιρετική γεύση. Χρησιμοποιώντας καθημερινά τις πιο αγνές πρώτες ύλες, οι αρτοπαρασκευαστές ζυμώνουν τα πεντανόστιμα κουλούρια κάθε λογής μπροστά στον επισκέπτη, ο οποίος έχει τη χαρά να γίνεται αυτόπτης μάρτυρας όλης της διαδικασίας στα ανοιχτά παρασκευαστήρια που διαθέτουν τα καταστήματα. Με χαρά και προσμονή μικρού παιδιού, ο πελάτης περιμένει να πάρει στα χέρια του το αγαπημένο του σνακ, στην εκδοχή που ο ίδιος επέλεξε. Τα αρώματα που αναδύονται από το φρέσκο ζυμάρι και το σουσάμι, οι σοκολατένιες μυρωδιές που βγαίνουν μέχρι τον δρόμο και τα χαρμάνια από τους καφέδες που δεν σταματούν να ψήνονται, δημιουργούν το αίσθημα της πείνας ακόμη και στους περαστικούς, που σταματούν έξω από τα καταστήματα να δουν τι συμβαίνει.
Παράδοση, εμπειρία και τεχνογνωσία: 3 σε 1 πρόταση
Τα μέλη της Mon Kulur έχουν όραμα. Σεβόμενοι τις αρχές και την παράδοση, όπως τους τις μετέδωσε ο πατέρας τους, συνεχίζουν να εξελίσσονται και να δημιουργούν. Έχοντας στα χέρια τους μοναδικές, παραδοσιακές συνταγές που προέρχονται από τον παππού τους, παρασκευαστή που ξεκίνησε από την Άρτα, τα ιδρυτικά μέλη της αλυσίδας στράφηκαν κι οι ίδιοι στο «επιχειρείν», ακολουθώντας τα βήματα του πατέρα τους, με στόχο να δημιουργήσουν νέες γεύσεις και προτάσεις. Σκοπός είναι ένας. Να προσφέρουν τα πιο φρέσκα υλικά ημέρας και να δημιουργήσουν προϊόντα που να απευθύνονται σε άτομα κάθε ηλικίας, συνδυάζοντας την παράδοση και τη γεύση από το σήμερα.
Και το καταφέρνουν! Δίνοντας εξαιρετικά μεγάλη σημασία τόσο στην ποιότητα των προϊόντων, όσο και στην παρασκευή τους, η Mon Kulur έχει δημιουργήσει τις απαραίτητες υποδομές, λειτουργώντας 6 πιλοτικά καταστήματα από το 2014, θέτοντας έτσι τις σωστές βάσεις για ένα επιτυχημένο franchise. Η πιλοτική αυτή διαδικασία, καθιστά την πρόταση Mon Kulur ένα δοκιμασμένο μοντέλο, που μέσα από την εμπειρία της κατάφερε να αξιοποιήσει όλες της τις δυνατότητες και να τις εξελίξει.
Προσφέροντας το λαχταριστό κουλούρι στις πιο αλμυρές και γλυκές παραλλαγές του, συνοδευόμενο από τον πιο γευστικό καφέ, που μπορεί με ένα τηλεφώνημα να έρθει στον χώρο του παραγγελιοδότη, κάθε συσκευασία σνακ και ροφήματος φέρει το όνομα «Mon Kulur». Έτσι, το όνομά του ταξιδεύει παντού, ενισχύοντας ολοένα και περισσότερο το brand και εμφυσώντας έτσι την εμπιστοσύνη και την ασφάλεια στο κοινό αλλά και στον συνεργάτη- franchisee.
Μια συνεργασία κι ένα προϊόν που αντέχουν στον χρόνο
Η Mon Kulur ξέρει πως η κορυφή κατακτάται βήμα- βήμα. Με σταθερότητα κι επαγγελματισμό, το δίκτυο χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης, καθώς δίνει μεγάλη σημασία στον άνθρωπο που μπαίνει στην οικογένειά του. Τόσο το ίδιο το κουλούρι που συνυφαίνεται με το brand του δικτύου, όσο και το μοντέλο επικοινωνίας που έχει δομήσει, αποτελούν ισχυρές βάσεις για μια επιτυχημένη συνεργασία που σημαίνει κέρδη για τον επιχειρηματία και την αλυσίδα, κατ’ επέκτασιν κι εξασφαλίζει χαμηλό breakeven.
Πώς διασφαλίζεται η κερδοφορία και η καλή συνεργασία; Με «ανοιχτά χαρτιά», φυσικά. Η Mon Kulur θεωρεί εξαιρετικά σημαντική την εκπαίδευση τόσο του franchisee, όσο και του προσωπικού. Γι’ αυτό και είναι η πρώτη αλυσίδα που δημιούργησε εκπαιδευτικό κέντρο, τη στιγμή που ξεκίνησε την ανάπτυξη μέσω franchising. Με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, φροντίζει προκειμένου η νέα ομάδα να λάβει όλα τα απαραίτητα εφόδια που θα βοηθήσουν στην καθημερινή ενασχόληση με το μαγαζί. Πέραν από το τεχνικό κομμάτι, που θεωρείται εξίσου σημαντικό, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση και στη μετάδοση των αξιών της εταιρείας. Με αυτόν τον τρόπο, όλοι οι νέοι συνεργάτες μοιράζονται την κοινή κουλτούρα και το όραμα, κάτι το οποίο γίνεται εύκολα διακριτό από την ενιαία εικόνα και λειτουργία των καταστημάτων.
Τα οφέλη όμως δεν σταματούν εδώ, καθώς η αλυσίδα δίνει τη δυνατότητα στον franchisee να παραλάβει ένα κατάστημα έτοιμο και «με το κλειδί στο χέρι». Η εύρεση της κατάλληλης τοποθεσίας και η παροχή έμπειρου αρτεργάτη, σε συνδυασμό με τα αναλυτικά εγχειρίδια λειτουργίας και τα συνταγολόγια αναλαμβάνονται από την εταιρεία, με αποτέλεσμα ο νέος συνεργάτης να είναι σε θέση να λειτουργήσει το νέο του κατάστημα εντός 2 μηνών. Καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε 3 τύπους μαγαζιών κι ένα ευέλικτο ωράριο, ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε αγοράς. Από την πρώτη κιόλας μέρα, φορώντας το πιο ωραίο του χαμόγελο και προσφέροντας τα πιο λαχταριστά κουλούρια, ο franchisee κι η ομάδα του υποδέχονται τη γειτονιά και γίνονται η νέα, αγαπημένη της συνήθεια!
Οι 50 αποχρώσεις του… Κουλουριού!
Είναι το προϊόν που κάνει τους μικρούς να μάθουν και τους μεγάλους… να θυμούνται! Δεν χωρά αμφιβολία ότι το κουλούρι του σήμερα έχει εξελιχθεί κι έχει εκχωρήσει τη θέση του στο… Mon Kulur. Γλυκά, αλμυρά, τραγανιστά ή αφράτα, το σίγουρο είναι ότι τα πολύχρωμα ή τα παραδοσιακά κουλούρια των «ειδικών του είδους» έχουν κατακτήσει τις καρδιές και τις εντυπώσεις του κοινού. Καλαμποκένιες επιλογές, με εξαιρετικής ποιότητας πρώτη ύλη που διακρίνεται τόσο στη γεύση, όσο και στην όψη, γεμιστά με γαλοπούλα και φιλαδέλφεια που λιώνουν στον ουρανίσκο, πολύσπορες και τυρένιες εκδοχές είναι μόνο κάποιες από τις αλμυρές προτάσεις σε κουλούρι. Που δεν σταματά όμως στην αρκετά παραδοσιακή του εκδοχή, παρά δανείζεται στοιχεία από τα κριτσίνια και ανακατεύεται με πλήθος άλλα υλικά και γεύσεις. Τα γνωστά πλέον «κουλουροκριτσίνια» σε μια τεράστια ποικιλία με κρεμμύδι, ελιά, τυρί αλλά και σε αμέτρητες γλυκές… αποχρώσεις, με γεύση κάστανο, μπανάνα, φράουλα, στρατσιατέλα «περιμένουν» στους πάγκους να γίνουν μια χαψιά από κάθε απαιτητικό ουρανίσκο!
Και μπορεί να χορταίνει το στομάχι από τις «γεμάτες» και χορταστικές αλμυρές προτάσεις του Mon Kulur, αλλά πάντοτε μπροστά στον γλυκό πειρασμό μιας σοκολατένιας επιλογής, ακόμη κι οι πιο τολμηροί λυγίζουν. Κυρίως αν πρόκειται για τις θελκτικές γεύσεις που ζυμώνονται προσεκτικά με τα πιο φρέσκα υλικά και ξεχειλίζουν από ρευστή σοκολάτα ΙΟΝ, στερεά κομμάτια ή επικάλυψη σοκολάτας με χρωματιστή τρούφα και brioche γεμιστά με κεράσι και ό,τι άλλο βάζει ο νους του κάθε… πεινασμένου!
Καφές με ποιότητα και γεύση
Αν και φέρουν το όνομα του κουλουριού, έχουν δώσει εξαιρετικά μεγάλη έμφαση στον καφέ τους, κάτι που αποδεικνύεται κι από τον τρόπο που τον «σερβίρουν». Επενδύοντας στην ποιότητα, στην κάθε της λεπτομέρεια, τα Mon Kulur προσφέρουν τον πιο γευστικό καφέ. Με τους εξειδικευμένους baristi της ομάδας που διαθέτουν πάθος για απίθανες δημιουργίες, ξέροντας ότι ο καλός καφές θέλει τα «κόλπα» του, ο επισκέπτης έχει την ευκαιρία να ξεκινήσει τη μέρα του ή να πάρει μια ανάσα, κάνοντας το διάλειμμά του με έναν εξαιρετικό καφέ που θα συνοδεύει το αγαπημένο του σνακ. Η ολοκλήρωση της εμπειρίας του καφέ γίνεται φυσικά τη στιγμή που ο πελάτης έχει τη χαρά να ακούσει το όνομά του από το προσωπικό του μαγαζιού, ενώ του τον προσφέρει. Μια ζεστή καλημέρα κι ένα χαμόγελο δομούν τις σχέσεις οικειότητας κι εμπιστοσύνης, κάνοντας τα Mon Kulur σημεία συνάντησης με την παράδοση, την ποιότητα και τη γεύση.
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Tηλ: 210 6756200
- Fax: 210 6752864
- E-mail:
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 50 - 60 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €60.000
- Entry fee: €15.000
- Royalties: 3%
- Διαφημιστική Συμμετοχή: Δεν υπάρχει
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: [4] (3 εταιρικά καταστήματα + 1 εκπαιδευτικό κέντρο)
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: [8]
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 12
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2014/2019
- Προέλευση: Ελλάδα
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Κρίνεται απαραίτητη
- Aναπτυξιακοί στόχοι: Αττική, Θεσσαλονίκη, μεγάλες περιφερειακές πόλεις, νησιά
- Διεθνείς Aναπτυξιακοί στόχοι: Κύπρος
-
Περισσότερες πληροφορίες:
Mon Kulur Επιχειρηματική Πρόταση