Το Mon Kulur, η πρώτη αλυσίδα με κουλούρι και καφέ στην Ελλάδα έχει τη συνταγή για καθημερινά success stories. Καθώς τα καταστήματα του δικτύου έχουν φτάσει ήδη τα δεκαοκτώ, το ενδιαφέρον από πλευράς franchisees αυξάνεται συνεχώς. Πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, όταν το Mon Kulur συνδυάζει τρία καταστήματα και τρεις πηγές εσόδων σε μία πρόταση…
Με εμπειρία τριών γενεών στην αρτοποιία, τα αδέλφια Θοδωρής και ςτάθης Καραδήμας, ίδρυσαν το 2014 το Mon Kulur. Μια επιχειρηματική πρόταση που ξεκίνησε από την Αττική, για να εξαπλωθεί μέχρι τη Θεσσαλονίκη και την Άρτα. Το Mon Kulur είναι και café και κουλουράδικο και juice bar… Η μεγάλη ποικιλία σε κάθε κατηγορία προϊόντων αποτελεί πηγή ικανοποίησης για τον πελάτη, που θα μπει στο κατάστημα, και πηγή κερδοφορίας για τον franchisee, που θα επιλέξει να μπει στο δίκτυο.Κουλούρι + καφές + χυμός
Στα Mon Kulur θα βρει κανείς την πιο εντυπωσιακή ποικιλία κουλουριών, που παρασκευάζονται στα ανοιχτά εργαστήρια των καταστημάτων, βάσει μοναδικών συνταγών που εδώ και μισό αιώνα περνούν από τη μία γενιά της οικογένειας στην επόμενη. Τα κουλούρια του Mon Kulur αποτελούν μία value for money λύση για όλες τις ώρες της ημέρας και μπορούν να ικανοποιήσουν κάθε πελάτη με τη γεύση, την ποιότητα και τον υγιεινό τους χαρακτήρα. Φυσικά, το κουλούρι, γλυκό ή αλμυρό, «ζητά» πάντα τον καφέ του. Ερχόμαστε, λοιπόν, στη δεύτερη κύρια πηγή κερδοφορίας του concept. Το μοναδικό χαρμάνι, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τα Mon Kulur, στα χέρια των εξειδικευμένων baristi «δίνει» έναν καφέ που μας φτιάχνει τη μέρα. Για όσους χρειάζονται ένα boost ενέργειας υπάρχουν πάντα οι φρεσκοστυμμένοι χυμοί, με όλα τα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες που χρειαζόμαστε καθημερινά.
Κάθε επίσκεψη μια εμπειρία
Η εμπειρία στα Mon Kulur ξεκινάει πριν καν ο πελάτης προλάβει να πατήσει το πόδι του μέσα στο κατάστημα, καθώς τα αρώματα των φρεσκοψημένων κουλουριών και του μοσχοβολιστού καφέ «σπάνε» μύτες. Η αισθητική του χώρου και το μοναδικό packaging συνθέτουν ένα ομοιόμορφο, ασπρόμαυρο σκηνικό, που παντρεύεται αρμονικά με τις δεκάδες χρωματικές αποχρώσεις των κουλουριών που φιλοξενούν τα ράφια και οι πάγκοι.Η διαδικασία παρασκευής των κουλουριών αποτελεί επίσης μέρος της αγοραστικής εμπειρίας, μιας και το ανοιχτό παρασκευαστήριο δίνει την ευκαιρία στον καταναλωτή να δει το αγαπημένο, παραδοσιακό κουλούρι πριν καν αυτό ψηθεί και μεταμορφωθεί σε αλμυρή ή γλυκιά λιχουδιά. Έτσι, κάθε πελάτης νιώθει μέρος της παραγωγής και σίγουρος για το προϊόν που θα καταναλώσει. Τέλος, το προσωπικό της Mon Kulur κάνει τον καφέ και τον χυμό προσωπική υπόθεση, σερβίροντάς τον ονομαστικά και με χαμόγελο, μία διαδικασία που επιδρά θετικά και δημιουργεί χαρούμενους πελάτες.
ΘΟΔΩΡΗΣ & ΣΤΑΘΗΣ ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ – Συνιδρυτές
Στο Mon Kulur δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στην εκπαίδευση του franchisee και του προσωπικού κάθε νέου καταστήματος. Η σωστή και ολοκληρωμένη εκπαίδευση του franchisee είναι το άλφα και το ωμέγα καθώς μόνο έτσι μπορεί να ελέγχει ο ίδιος το προσωπικό του και τη σωστή λειτουργία του καταστήματός του. Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η εκπαίδευση γίνεται σε πραγματικούς χρόνους, με αληθινούς πελάτες και όχι σε κάποιο γραφείο. Έτσι, η ομάδα κάθε νέου καταστήματος μπαίνει στη δουλειά έχοντας ήδη βρει τα πατήματά της.
Παραδοσιακοί και μοντέρνοι ταυτόχρονα
Με γνώμονα τη συνέχιση της παράδοσης, οι ιδρυτές του Mon Kulur έχουν εξελίξει τις αποκλειστικές συνταγές που κληρονόμησαν από τον παππού και τον πατέρα της οικογένειας, μετατρέποντας το παραδοσιακό σνακ σε μοντέρνα υπόθεση.
Αφράτα παραδοσιακά κουλούρια, καλαμποκένιες συνθέσεις, γεμιστές δημιουργίες στην αλμυρή και γλυκιά τους εκδοχή, κουλουροκριτσίνια με φρουτένια επίγευση και σοκολατένιες, ζυμωτές… αμαρτίες τοποθετούνται καθημερινά στα ράφια της αλυσίδας Mon Kulur.
Και καθώς η ομάδα του Mon Kulur δίνει εξαιρετικά μεγάλη σημασία στις πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί έχει συνάψει συμμαχίες με τους καλύτερους προμηθευτές της αγοράς. Το αποτέλεσμα; Τα υψηλής ποιότητας προϊόντα που διαθέτει μετατρέπονται σε πρωινές, μεσημεριανές και απογευματινές λύσεις για εκατοντάδες ικανοποιημένους καταναλωτές καθημερινά. Μια πολύχρωμη ποικιλία προϊόντων που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και όλα τα budget, δημιουργώντας μοναδικές ευκαιρίες κερδοφορίας για τον συνεργάτη – franchisee.Το «ζυμωτήριο» της επιτυχίας
Έχοντας απλοποιήσει τις διαδικασίες, ο franchisor κάνει το άνοιγμα του νέου καταστήματος μια fast start-up και easy opening υπόθεση. Επίσης, δίνεται η επιλογή στον franchisee να παραλάβει ένα κατάστημα έτοιμο και «με το κλειδί στο χέρι». Η εύρεση της κατάλληλης τοποθεσίας καθώς και ενός έμπειρου αρτεργάτη αναλαμβάνονται επίσης από τη μητρική εταιρεία.
Η σωστή εκπαίδευση είναι μια από τις βασικές προτεραιότητες του δικτύου. Γι’ αυτό και η Mon Kulur, πριν ακόμη μπει στη διαδικασία του franchising, δημιούργησε ένα πρότυπο εκπαιδευτικό κέντρο, το οποίο αποτελεί το «ζυμωτήριο» για την επιτυχία και την ενιαία κουλτούρα της αλυσίδας. Οι νέοι συνεργάτες-franchisees και το προσωπικό εκπαιδεύονται στις τεχνικές προδιαγραφές παρασκευής των προϊόντων και στην άριστη εξυπηρέτηση των πελατών.
Έχοντας στα χέρια του τα αναλυτικά εγχειρίδια και συνταγολόγια, ο franchisee είναι σε θέση μέσα σε μόλις δύο μήνες να λειτουργήσει τη δική του επιχείρηση. Επίσης, η εταιρεία φροντίζει να υποστηρίζει τους συνεργάτες της με συνεχή παρακολούθηση, εκπαίδευση, προτάσεις για νέα προϊόντα, σχεδιασμό προσφορών, προωθητικές ενέργειες, απρόσκοπτη τροφοδοσία, social media marketing και έντυπη διαφήμιση ώστε τα καταστήματα να παραμένουν ανταγωνιστικά στην αγορά τους.Ο νέος συνεργάτης έχει την ευχέρεια να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις τύπους καταστημάτων και ένα ευέλικτο ωράριο, ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε αγοράς. Προσφέροντας τα πιο λαχταριστά κουλούρια με το πιο ωραίο χαμόγελο ο franchisee και η ομάδα του υποδέχονται τη γειτονιά και γίνονται η νέα, αγαπημένη της συνήθεια.
Κάθε χαρούμενος ουρανίσκος, κάθε ικανοποιημένος πελάτης και κάθε «καλημέρα», είναι μια μοναδική υπόθεση για την αλυσίδα, κάνοντας τα Mon Kulur σημεία συνάντησης με την παράδοση, την ποιότητα και τη γεύση.
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Tηλ: 210 6756200
- Fax: 210 6752864
- E-mail:
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 50 εως 60 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €60.000
- Entry fee: €15.000
- Royalties: 3%
- Διαφημιστική Συμμετοχή: Δεν υπάρχει
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: [3] (2 εταιρικά καταστήματα + 1 εκπαιδευτικό κέντρο)
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: 17
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 20
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2014 / 2019
- Προέλευση: Ελλάδα
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Aναπτυξιακοί στόχοι: Αττική, Θεσσαλονίκη, μεγάλες περιφερειακές πόλεις, νησιά
- Διεθνείς Aναπτυξιακοί στόχοι: Κύπρος
- Περισσότερες πληροφορίες: