Ακόμα και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το δίκτυο Mon Kulur συνέχισε την εντυπωσιακή του ανάπτυξη. Νέα καταστήματα προστέθηκαν στο ενεργητικό της εταιρείας καθώς το ενδιαφέρον των επενδυτών είναι ιδιαίτερα αυξημένο. Οι νέοι συνεργάτες γνωρίζουν πως με το Mon Kulur αποκτούν μία επιχείρηση που δουλεύει και είναι αποδοτική σε κάθε συνθήκη.
Η Μon Kulur, η 1η αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα με εμπειρία στην αρτοποιία εδώ και μισό αιώνα, αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση franchise. Με την είσοδο του Mon Kulur στο franchising το 2019, ξεκίνησε αμέσως η επέκταση του δικτύου και εκτός των ορίων του νομού Αττικής. Σήμερα το δίκτυο Μon Kulur αριθμεί πάνω από 30 σημεία σε Αθήνα, Άρτα, Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Κοζάνη, Δράμα και Ρόδο. Εδραιώνοντας τη δυναμική της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα δημιουργείται πρόσφορο έδαφος για περαιτέρω ανάπτυξη σε δυναμικές περιοχές. Άλλωστε το Mon Kulur έχει επιτύχει να γίνει η αγαπημένη συνήθεια κάθε γειτονιάς.
Η συνταγή επιτυχίας του Μon Kulur
Κάθε στιγμή της ημέρας, τα καταστήματα Mon Kulur είναι γεμάτα κόσμο. Ουρές από κόσμο, που απομακρύνεται από το κατάστημα, κρατώντας πολύχρωμα κουλούρια, κουλουροκριτσίνια, μπάρες δημητριακών και κάθε λογής λιχουδιά, απολαμβάνοντας το ρόφημα, τον χυμό ή τον καφέ του. Διακρίνονται επίσης από τα αρώματα, που διαχέονται στον δρόμο, καθώς κάθε κουλούρι πλάθεται και ψήνεται εκείνη τη στιγμή, παρουσία των πελατών. Ενώ ταυτόχρονα, ξεχωρίζουν για τις χαμογελαστές παρέες που κάθονται έξω από το κατάστημα, απολαμβάνοντας κάθε ξεχωριστή λιχουδιά και κάθε απολαυστικό ρόφημα.Το κουλούρι είναι ένα προϊόν που έχει να επιδείξει μία εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, καθώς εδώ και δεκαετίες βρίσκεται σταθερά πολύ ψηλά στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Τα σύγχρονα καταστήματα franchise του Mon Kulur, προσφέρουν μία ευρύτατη ποικιλία προϊόντων σε συνδυασμό με καφέ και χυμό, και όχι μόνο.
Ο καφές είναι επίσης ένα προϊόν «πρωταθλητής» στην κατηγορία των ροφημάτων και των περιφερειακών προϊόντων στον χώρο της εστίασης. Περισσότερες από 5 δις κούπες καφέ καταναλώνονται τον χρόνο στην Ελλάδα. Η χώρα μας παραμένει, ακόμη και τα χρόνια της κρίσης, ανάμεσα σε εκείνες με την υψηλότερη κατά κεφαλήν κατανάλωση στον κόσμο. Τέλος, ο χυμός είναι μια κατηγορία με μεγάλη δυναμική ανάπτυξης καθώς το wellness και ο υγιεινός τρόπος ζωής έχει κατακτήσει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό. Προσφέροντας τόσο οικεία και απαραίτη-Προσφέροντας τόσο οικεία και απαραίτη-τα προϊόντα, τα καταστήματα της αλυσίδαςfranchise Mon Kulur γίνονται πολύ γρήγορατο αγαπημένο στέκι κάθε γειτονιάς. Επιπλέον,το προϊοντικό μείγμα του Mon Kulur προσφέ-ρει στον franchisee τη δυνατότητα να ενεργο-ποιήσει μια ακόμα πηγή κερδοφορίας, πέρααπό το sit-in και το take-away, που δεν είναιάλλη από το delivery.
Θοδωρής & Στάθης Καραδήμας, ΣυνιδρυτέςΟ στόχος μας είναι να πραγματοποιήσουμε μία ορθή ανάπτυξη της αλυσίδας, ώστε να είναι ελέγξιμη και βιώσιμη.Το Mon Kulur έχει εδραιώσει την παρουσία του και στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς έχουμε συνάψει συμφωνίες franchise σχεδόν σε κάθε πόλη. Επόμενος στόχος μας είναι και η Κύπρος αλλά και άλλες μεγαλουπόλεις της Ελλάδας.
Επαναληψιμότητα και υψηλή μέση απόδειξη
Με value for money προϊόντα η αλυσίδα franchise Mon Kulur καλύπτει την ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου της πόλης για ένα γεύμα γρήγορο, φρέσκο και οικονομικό. Παιδιά, εργαζόμενοι, φοιτητές, οικογένειες, όλοι επιλέγουν το Mon Kulur για κάθε ώρα της ημέρας.
Η μέση απόδειξη των καταστημάτων franchise του Mon Kulur είναι υψηλή, καθώς διαμορφώνεται από τον συνδυασμό προϊόντων, όπως το κουλούρι και ο καφές, το sandwich, ο χυμός κ.ά. Η υψηλή μέση απόδειξη αυξάνει την κερδοφορία του franchisee, όπως και τη ρευστότητα, καθώς το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών πραγματοποιείται με μετρητά.
Γιατί οι συνεργάτες του Μon Kulur νιώθουν ότι έχουν κάνει τη σωστή επιλογή;
Μία από τις αρχές των ανθρώπων του Mon Kulur είναι να αντιμετωπίζουν κάθε νέο συνεργάτη ως μέλος μιας μεγάλης οικογένειας. Από την πρώτη «γνωριμία» με το concept αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας ο franchisee προχωρά πάντα με την υποστήριξη της εταιρείας, που εμπιστεύθηκε. Οι franchisees βλέπουν την επένδυσή τους να αποφέρει καρπούς και νιώθουν ότι η συνεργασία τους με το Mon Kulur ήταν η καλύτερη επιλογή που πήραν.
Η επιχειρηματική πρόταση που οδηγεί σε success stories
To σύστημα franchise του Μon Kulur έχει σχεδιαστεί ώστε να υποστηρίζει τον νέο συνεργάτη σε κάθε του βήμα:
- Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πρόταση franchise που παρουσιάζει ένα επιχειρηματικό μοντέλο που διαφοροποιεί την πρόταση αξίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό, με 3 τύπους καταστημάτων και ευέλικτο ωράριο λειτουργίας ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγοράς.
- Βασίζοντας την επιτυχία του τόσο στο προϊόν όσο και στο ξεχωριστό μοντέλο επικοινωνίας που έχει χτίσει, η Mon Kulur επενδύει στη μετάδοση αυτών των αξιών σε όλους του συνεργάτες της μεσώ ειδικού προγράμματος εκπαίδευσης. Έτσι, εξασφαλίζει την ομαλή, κερδοφόρα και ενιαία λειτουργία όλων των καταστημάτων.
- Ξεκινώντας με πιλοτικά καταστήματα το 2014, η Mon Kulur έθεσε τις βάσεις για ένα σωστά δομημένο franchise. Χάρη στη λειτουργία αυτών των καταστημάτων, η εταιρεία βοηθάει τον μελλοντικό franchisee να διαπιστώσει μόνος του πως διαθέτει την εξειδίκευση και την τεχνογνωσία που θα χρειαστεί προκειμένου να ανοίξει το δικό
του κατάστημα στη σωστή τοποθεσία, με τον σωστό εξοπλισμό, τις σωστές διαδικασίες και το απαραίτητο κεφάλαιο. - Έχοντας απλοποιήσει τις διαδικασίες, το Mon Kulur κάνει το στήσιμο κάθε νέου καταστήματος franchise μια fast start-up και easy opening υπόθεση, ακόμα και για τους επενδυτές που δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία στον χώρο της εστίασης.
- Η επένδυση στο δίκτυο franchise Mon Kulur είναι απολύτως ελεγχόμενη, χωρίς κρυφά κόστη και γκρίζες ζώνες.
- Παρέχεται η δυνατότητα για παράδοση με το κλειδί στο χέρι ή για αγορά ενός ήδη υφιστάμενου καταστήματος (resale).
Το Mon Kulur , η πρώτη αλυσίδα με κουλούρι και καφέ στην Ελλάδα, παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μοντέλο, που διαφοροποιεί την πρόταση αξίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό και βασίζεται σε διαχρονικά προϊόντα, οδηγώντας τους franchisees του σε
ταχεία και μακροχρόνια επιτυχία.
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Tηλ: 210 6756200
- E-mail:
- Website: monkooloor.gr
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 50 - 60 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €60.000
- Entry fee: €15.000
- Royalties: 3%
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: [1] (1 εταιρικά καταστήματα + 1 εκπαιδευτικό κέντρο)
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: [24]
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: {25}
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2014 / 2019
- Προέλευση: Ελλάδα
- Aναπτυξιακοί στόχοι: Αττική, Θεσσαλονίκη, μεγάλες περιφερειακές πόλεις, νησιά
- Διεθνείς Aναπτυξιακοί στόχοι: Κύπρος