Αρχική Ειδικές εκδόσειςΕπιχειρηματικές προτάσεις Mon Kooloor Το δίκτυο franchise συνώνυμο της οικογένειας

Mon Kooloor Το δίκτυο franchise συνώνυμο της οικογένειας

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Τα Mon Kooloor μπαίνουν δυναμικά στο 2022 με αλλαγή στο λογότυπο και τα χρώματα, νέα format καταστημάτων καθώς και ενίσχυση του προϊοντικού τους μείγματος. Η πρώτη αλυσίδα κουλουριών και καφέ, που ξαναέβαλε το κουλούρι στο πρωινό, το δεκατιανό και το μεσημεριανό, ωριμάζει και βρίσκεται στο δεύτερο κύμα δυναμικής ανάπτυξης.

Τα Mon Kooloor έχουν αναδειχθεί στον ηγέτη μιας νέας κατηγορίας καταστημάτων στην Ελλάδα με βάση το κουλούρι. Το κουλούρι και τα συναφή προϊόντα που παρουσιάζει το Mon Kooloor αγκαλιάστηκαν γρήγορα από το κοινό με τη δημιουργία των πρώτων καταστημάτων το 2013, ενώ από το 2020, οπότε και ξεκίνησε η ανάπτυξη του δικτύου franchise, υπάρχεαυξητική τάση στο άνοιγμα νέων καταστημάτων. Με το δεύτερο κύμα ανάπτυξης να είναι στην κορύφωσή του, τα Mon Kooloor μετρούν 40 καταστήματα, ενώ αναμένονται κι άλλα!

mon kooloor newΤο Mon Kooloor είναι πλέον εδραιωμένο στη συνείδηση του κοινού και το επόμενο βήμα μας είναι να δείξουμε ότι η ποιότητά του και η σχέση εμπιστοσύνης που δημιουργεί με το κοινό, μπορεί να γίνεται όλο και πιο σταθερή. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε την παρουσία μας σε Ελλάδα και Κύπρο αλλά κυρίως να έχουμε γύρω μας χαρούμενους και επιτυχημένους franchisees.

Στάθης και Θοδωρής Καραδήμας.
Συνιδρυτές

Το 2021 η εταιρεία δημιούργησε περισσότερα από 12 καταστήματα, τα οποία πέτυχαν ταχύτατη διείσδυση σε τοπικές αγορές με διαφορετικά χαρακτηριστικά, κερδίζοντας τους πελάτες. Όπως αναφέρει και ο Γ. Χατζηπαναγής, franchisee στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, «ο κόσμος αγαπάει το προϊόν. Θα σταματήσει με το αυτοκίνητο ή καθώς περνάει με τα πόδια, για να μπει στο κατάστημα».
Υπάρχει σήμερα μια μεγάλη ευκαιρία για υποψήφιους franchisees να κάνουν… voor και να φέρουν στην περιοχή τους ένα κατάστημα που δεν υπάρχει, το οποίο προσφέρει έντονα στοιχεία διαφοροποίησης.

mokooloor serres 12

Προϊόντα που διεισδύουν σε πολλαπλές ζώνες της ημέρας

Όταν περάσεις έξω από ένα κατάστημα Mon Kooloor η χαρακτηριστική μυρωδιά του φρεσκοψημένου κουλουριού θα σου χτυπήσει αμέσως, διεγείροντας αναμνήσεις αλλά και μια αίσθηση πληρότητας. Θα δεις παρέες και κόσμο να επιλέγει μεταξύ πολλών γεύσεων, φουρνογεμιστών, sandwich, παραδοσιακών κουλουριών και γλυκών προτάσεων που καλύπτουν όλες τις ώρες, από το πρωινό ως το απόγευμα.
Ο καφές και συνολικά η ομάδα των ροφημάτων αποτελεί τον δεύτερο πυλώνα κερδοφορίας του Mon Kooloor. Η υψηλή ποιότητα καφέ που προσφέρει η αλυσίδα αποτελεί πόλο έλξης για τους επισκέπτες των καταστημάτων και μαζί με το juice bar ολοκληρώνουν την πρόταση που συνδέει ρόφημα και snack.
Έτσι, ο franchisee του Mon Kooloor έχει στα χέρια του ένα κατάστημα που με «όπλο» το κουλούρι και έναν συνδυασμό με καφέ ή χυμό, δημιουργεί πολλαπλές πηγές εσόδων επιτυγχάνοντας τη δεύτερη επίσκεψη του πελάτη – για τον δεύτερο καφέ της ημέρας με κάτι πιο χορταστικό το μεσημέρι, για χυμό και μια μπάρα δημητριακών, για σοκολάτα ή κάποια από τις γλυκιές επιλογές το απόγευμα. Η προϊοντική γκάμα του Mon Kooloor εξελίσσεται συνεχώς, αποτελώντας εχέγγυο επικαιρότητας και διαχρονικότητας στην επένδυση.

mon kooloor franchise4

Οι οικογενειακές αξίες του Mon Kooloor αποτελούν το DNA της πρότασης του δικτύου

Η οικογένεια του Mon Kooloor έχει μισό αιώνα εμπειρίας στην αρτοποιία και αυτό που έχει καταφέρει να μεταφέρει στην αναπτυξιακή της στρατηγική είναι η πραγματική αίσθηση της οικογένειας μεταξύ των συνεργατών. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από μία δομημένη διαδικασία αρχικής εκπαίδευσης, η οποία ξεκινάει από τα πρώτα στάδια της συνεργασίας και ολοκληρώνεται με το επιτυχημένο grand opening του καταστήματος.
Ισχυρό στοιχείο διαφοροποίησης και στοιχείο του DNA της οικογένειας του Mon Kooloor η κουλτούρα της μοναδικής διαδικασίας εξυπηρέτησης που έχει αναπτύξει και που διαχέεται σε όλα τα καταστήματα καθώς νέες ομάδες προστίθενται στο δίκτυο, με στόχο την ποιοτική εμπειρία του πελάτη.
Έτσι, συνεργάτες και επισκέπτες, διατηρούν την αίσθηση της οικογένειας οδηγώντας σε αλλεπάλληλα success stories.

mon kooloor franchise thessaloniki

Μια πρόταση φτιαγμένη για να κερδίζει

Το σύστημα franchise του Mon Kooloor έχει φτιαχτεί με τρόπο που κερδίζει διαρκώς έδαφος στον κλάδο του και δημιουργεί επιτυχημένους επιχειρηματίες:

  • Πρόκειται για ένα επιχειρηματικό μοντέλο που συνδυάζει 3 καταστήματα σε 1, με χαρακτηριστική, ευέλικτη δομή ελεγχόμενων και υψηλής παραγωγικότητας λειτουργικών εξόδων, ευελιξία στο ωράριο,
    μειωμένο food cost και πολλαπλές πηγές εσόδων που διασφαλίζουν την κερδοφορία.
  • Ο βασικός στόχος των ιδρυτών του Mon Kooloor είναι η επιτυχία κάθε franchisee ξεχωριστά και η διαρκής εξέλιξη του brand. Αυτό φαίνεται από τις καινοτομίες που εισήχθησαν σε σχέση με την αρχική ιδέα όπως διαμορφώθηκε το 2014.
    Πλέον, τα Mon Kooloor έχουν νέο σήμα και εικόνα, νέους τύπους καταστημάτων που επιτρέπουν και καθήμενους αλλά ενισχύουν και τον take away χαρακτήρα.
    Τα καταστήματα του Mon Kooloor διεισδύουν αποτελεσματικά τόσο σε οδικούς άξονες όσο και σε γειτονιές.
  • Επίσης, η ενίσχυση του προϊοντικού μείγματος και η δυνατότητα προσέλκυσης πελατών πέρα από το πρωινό και στο δεκατιανό και το μεσημεριανό, δημιουργούν μια συνθήκη ευέλικτης και ισορροπημένης κερδοφορίας. Η μέση απόδειξη αυξάνεται ανάλογα την ώρα και τις ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς, καθώς πληθαίνουν οι επιλογές για το κοινό.

Το Mon Kooloor είναι η αλυσίδα που έφερε το κουλούρι στη σημερινή εποχή, κάνοντάς το ξανά trend και επενδύοντας στη διαχρονικότητα και την αγάπη που του δείχνει το κοινό. Με βάση αυτή την ιδέα έχτισε ένα μοντέλο υψηλής διαφοροποίησης και προστιθέμενης αξίας από τον ανταγωνισμό, δημιουργώντας ένα κερδοφόρο και μακρόπνοο concept που έχει αποδείξει την επιτυχία του στην αγορά.

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Tηλ: 210 6756200
  • Fax: 210 6756864
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος: 50 - 60 τ.μ.
  • Μέσο Ύψος Επένδυσης: Από €70.000
  • Entry fee: Από €6.000
  • Royalties: 3%
  • Διαφημιστική Συμμετοχή: Δεν υπάρχει
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: [2] (1 εταιρικό κατάστημα + 1 εκπαιδευτικό κέντρο)
  • Αριθμός Καταστημάτων Franchise: [39]
  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2014/2019
  • Προέλευση: Ελλάδα
  • Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Aναπτυξιακοί στόχοι: Αττική, Θεσσαλονίκη, μεγάλες περιφερειακές πόλεις, νησιά
  • Διεθνείς Aναπτυξιακοί στόχοι: Κύπρος
  • Περισσότερες πληροφορίες:

    MON KOOLOOR πρόταση franchise

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ