Η Mon Kooloor, η αλυσίδα που έχει ταυτιστεί με την αυθεντική γεύση του κουλουριού Θεσσαλονίκης, περνά σε μια νέα εποχή επιχειρηματικής ανάπτυξης, με εμπλουτισμένο μενού και αναβαθμισμένη επικοινωνία και logistics που λύνουν τα χέρια των franchisees.
Η Mon Kooloor αποτελεί ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα ελληνικής επιχειρηματικότητας στον χώρο της εστίασης, με έμφαση στην αυθεντικότητα και την ποιότητα. Με την εμπειρία που έχει αποκτηθεί μέσα από τη λειτουργία δεκάδων καταστημάτων και την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού μοντέλου, η εταιρεία προσφέρει ένα πλάνο συνεργασίας που βασίζεται στην υποστήριξη, την καινοτομία και τη στρατηγική ανάπτυξη.
Οι συνεργάτες που επιλέγουν να ενταχθούν στο δίκτυο της Mon Kooloor αποκτούν πρόσβαση σε ένα αποδεδειγμένα επιτυχημένο concept, που συνδυάζει την παράδοση με τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς, διατηρώντας σταθερά υψηλά ποιοτικά standards.
Η Mon Koolor προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο υποστήριξης, από την εκπαίδευση μέχρι την καθημερινή λειτουργία και τη συνεχή ανάπτυξη.
Επένδυση, εκπαίδευση και υποστήριξη
Η Mon Koolor προσφέρει στους franchisees της ολιστική προσέγγιση σε όλα τα θέματα ώστε να εκτοξεύσουν την επένδυσή τους. Από τα πρώτα στάδια της συνεργασίας μέχρι την εκπαίδευση που στηρίζεται σε τρεις πυλώνες (προϊόν, οικονομικά/νομικά θέματα, λειτουργία καταστήματος) και τη συνεχή στήριξη.
Αναφορικά με την εκπαίδευση, δίνεται μεγάλη βάση στην παραγωγή, τις πωλήσεις και το marketing. Ο franchisee απολαμβάνει πριν καν ανοίξει το κατάστημα, την πλήρη στήριξη καθώς κι εκμάθηση όλων των “must”.
Μετά την έναρξη, υπάρχει συνεχής συμβουλευτική καθώς κι εκπαίδευση πώλησης και εξυπηρέτησης πελατών διατηρώντας ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με όλα τα κομβικά τμήματα όπως το εμπορικό, το marketing, το λογιστήριο και οι προμήθειες.
Ανανεωμένο marketing strategy plan
Μιλώντας για marketing, η Mon Kooloor έχει αναπτύξει μια ισχυρή στρατηγική 360ο επικοινωνία που επικεντρώνεται στη δημιουργία αναγνωρίσιμης και ελκυστικής παρουσίας. Δυναμική παρουσία στα social media, native advertising αλλά και τοπικό marketing (γευστικές δοκιμές, εντυποδιανομή, προσφορές όπως ξυστό, loyalty card, happy hour, kids combo και breakfast combo) εξασφαλίζουν την καλύτερη δυναμική στην επένδυση. Πρόκειται για ένα καλά μελετημένο στρατηγικό πλάνο προώθησης όλης της αλυσίδας που αναδεικνύει το brand, εξασφαλίζει επισκεψιμότητα και αποτελεί σημαντικό εργαλείο για τον franchisee.
Εμπλουτισμένος κατάλογος Mon Kooloor
Στον κατάλογο ξεχωρίζουν παραδοσιακές γεύσεις αλλά και καινοτόμες προτάσεις, που ικανοποιούν κάθε ανάγκη. Σταθερή στη στρατηγική της να προσθέτει νέα προϊόντα, έχει εισάγει φουρνιστά, χυμούς και νέες ποικιλίες καφέ, καλύπτοντας κάθε απαίτηση του καταναλωτή. Πιο αναλυτικά:
- Κλασικά Κουλούρια Θεσσαλονίκης: Το προϊόν-σύμβολο, διαθέσιμο σε πολλές παραλλαγές, όπως γεμιστά ή με γεύσεις που συνδυάζουν γλυκές και αλμυρές απολαύσεις.
- Φουρνιστά Προϊόντα: Γεμιστά κουλούρια, sandwiches από κουλούρι και κουλουροκρίτσινα.
- Γλυκά Προϊόντα: Νέες επιλογές όπως το ψημένο τσουρέκι με διάφορες γεμίσεις (σοκολάτα, κρέμα) που ενθουσιάζουν μικρούς και μεγάλους.
- Juice Bar: Φρέσκοι φυσικοί χυμοί που προσφέρουν μια υγιεινή και δροσιστική επιλογή.
- Καφές Υψηλής Ποιότητας: Με εξειδικευμένο καβούρδισμα για πλούσιο άρωμα και γεύση, ο καφές της Mon Kooloor είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας.
Ένα Βήμα Μπροστά
Με 34 καταστήματα στην Ελλάδα και παρουσία σε στρατηγικές τοποθεσίες όπως το διεθνές αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, η Mon Kooloor είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς. Η ανανεωμένη, στρατηγικά σχεδιασμένη, πρόταση πέρα από ένα επιχειρηματικό εργαλείο, είναι και μια πρόσκληση σε όσους θέλουν να μοιραστούν το πάθος για γεύση και ποιότητα, έχοντας ως εχέγγυα:
- Ένα brand name με υψηλή αναγνωρισιμότητα
- Προϊόντα που απευθύνονται σε όλους
- Ποιότητα και φρεσκάδα παραγωγής
- Πλήρη στήριξη στο marketing και τονεφοδιασμό
- Άριστη επικοινωνία με την μητρική εταιρεία
- Συνεχή εκπαίδευση με όλα τα απαραίτητα updates της αγοράς
- Χαμηλό ύψος επένδυσης
- Υψηλή απόδοση μεικτού κέρδους
Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, το rebranding και τη διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας, ενισχύοντας τη θέση της ως πρωτοπόρος στον χώρο της εστίασης.
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Tηλ: +30 210 6756200
- E-mail:
- Website: monkooloor.gr
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 40 -70 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: Από €80.000
- Entry fee: €15.000
- Royalties: 0 (έως 3 μήνες), 300 (4-5 μήνες), 600 (7+ μήνες)
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: [34]
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: [34]
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2014 / 2019
- Προέλευση: Ελλάδα
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Aναπτυξιακοί στόχοι: Αττική, Θεσσαλονίκη, μεγάλες περιφερειακές πόλεις, νησιά
- Διεθνείς Aναπτυξιακοί στόχοι: Κύπρος
-
Περισσότερες πληροφορίες:
Διαβάστε περισσότερα για την πρόταση franchise Mon Kooloor Εδώ