Αρχική Ειδικές εκδόσειςΕπιχειρηματικές προτάσεις ΜΑΛΛΙΩΡΑΣ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ: «Ο κόσμος πλέον ζητά κάτι πιο παραδοσιακό και αγνό»

ΜΑΛΛΙΩΡΑΣ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ: «Ο κόσμος πλέον ζητά κάτι πιο παραδοσιακό και αγνό»

σύνταξη Sofia
0 σχόλια

Το όνομά του, θεσμός στο κοντοσούβλι. Με βασικούς άξονες την παράδοση, την τεχνογνωσία και την υψηλή ποιότητα, η ΜΑΛΛΙΩΡΑΣ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ επενδύει σε υποδομές και προσφέρει τα πιο νόστιμα και αυθεντικά προϊόντα που κάνουν το κρέας να μοιάζει με γευστικό παράδεισο και το σουβλάκι μια μοναδική, ελληνική υπόθεση.

Όλα ξεκινούν πριν 65 χρόνια, στο Αγναντερό της Καρδίτσας. Πρωταγωνιστής της ιστορίας μας είναι ο Αχιλλέας Μαλλιώρας, ο οποίος ανοίγει μια μικρή ταβέρνα, που γίνεται σημείο αναφοράς για την περιοχή. Παραδοσιακές συνταγές από τους μαΐστρους στο ψήσιμο, μια παρεΐστικη ατμόσφαιρα και κόσμος που συνέρεε να δοκιμάσει τα μοναδικά του προϊόντα. Πολύ σύντομα το όνομά του εδραιώθηκε και συνδέθηκε άρρηκτα με το αυθεντικό «κοντοσούβλι», ενώ η διεύθυνση του καταστήματος, λίγα χρόνια αργότερα, πέρασε στον γιο της οικογένειας, Ευάγγελο Μαλλιώρα. Σήμερα, στη διαδοχή βρίσκονται τα τέσσερα εγγόνια, Φωτεινή, Αποστόλης, Αχιλλέας και Στέφανος, οι οποίοι αποφασίζουν να εξελίξουν το κοντοσούβλι και να το πάνε ένα βήμα παραπέρα. Πώς το επιτυγχάνουν; Με τον εμπλουτισμό του προϊοντικού τους μείγματος και τη δημιουργία εξαιρετικών δομών λειτουργίας, που διευκολύνουν τους συνεργάτες – franchisees στο νέο τους ξεκίνημα. Τα ΜΑΛΛΙΩΡΑΣ ΚΟΝΤΟΣΟΥ ΒΛΙ δεν είναι απλώς καταστήματα ταχείας εστίασης, καθώς την ίδια στιγμή διαθέτουν χαρακτηριστικά ενός casual restaurant, αποδεικνύοντας ότι το παραδοσιακό κοντοσούβλι έχει πολυμορφικότητα.

mallioras kotopoulo fileto

MALLIORAS logoΑποφασίσαμε να παρασκευάσουμε μόνοι μας κι από την αρχή τα προϊόντα μας, με βάση την παραδοσιακή συνταγή μας

Με στόχο την ικανοποίηση του νέου καταναλωτή

Ο χώρος της εστίασης παραμένει πάντοτε μια ελκυστική επενδυτική επιλογή, που διαρκώς βιώνει εξελίξεις. Η εταιρεία ΜΑΛΛΙΩΡΑΣ ΚΟΝΤΟΣΟΥ ΒΛΙ αφουγκράζοντας τις ανάγκες της αγοράς λειτουργεί 4 καταστήματα, που τα βρίσκουμε στην Καρδίτσα, τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη, δίνοντας στο σήμερα σαφείς πινελιές παράδοσης και μοναδικότητας. Κάθε προϊόν και κάθε παραδοσιακή συνταγή έχει έναν ξεκάθαρο στόχο. Την ικανοποίηση του «νέου καταναλωτή», του σύγχρονου πελάτη που αναζητά αυθεντικές γεύσεις και ποιότητα, σε οικονομικές τιμές. Την προσφορά στον ίδιο άνθρωπο, που πλέον ενημερώνεται και θέλει να έχει άποψη σε σχέση με αυτό που δοκιμάζει. «Ο κόσμος στο παρελθόν είχε μάθει να τρώει ένα προϊόν, το οποίο ήταν τετραγωνισμένο, γεύσεις οι οποίες ήταν «παρφουμαρισμένες» και πλέον αναζητά κάτι πιο παραδοσιακό, κάτι πιο αγνό», τονίζει ο κ. Αποστόλης Μαλλιώρας, συνιδιοκτήτης της αλυσίδας ΜΑΛΛΙΩΡΑΣ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ. Σύμφωνα με τον ίδιο, ολοένα και περισσότεροι είναι όσοι ψάχνουν με προσοχή τις τροφές τους, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα. Προσέχουν τη διατροφή τους, φροντίζουν να ενημερώνονται σε σχέση με τα αλλεργιογόνα, τη γλουτένη, τα συντηρητικά και τη διατροφική αξία των προϊόντων που καταναλώνουν, γεγονός που αυξάνει τις απαιτήσεις στην αγορά της εστίασης.

mallioras megatylihto

Παρασκευαστήριο: Η σταθερότητα της ποιότητας και της γεύσης

Η εταιρεία ΜΑΛΛΙΩΡΑΣ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ φροντίζει να παραμένει στην κορυφή της αγοράς στον χώρο της εστίασης και βρίσκει τον τρόπο. Γιατί θέλει να προσφέρει πάντα το πιο νόστιμο, παραδοσιακό και ταυτόχρονα εξαιρετικής ποιότητας προϊόν, το οποίο να διατηρεί σταθερή κι αναλλοίωτη τη γεύση του. Τι κάνει, λοιπόν; Δημιουργεί το δικό της εργαστήριο τυποποίησης γεύσεων στη Λάρισα.

mallioras STAKE CLUB

Το παρασκευαστήριο αυτό αποτελεί μια… οικογενειακή υπόθεση! Όπως αναφέρει ο κ. Α. Μαλλιώρας, η εταιρεία δίνει ένα νέο στίγμα στην αγορά και στο franchising συνδυάζοντας την παράδοση με τις νέες τάσεις, με οδηγό την ποιότητα και τις αγνές πρώτες ύλες. Ανοίγει το κατάστημα στη Λάρισα, που το λειτουργεί κι ως delivery shop, με τις παραγγελίες να «δίνουν και να παίρνουν», με εξαιρετική ταχύτητα κι έναν καταναλωτή που αντιλαμβάνεται αμέσως τη μοναδικότητα στο προϊόν του Μαλλιώρα. Το κατάστημα πια δεν χωρά τόσες παραγγελίες κι έτσι, μεταστεγάζεται σε άλλον χώρο, ο οποίος φιλοξενεί και το εργαστήριο τυποποίησης.

Η οικογένεια Μαλλιώρας βρίσκεται πάντα εκεί, με τον πατέρα της οικογένειας, Ευάγγελο Μαλλιώρα, στυλοβάτη της προσπάθειας, να συμμετέχει στην τυποποίηση των προϊόντων, να ελέγχει τα προϊόντα, που με τη σειρά τους διανέμονται στα υπόλοιπα καταστήματα της Λάρισας, της Καρδίτσας και της Θεσσαλονίκης. «Αποφασίσαμε να παρασκευάσουμε μόνοι μας κι από την αρχή τα προϊόντα μας, με βάση την παραδοσιακή συνταγή μας, όπως τη γνωρίσαμε πάππου προς πάππου, με τα μπαχαρικά τα δικά μας, με το κρέας που θέλαμε και με την προσοχή επιθυμούμε να δώσουμε στο προϊόν μας», συνεχίζει ο κ. Α. Μαλλιώρας, αναφέροντας πόσο σημαντική είναι για τους ίδιους η διασφάλιση της εξαιρετικής ποιότητας και της γεύσης των προϊόντων τους για την ανάπτυξη του δικτύου ΜΑΛΛΙΩΡΑΣ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ.

Η εξέλιξή της και η αναπροσαρμογή του product mix της αλυσίδας, αποδεικνύει την αφοσίωσή της για πρόοδο και συνεχή ανάπτυξη

Ανανεωμένος κατάλογος, για πολλαπλές απολαύσεις

Η ΜΑΛΛΙΩΡΑΣ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ πρωτοπορεί και φροντίζει να παραμένει πάντοτε «in». Γι’ αυτόν τον λόγο, προσθέτει ζουμερές, λαχταριστές και αφράτες γευστικές προτάσεις, που μας κάνουν να πεινάμε κάθε μέρα, όλη μέρα, μόνο με το ξεφύλλισμα του καταλόγου! Πέρα από τα σουβλάκια, το κοντοσούβλι και τις λοιπές ψητές απολαύσεις που «μυρίζουν παράδοση», στον κατάλογο προστίθενται το burger και οι τορτίγιες. Χάρη στην προσεκτική τυποποίηση που προκύπτει από το παρασκευαστήριο, κάθε γεύση, στην παραδοσιακή ή στη μοντέρνα της εκδοχή, φέρει μια μοναδική ταυτότητα, που συνδέεται άρρηκτα με την αλυσίδα ΜΑΛΛΙΩΡΑΣ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ.

mallioras mprizola 2

Μια σειρά πλεονεκτημάτων για το νέο franchisee

Διαθέτει ένα αδιαμφισβήτητα ισχυρό brand, που είναι συνώνυμο της παράδοσης, της εμπειρίας και της τεχνογνωσίας. Η εξέλιξή της και η διαρκής αναπροσαρμογή του product mix της αλυσίδας, αποδεικνύει την αφοσίωσή της για πρόοδο και συνεχή ανάπτυξη. Το ίδιο και η δημιουργία και λειτουργία του εργαστηρίου τυποποίησης προϊόντων, που διασφαλίζει τη σταθερότητα της ποιότητας και της γεύσης. Είναι όμως η γευστική σταθερότητα το μόνο όφελος του εργαστηρίου; Όχι, βέβαια! Γιατί το παρασκευαστήριο σημαίνει παράλληλα και την επίτευξη οικονομιών κλίμακας, γεγονός που μεταφράζεται σε εξοικονόμηση χρημάτων για τον υποψήφιο συνεργάτη, ελαχιστοποίηση της φύρας και του χρόνου καθημερινής προετοιμασίας για τη λειτουργία του καταστήματος.

mallioras salata rokaki

Ο νέος συνεργάτης θα μπει σε μια οικογένεια franchise, που διαθέτει όλες τις απαραίτητες δομές, οι οποίες θα του εξασφαλίσουν μια υγιή και κερδοφόρα επιχείρηση. Το κοντοσούβλι και το σουβλάκι καθώς και τα νέα προϊόντα (burgers, τορτίγιες) συνθέτουν ένα προϊοντικό μείγμα που παραμένει πάντα επίκαιρο και δημοφιλές. Επιπλέον οι εξαιρετικά χαμηλές τιμές σε σχέση με την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων, δημιουργούν και πιστότητα και αύξηση του πελατειακού κοινού και κατ’ επέκταση της κερδοφορίας του franchisee. Την ίδια στιγμή, διαθέτει ένα σύγχρονο μηχανογραφικό σύστημα, στο οποίο καταγράφονται σημαντικές πληροφορίες που αφορούν στην καθημερινή λειτουργία των καταστημάτων, διευκολύνοντας τον συνεργάτη. Εξαιρετικά σημαντική είναι όμως και η ύπαρξη ισχυρών υποδομών Logistics, που συμβάλλουν στη συχνή και ασφαλή προμήθεια των καταστημάτων, σε όποιο μέρος της Ελλάδος κι αν βρίσκονται αυτά.

Όλα έτοιμα, οργανωμένα και παραδοσιακά για τον νέο συνεργάτη, που ξέρει ότι το σωστό σουβλάκι και το ιστορικό κοντοσούβλι, θέλουν τον μάστορά τους!

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Επωνυμία εταιρίας: Μαλλιώρας Επιχειρήσεις Εστίασης ΕΠΕ
  • Έδρα: Ρούσβελτ 35, Λάρισα
  • Tηλ: 2106756200
  • Διευθύνων Σύμβουλος/Γενικός Διευθυντής: Απόστολος Μαλλιώρας
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος: 80 - 110 τ.μ.
  • Μέσο Ύψος Επένδυσης: €75.000
  • Entry fee: €12.000
  • Royalties: 3%
  • Διαφημιστική Συμμετοχή: 2%
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 4
  • Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 4
  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 1972 / 2002
  • Προέλευση: ΕΛΛΑΔΑ
  • Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee: Κρίνεται απαραίτητη
  • Aναπτυξιακοί στόχοι: Αθήνα, Θεσ/νίκη

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ