To Mailo’s – The Pasta Project εδώ και 1,5 χρόνο έχει εισάγει τη fresh pasta στην street food κουλτούρα! Σε μόλις 5 λεπτά παίρνουμε «στο χέρι» ολόφρεσκα ζυμαρικά με αυθεντικές, χειροποίητες σάλτσες που μυρίζουν… Ιταλία. Η καινοτομία του Mailo’s έχει προκαλέσει «φρενίτιδα» στα social media, με φανατικό κοινό που ακόμα και την περίοδο των lockdowns απέδειξε την αγάπη και την αφοσίωσή του.
To ταξίδι του Mailo’s The Pasta Project έχει ήδη ξεκινήσει δυναμικά, με το νέο κατάστημα franchise στο Περιστέρι, το οποίο από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του έγινε στέκι για τους pasta lovers κάθε ηλικίας. Και όσο περισσότερο αυξάνεται η δημοτικότητα του Mailo’s, τόσο περισσότερος κόσμος ανυπομονεί να ανοίξει στην περιοχή του, το επόμενο κατάστημα. Τους ερχόμενους μήνες, έχουν δρομολογηθεί 7 νέα Mailo’s – The Pasta Project σε Αττική και Κύπρο, που αναμένονται να γίνουν talk of the town!To Μailo’s The Pasta project παρουσίασε κάτι απόλυτα καινοτόμο στην εστίαση, συνδυάζοντας την ιταλική γαστρονομία με τη street food κουλτούρα. Για πρώτη φορά, η φρέσκια pasta έλαβε τη θέση που της αρμόζει στο street food, δίνοντας σε ένα τόσο οικείο κι αγαπημένο σε όλους μας προϊόν, μία τόσο εθιστική διάσταση. Βλέποντας τη fresh pasta
machine να κόβει μπροστά στα μάτια μας αυθεντικά ζυμαρικά «ταξιδεύουμε» στα γραφικά σοκάκια της Ιταλίας, βιώνοντας μία μοναδική γευστική εμπειρία!
Η διαχρονική, viral πρόταση του Mailo’s
Όταν η πείνα «χτυπάει» κόκκινο, όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο Mailo’s! Περνώντας έξω από το εργαστήριο, θεσπέσιες μυρωδιές μας ωθούν να εισέλθουμε στο κατάστημα! Το θέαμα της φρεσκοκομμένης pasta να βράζει για ελάχιστα λεπτά και να καταλήγει στο καυτό τηγάνι με τη χειροποίητη σάλτσα, σε κάνει να θες αμέσως να τη γευτείς!
Στο μενού του Mailo’s ο πελάτης βρίσκει 9 αυθεντικές, signature επιλογές.
Napoli, Parmesan Chicken, Carbonara και Truffle Mushrooms είναι κάποιες από τις προτάσεις του Mailo’s που μας «μεταφέρουν» σε ιταλικούς προορισμούς, ένα… γευστικό «ταξίδι» που επιθυμούμε να ζήσουμε ξανά και ξανά!
Ο πελάτης διαλέγει τον τύπο της fresh pasta που επιθυμεί (rigatoni, casarecce ή campanelle) και σε μόλις λίγα λεπτά είναι έτοιμος να «ξεδιπλωθεί» μπροστά του ένας λαχταριστός κόσμος γεύσεων για να τον απολαύσει στα stands έξω από το κατάστημα, είτε on the go, είτε μέσω delivery στο σπίτι.
Νίκος Μουτσουρούφης, ΙδρυτήςΕίναι πολύ σημαντικό να προσφέρεις ένα αξιοθαύμαστο προϊόν, που οι πελάτες επιθυμούν να γευτούν ξανά και ξανά. Αυτό, οδηγεί στη δημιουργία loyal customers, οι οποίοι υποστηρίζουν κάθε συνεργάτη μας, επιτρέποντας την ταχεία διείσδυσή του στην αγορά. Εξίσου σημαντική είναι η δυνατή παρουσία του δικτύου στα social media, καθώς βοηθά στο να δημιουργηθεί ισχυρό brand awareness, που οδηγεί εν τέλει σε υψηλές πωλήσεις. Με τον συνδυασμό των παραπάνω στοιχείων, ο franchisee του Mailo πραγματοποιεί ένα δυναμικό ξεκίνημα στην εστίαση, με ένα απόλυτα καινοτόμο street food concept!
Ευελιξία και προσαρμοστικότητα…
Για την ομάδα του Mailo’s The Pasta Project, η μεγάλη επιτυχία του concept αποτελεί κίνητρο για περαιτέρω εξέλιξη. Αξίζει να σημειωθεί πως κατά την περίοδο των lockdowns, εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις μέσω e-food και wolt, αυξάνοντας τα έσοδα της επιχείρησης.
Επιπλέον, το concept είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να επιτρέπεται η εισαγωγή νέων πιάτων κάθε δύο μήνες, στο πλαίσιο του ημερολογίου της χρονιάς. Για παράδειγμα, τα Χριστούγεννα, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου κ.λπ., εισάγονται special πιάτα που φέρουν τη δική τους «ιστορία», ξετρελαίνοντας το κοινό! Μία από τις τελευταίες προσθήκες στο μενού είναι το Confused Pastisio, το οποίο παντρεύει την ιταλική κουζίνα με το παραδοσιακό παστίτσιο, προκαλώντας γευστικές εκρήξεις! Με λίγα λόγια, ο συνεργάτης του Mailo’s αποκτά ένα κατάστημα με απλή λειτουργία και δομή. Μόλις με 9 φρέσκιες σάλτσες έχει ένα ολοκληρωμένο concept με ποικιλία γεύσεων, ώστε ο πελάτης να έρχεται ξανά και ξανά.
… με το Mailo’s The Pasta Project
Η πρόταση franchise του Mailo’s αποτελεί μια αποδοτική και κερδοφόρα επιχειρηματική κίνηση που εξασφαλίζει υψηλή παραγωγικότητα και ελεγχόμενα λειτουργικά έξοδα, χωρίς κρυφά κόστη. Παρουσιάζει το ιδανικό μοντέλο που πρέπει να έχει ένα street food spot, ώστε να
αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της αυριανής ημέρας. Δηλαδή:
- Να έχει χαμηλό food cost
- Να είναι ευέλικτο
- Να καλύπτει πολλαπλές ζώνες και πολλαπλά κοινά
- Να έχει εύκολη λειτουργία
- Να έχει μικρή απαίτηση σε αριθμό υπαλλήλων, οι οποίοι όμως να μπορούν να καλύπτουν υψηλό όγκο παραγγελιών
Τα οφέλη του franchisee του Mailo’s
Ανεξάρτητα από το αν διαθέτει εμπειρία στην εστίαση ή όχι, η επένδυση στην πρόταση franchise του Mailo’s – The Pasta Project αποτελεί μία «έξυπνη» επιλογή για τον συνεργάτη, καθώς:
- Γίνεται μέλος μίας κοινότητας με φανατικό κοινό
- Απολαμβάνει ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής
- Λειτουργεί μία επιχείρηση με υψηλή ρευστότητα και κερδοφορία
Επιπλέον, χρειάζονται μόνο λίγοι μήνες προετοιμασίας για να ανοίξουν οι πόρτες του νέου Mailo’s – The Pasta Project. H υποστήριξη της ομάδας του franchisor περιλαμβάνει ολοκληρωμένη εκπαίδευση, καθοδήγηση στην εύρεση της κατάλληλης τοποθεσίας, την επίβλεψη στον σχεδιασμό και τη διαμόρφωση του νέου καταστήματος, συνεχή υποστήριξη στην καθημερινή λειτουργία και διαχείριση, απλουστευμένα εγχειρίδια λειτουργίας που προτυποποιούν όλες τις διαδικασίες λειτουργίας αλλά και υποστήριξη στο κομμάτι της προβολής της νέας επιχείρησης.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 70 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €18.000 - 22.000
- Entry fee: €18.000 - 22.000
- Royalties: 5%
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: [1] Αθήνα
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: [6] Χαλάνδρι, Περιστέρι, Νέα Σμύρνη, Γλυφάδα, Κύπρο (2).
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: [7]
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2019 / 2020
- Προέλευση: Ελλάδα
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Κρίνεται απαραίτητη