Το Mailo’s Τhe Pasta Project είναι το No1 success story σε ανάπτυξη και κερδοφορία franchise με περισσότερα από 20 σημεία μέσα σε έναν χρόνο. Το Mailo’s αποτελεί top προορισμό απόλαυσης και νοστιμιάς για τον καταναλωτή και συγχρόνως μια εξαιρετική επιχειρηματική πρόταση για τον επενδυτή με υψηλά περιθώρια κέρδους και μειωμένες σταθερές λειτουργικές. Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στο branding, στο μενού, στο design και στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, δημιουργεί μια ολοκληρωμένη πρόταση franchise. Ένα ιδανικό μοντέλο της street food κουλτούρας, σχεδιασμένο έτσι ώστε να ανταπεξέρχεται στις προκλήσεις της αγοράς.
To 2019 έκανε την εμφάνισή του το Mailo’s The Pasta Project στο Κολωνάκι, αλλάζοντας τον γαστρονομικό χάρτη της Αθήνας. Ένα «εργαστήρι» ζυμαρικών που προσφέρει φρέσκια χειροποίητη pasta με πρωτότυπες, βελούδινες σάλτσες, παντρεύοντας τις γεύσεις και τα αρώματα των ιταλικών τρατοριών με τη street food κουλτούρα. Ακολουθώντας τις απαιτήσεις του σύγχρονου ανθρώπου, που βρίσκεται συνεχώς σε «κίνηση», μέσα σε ένα κυπελάκι τοποθέτησε εικόνες, παράδοση, γεύση, εμπειρίες ενός πιάτου που όλοι αγαπούν. Το αποτέλεσμα; Το Mailo’s The Pasta Project προσφέρει στον καταναλωτή γρήγορο αλλά ποιοτικό μη τυποποιημένο φαγητό.
Οι συνταγές έχουν ένταση στη γεύση, δημιουργώντας μια έκρηξη απόλαυσης στο στόμα. Οι απαλές υφές μαζί με τις πιο εκλεπτυσμένες πινελιές των συνταγών, δίνουν μια πιο gourmet χροιά.
Το δίκτυο των συνεργατών μας καθημερινά μεγαλώνει, καθώς το Mailo’s ως brand αγαπήθηκε και υιοθετήθηκε από το κοινό σε ταχύτατο ρυθμό. Μαζί με τους συνεργάτες μας έχουμε στόχο τα καταστήματα του δικτύου να παραμείνουν μια συνήθεια και καινοτομία γεύσης, όπως έχει συμβεί μέχρι και σήμερα, καθώς το κοινό μας αυξάνεται καθημερινά.
Νίκος Μουτσουρούφης
Ιδρυτής
Η καινοτομία αλλά και οι εθιστικές μυρωδιές των δημιουργιών του Mailo’s δεν άργησαν να γίνουν talk of the town. Όσο η δημοτικότητα του Mailo’s αυξάνεται, τόσο περισσότερος κόσμος ανυπομονεί να ανοίξει στην περιοχή του. Η αρχή έγινε στο Περιστέρι όπου εκεί άνοιξε το πρώτο κατάστημα franchise. H Νέα Σμύρνη και το Χαλάνδρι ακολούθησαν, αποδεικνύοντας ότι το Mailo’s ήρθε για να μείνει.
Ένα καινοτόμο concept όπως το Mailo’s, δεν θα μπορούσε να περιοριστεί μόνο στην Ελλάδα. Έτσι, τον Ιούνιο του 2021 «ταξίδεψε» και στο Mall of Engomi, στην Κύπρο και πριν λίγες μέρες άνοιξε και το 2ο κατάστημα στο Mall of Cyprus. Μέσα σε μόλις δυο χρόνια και παρά τις νέες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, το Mailo’s άρχισε να επεκτείνεται σε διάφορες συνοικίες της Αθήνας και της Κύπρου.
Σε τροχιά ανάπτυξης
Το Mailo’s The Pasta Project βρίσκεται ήδη στη φάση ολοκλήρωσης του 1ου κύκλου ανάπτυξης του δικτύου, με δώδεκα (12) σε λειτουργία καταστήματα και άλλα δώδεκα (12) σε διαδικασία ανοίγματος, σε Ελλάδα και Κύπρο. Το project είναι στον τρίτο (3ο) χρόνο λειτουργίας, ενώ συνολικά, στον έβδομο (7ο) χρόνο υλοποίησης, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαίτερα δομημένη διαδικασία σχεδιασμού ολοκλήρωσης concept – branding – δομής marketing – τυποποίησης κ.ά. – σχεδιασμό στον οποίο οφείλεται σήμερα η επιτυχία του.
Η επιτυχία του συστήματος franchise του Mailo’s οφείλεται στο γεγονός ότι υιοθετήθηκε ένα ακριβές σχέδιο στρατηγικής πριν ακόμα ξεκινήσει η ανάπτυξη με franchising.
Πιο συγκεκριμένα σχεδιάστηκε το concept σε επίπεδο business model, αρχιτεκτονικής τιμών, δομής κερδοφορίας, εμπειρίας πελάτη, έτσι ώστε να απευθύνεται σε πολλαπλά κοινά, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα, επαναληψιμότητα πελατών. Σύμμαχος του Mailo’s στο εγχείρημα αυτό είναι η εξειδικευμένη ομάδα συμβούλων της THE FRANCHISE CO. «Το Mailo’s το πιστέψαμε από την πρώτη στιγμή. Αναγνωρίσαμε πως αποτελεί μια φρέσκια street food πρόταση. Στόχος μας, ήταν να δημιουργήσουμε ένα νέο success story, λαμβάνοντας υπόψη τις συνήθειες του καταναλωτή. Εστιάσαμε στο πώς θα εισάγουμε μια νέα κατηγορία καταστημάτων. Δηλαδή, με ποιον τρόπο θα αναγνωριστεί το Mailo’s, ως το πρώτο κατάστημα που προσφέρει fresh pasta street food στην ελληνική αγορά και πώς θα εντυπωθεί αυτό στο μυαλό του καταναλωτή» αναφέρει ο Ορέστης Ρουσόπουλος, Managing Partner της THE FRANCHISE CO. Η ολοκλήρωση των παραπάνω έγινε ουσιαστικά το εργαλείο για μια δυναμική στρατηγική ανάπτυξη σε επιλεγμένες αγορές, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερα κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο για τους franchisees.
Ισχυρές συμμαχίες και ενέργειες μάρκετινγκ
H ομάδα του Mailo’s ακολουθεί μια στρατηγική μάρκετινγκ που αυξάνει την αναγνωρισιμότητα του brand και ωφελεί συνολικά το δίκτυο. Εκτός από την αύξηση των πωλήσεων σε κάθε κατάστημα του δικτύου, η διοργάνωση events ενισχύει την ενασχόληση και τη συμμετοχή του καταναλωτικού κοινού με τη μάρκα. Συνεπώς, η έμπειρη ομάδα του
Mailo’s The Pasta Project γνωρίζει ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας. Σε συνεργασία με δημοφιλή brands, δίνει στο κοινό αυτό που αναζητά, υποστηρίζοντας παράλληλα τους συνεργάτες – franchisees να αναπτύξουν τη δική τους επιχείρηση και να ξεχωρίσουν στον ανταγωνιστικό κλάδο της εστίασης.
Σε αυτό το πνεύμα, τα περσινά Χριστούγεννα, το Mailo’s The Pasta Project, σε συνεργασία με την Coca-Cola, μοίρασαν δώρα, χαμόγελα και ενέργεια. Στα καταστήματα franchise
του δικτύου πραγματοποιήθηκαν events με πολύ μεγάλη επιτυχία αφήνοντας το κοινό ικανοποιημένο και δίνοντας την υπόσχεση ότι οι εκδηλώσεις αυτές ήταν μόνο η αρχή.
Για τον νέο franchisee Mailo’s
Η πρόταση franchise του Mailo’s αποτελεί μια αποδοτική και κερδοφόρα επιχειρηματική κίνηση που εξασφαλίζει υψηλή παραγωγικότητα και ελεγχόμενα λειτουργικά έξοδα,
χωρίς κρυφά κόστη. Eπιπλέον:
- Κάθε ένα από τα δώδεκα (12) καταστήματα franchise που δημιουργήθηκαν το τελευταίο έτος, κινείται με διψήφιους αριθμούς ανάπτυξης πωλήσεων μήνα προς μήνα, υπερβαίνοντας κατά πολύ το αρχικό business plan.
- Όλοι οι υφιστάμενοι franchisees του δικτύου είναι σε διαδικασία δημιουργίας δεύτερου καταστήματος, αποδεικνύοντας στην πράξη την εμπιστοσύνη τους στην κερδοφόρα δυναμική ανάπτυξης του δικτύου.
- Επιλέγονται αποκλειστικά περιοχές πολυσυλλεκτικού χαρακτήρα και σημεία υψηλής δυναμικής, διασφαλίζοντας τη διαχρονική κερδοφορία των franchisees.
- Είναι o πρωταθλητής στην αγορά των online aggregators, πρωτοστατώντας σε μια αγορά που συνεχώς μεγαλώνει.
- Η ομάδα κεντρικής δομής δικτύου έχει αποδείξει την ικανότητα υποστήριξης των νέων franchisees, έτσι ώστε να έχουν τη δυνατότητα να ανταποκριθούν σε αυξανόμενους τζίρους τους πρώτους μήνες ανοίγματος.
- Η συνεχώς αυξανόμενη απόδοση σε κάθε ένα από τα καταστήματα franchise διασφαλίζεται από την επιτυχημένη επιλογή franchisees – ικανών operators, οι οποίοι αποδεικνύουν τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσουν τη δυναμική του brand σε κάθε νέα περιοχή.
Το Mailo’s The Pasta Project παρουσιάζει το ιδανικό μοντέλο που πρέπει να έχει ένα street food spot, ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της αυριανής ημέρας.
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Έδρα: Πατριάρχου Ιωακείμ 39, Αθήνα
- Tηλ: 210 6756200
- Fax: 210 6752864
- E-mail:
- Website: mailos.gr
- Διευθύνων Σύμβουλος/Γενικός Διευθυντής: Νίκος Μουτσουρούφης
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 40 τ.μ. + 20 τ.μ. (αποθηκευτικοί χώροι)
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: Από €70.000
- Entry fee: Από €25.000
- Royalties: 5%
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: [1] Αθήνα
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: [16] + [2] στην Κύπρο
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: [19]
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2019 / 2020
- Προέλευση: Ελλάδα
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Κρίνεται απαραίτητη
- Περισσότερες πληροφορίες: