Αρχική Ειδικές εκδόσειςΕπιχειρηματικές προτάσεις ΚΡΕΑΤΟΦΑΓΕΙΟΝ: Αγαπημένες γεύσεις με ρετρό πινελιές

ΚΡΕΑΤΟΦΑΓΕΙΟΝ: Αγαπημένες γεύσεις με ρετρό πινελιές

σύνταξη magazine
0 σχόλια

Το concept που επαναπροσδιόρισε την ελληνική παραδοσιακή ταβέρνα και βασίστηκε στη διαχρονική προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών στο ποιοτικό, καλοψημένο κρέας, στις «οικείες» γεύσεις, μέσα από μια ατμόσφαιρα άλλης εποχής…

 kreatofageion.11Όπως αποκαλύπτει το ίδιο το κοινό: «Δεν υπάρχει λάτρης του καλού κρέατος που να μην γνωρίζει τι εστί Κρεατοφαγείον…». Η είσοδός του στην ελληνική αγορά πραγματοποιήθηκε μόλις το 2013, και έκτοτε έχει μετατραπεί σε πόλο έλξης όσων αγαπούν το καλό κρέας και τις πατροπαράδοτες γεύσεις που σερβίρονται στα τρία καταστήματα της αλυσίδας σε Παγκράτι, Καλλιθέα και Γλυφάδα.. Το μυστικό της επιτυχίας του; Η προσφορά value for money ελληνικών παραδοσιακών πιάτων με βάση το ποιοτικό ζουμερό κρέας στις πιο large εκδοχές της αγοράς! Το Κρεατοφαγείον θέλοντας να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη μοναδικότητά του και να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα concept στην αγορά της παραδοσιακής εστίασης, φρόντισε να εισάγει στο μενού του νέα, ελληνικά και ταυτόχρονα παραδοσιακά πιάτα, ενώ επένδυσε σημαντικά και στη διαφοροποιημένη αισθητική του. Εισέρχεται στο franchising με στόχο να καθιερωθεί ως η Νο1 αλυσίδα για γευστικό ποιοτικό κρέας και απολαυστικά ελληνικά πιάτα, δίνοντας την ευκαιρία σε υποψήφιους συνεργάτες να αξιοποιήσουν το δυνατό brand, την καλή φήμη και το δοκιμασμένο επιχειρηματικό μοντέλο του Κρεατοφαγείον.kreatofageion.1

Μια «ταβέρνα» όπως παλιά…

Τα καταστήματα τα δικτύου, στα πλαίσια μια διαφοροποιημένης εταιρικής εικόνας που θυμίζει κάτι από… παλιά, είναι διακοσμημένα με ρετρό στοιχεία. Στους τοίχους δεσπόζουν κάδρα με φωτογραφίες από ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου -απόλυτα συνυφασμένος με τις ελληνικές παραδοσιακές ταβέρνες- καθώς και κάδρα με παλιές έντυπες διαφημίσεις που έχουν μείνει στην ιστορία (π.χ. Λουμίδης, Βοκτάς, Coca-cola κ.ά), ενώ ο εντυπωσιακός τοίχος με τα ράφια και τα συρτάρια που θυμίζουν παλιό παντοπωλείο ολοκληρώνει με τον καλύτερο τρόπο τη μοναδική εικόνα του concept. Όλα τα παραπάνω συνθέτουν το ιδιαίτερο περιβάλλον του Κρεατοφαγείον που αποπνέει μια αύρα ζεστασιάς και συντελούν στη δημιουργία ενός μοναδικού κλίματος οικειότητας που «ταξιδεύει» τον καταναλωτή σε παλιές και αγαπημένες εποχές.

KreatofageionΗ εξασφάλιση ποιοτικών Α’ υλών σε εξαιρετικές
τιμές μέσω στρατηγικών συμφωνιών, τα υψηλά
περιθώρια μεικτού κέρδους, η υψηλή μέση απόδειξη
είναι μόνο μερικά από τα διαχρονικά ανταγωνιστικά
πλεονεκτήματα που απολαμβάνουν οι συνεργάτες μας.

kreatofageion.114Γεύσεις από όλη την Ελλάδα…με χαμόγελο

Στο πλούσιο μενού του Κρεατοφαγείον θα βρει κανείς μια μεγάλη ποικιλία από τα αγαπημένα μας ελληνικά φαγητά, φερμένα από κάθε γωνιά της Ελλάδος και φτιαγμένα με τα πιο φρέσκα υλικά! Έτσι, ο καταναλωτής εδώ μπορεί να απολαύσει το ζουμερό πικάντικο λουκάνικο Σερρών, το εκπληκτικό Μαστέλο Χίου πάνω σε πίτα με ντομάτα και σως βαλσάμικου, την αγαπημένη Φάβα Σαντορίνης κ.ά.Το προϊοντικό μείγμα έχει δομηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτει 100% την ανάγκη του καταναλωτή για ποιότητα, ποσότητα, γεύση & οικονομία, κάθε στιγμή της ημέρας. Οι κατηγορίες του μενού είναι ξεκάθαρες και συγκροτημένες, ευνοούν τις συνδυαστικές πωλήσεις και ενισχύουν την κερδοφορία των καταστημάτων. Παράλληλα στο Κρεατοφαγείον η εξυπηρέτηση διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο και συγκαταλέγεται στα βασικά σημεία διαφοροποίησης του concept. Όπως αποκαλύπτει η ομάδα του Κρεατοφαγείον «Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην εκπαίδευση του προσωπικού, σκεπτόμενοι ως πελάτες. Για τους πελάτες μας, η φιλική εξυπηρέτηση δεν είναι πολυτέλεια αλλά καθημερινότητα. Προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία απόλαυσης που, όπως μας λένε χαρακτηριστικά οι «φίλοι» μας, ανυπομονούν να επαναληφθεί!».kreatofageion.113

Franchising με Κρεατοφαγείον…

Γιατί;

• Για το αποδεδειγμένα επιτυχημένο ελληνικό concept με εδραιωμένο brand, αφοσιωμένους πελάτες και σημαντική
εμπειρία στον κλάδο της Εστίασης.
• Το προϊοντικό του μείγμα βασίζεται στο ποιοτικό κρέας, ένα από τα βασικά συστατικά της ελληνικής διατροφής καθώς αποτελεί
μια διαχρονική επιλογή για τον Έλληνα καταναλωτή.
• Γιατί τα καταστήματα αποπνέουν μια μοναδική ατμόσφαιρα που μας μεταφέρει σε μια άλλη εποχή, όπου οι άνθρωποι αναζητούσαν την ποιότητα σε κάθε έξοδό τους για φαγητό! Αυτό άλλωστε είναι και το πνεύμα του Κρεατοφαγείον.
• Για τη διασφάλιση της εξαιρετικής ποιότητας των προϊόντων του, δεν χρησιμοποιούνται ποτέ προμαγειρεμένα ή κατεψυγμένα κρέατα ενώ είναι όλα αυστηρά ελληνικής προέλευσης.
• Το προϊοντικό του μείγμα δεν «γνωρίζει» εποχικότητα. Καταναλώνεται το ίδιο ευχάριστα όλες τις εποχές.
• Για την άρτια εξυπηρέτηση. Το προσωπικό αποτελείται από ανθρώπους που ξεχωρίζουν για την ευγενική & άριστη εξυπηρέτησή τους.
• Για τα 3 Profit Centers που ενισχύουν την κερδοφορία αφού ο πελάτης μπορεί να παραγγείλει είτε στο κατάστημα (Sit in, Take away) ή τηλεφωνικώς (Delivery).
• Για τα εξαιρετικά περιθώρια μεικτού κέρδους, την υψηλή κερδοφορία, τις συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις. Κομβικό σημείο η πιστότητα και η επαναληψιμότητα των πελατών.
• Η πολυετής εμπειρία της ομάδας διοίκησης και οι στρατηγικές συμφωνίες με επιλεγμένους προμηθευτές εξασφαλίζουν την τροφοδοσία ποιοτικών Α’ υλών σε εξαιρετικές τιμές.
• Για το ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο που προσαρμόζεται στις ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς.

Μια επιχειρηματική ευκαιρία στη δυναμική αγορά της εστίασης με ρετρό πινελιές και επιστροφή στην παλιά εποχή… για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι…

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Επωνυμία εταιρίας: ΚΡΕΑΤΟΦΑΓΕΙΟΝ
  • Έδρα: Βασιλέως Πάυλου 74, Βούλα
  • Tηλ: 210 6756200
  • Fax: 210 6752864
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος: Από 100-150τ.μ.
  • Μέσο Ύψος Επένδυσης: €110.000
  • Entry fee: 3%
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 3
  • Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 3
  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2013/2016
  • Προέλευση: Ελλάδα
  • Πακέτο Franchise:

    Αποκλειστικότητα περιοχής, υποστήριξη στο σχεδιασμό & διαμόρφωση του καταστήματος, εκπαίδευση, εγχειρίδια λειτουργίας, ολοκληρωμένες ενέργειες μάρκετινγκ, χρηματοοικονομικός σχεδιασμός, δυνατότητα παράδοσης με το κλειδί το χέρι κ.λπ.

  • Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ