Premium προϊόντα, προσιτές τιμές, φιλική ατμόσφαιρα, μοντέρνος χώρος, σωστή εξυπηρέτηση και χαλαρή διάθεση! Δίνοντας έναν άλλον αέρα στην αγορά των εστιατορίων της ιαπωνικής κουζίνας, το Koi έκανε το sushi street food μια προσιτή επιλογή, έγινε ο πρωταγωνιστής της αγοράς και ανέβασε ψηλά τον πήχη της κερδοφορίας.
Το διαφοροποιητικό στοιχείο του Koi έγκειται στην εξαιρετικά χαμηλή αρχική επένδυση, η οποία ενισχύει τις προϋποθέσεις για αύξηση του κέρδους κάθε καταστήματος.
Η μεγαλύτερη αλυσίδα ethnic κουζίνας στην ελληνική αγορά, τα Koi Sushi Bar, αναπτύσσεται, εξελίσσεται και διευρύνει συνεχώς το δίκτυό της, ξεπερνώντας πλέον τα 18 καταστήματα με την προσθήκη δύο νέων σημείων στην Ηλιούπολη και το Περιστέρι. Επόμενος στόχος της αλυσίδας είναι η σύνδεσή της με τη βαριά βιομηχανία της χώρας, που δεν είναι άλλη από τον τουρισμό.
Διαβάστε το πλήρες αφιέρωμα για το KOI SUSHI BAR που περιλαμβάνεται στο τεύχος ΕΔΩ
Σύνδεση με τον Τουρισμό
Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia 2019 η εταιρεία των Koi Sushi Bar παρουσίασε ένα νέο concept, το Hotel Corner, με το οποίο προτείνει την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών εστιατορίων με την προσθήκη της ιαπωνικής κουζίνας των Koi. Η νέα αυτή πρόταση, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, μπορεί να εφαρμοστεί με δύο τρόπους. Είτε με την κατασκευή ενός μικρού open kitchen περιπτέρου στους χώρους των εστιατορίων, το οποίο θα επιτρέπει στον πελάτη να παρακολουθεί τη δημιουργία των πιάτων. Είτε με τη παρασκευή των πιάτων στην ήδη υπάρχουσα κουζίνα του καταλύματος. Η συγκεκριμένη επένδυση θα έχει μικρότερο κόστος συγκριτικά με αυτή των καταστημάτων, μιας και το entry fee θα είναι το μισό από με εκείνο των καταστημάτων, ενώ παράλληλα δεν θα συμπεριλαμβάνεται η διαφημιστική δαπάνη.
Ένα ακόμη νέο project που προετοιμάζει η εταιρεία είναι η δημιουργία Sushi Corners στα αεροδρόμια της Αθήνας αλλά και κάποιων τουριστικών νησιών, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να «τσιμπήσουν» κάτι διαφορετικό κατά τη διάρκεια της αναμονής.
Τα δύο νέα project που ετοιμάζει αυτό τον καιρό η εταιρεία του Koi είναι τα Hotel Corners αλλά και τα Sushi Corners των αεροδρομίων.
Ένα δυνατό concept
Το πρώτο κατάστημα Koi άνοιξε το 2013 στο Σύνταγμα. Εξαρχής γνώρισε μεγάλη επιτυχία χτίζοντας σταθερά ένα δυνατό και αξιόπιστο brand. Το Koi είναι ένα γνήσιο sushi bar που στηρίζεται σε 3 βασικές αξίες: premium προϊόν, προσιτές τιμές, σωστή εξυπηρέτηση. Κι όλα αυτά μέσα σε ένα όμορφα διαμορφωμένο casual και φιλόξενο χώρο με έντονο το στοιχείο της ιαπωνικής κουλτούρας.
Το Koi μετέτρεψε το sushi σε street food, μια προσιτή επιλογή για έξοδο και διασκέδαση,, ενώ χωρίς παραχωρήσεις στο κομμάτι της ποιότητας εισήγαγε πιάτα της ιαπωνικής κουζίνας προσαρμοσμένα στη γευστική παλέτα των Ελλήνων καταναλωτών.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Koi Sushi Bar
Το διαφοροποιητικό στοιχείο του Koi Sushi Bar έγκειται στην εξαιρετικά χαμηλή επένδυση στην οποία καλείται να προχωρήσει ο υποψήφιος franchisee, σε σύγκριση με άλλες αλυσίδες εστιατορίων, γεγονός που ενισχύει τις προϋποθέσεις για αύξηση του κέρδους κάθε καταστήματος.
To ευέλικτο concept των Koi περιλαμβάνει 3 profit centers για sit-in, take-away και delivery, όπως και 2 διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες της κάθε τοπικής αγοράς.
Το μοντέλο Koi Sushi Bar ενδείκνυται για μεσαίου και μεγάλου μεγέθους αγορές και περιοχές, όπου υπάρχει μία βάση πελατών οι οποίοι είναι φιλικοί και προσανατολισμένοι στην οικογένεια ή σε αγορές και περιοχές όπου υπάρχει ποικιλομορφία στον πληθυσμό.
Μπες στη μεγάλη οικογένεια!
Μεγάλο πλεονέκτημα του concept των Koi είναι η απλότητα στο επίπεδο της λειτουργίας. Ο υποψήφιος επενδυτής με την κατάλληλη εκπαίδευση, υποστήριξη και καθοδήγηση μπορεί εύκολα να ενταχθεί στο σύστημα.
Η εταιρεία προσφέρει στον νέο επενδυτή ένα ολοκληρωμένο σύστημα franchise, ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο και ένα ολοκληρωμένο σύστημα υποστήριξης, επιτυγχάνοντας υψηλή κερδοφορία και διαρκείς αποδόσεις.
Το Koi Sushi Bar προσφέρει
• Ένα επιτυχημένο street food concept με premium προϊόντα σε προσιτές τιμές και σταθερά υψηλή ποιότητα
• Συνεχή ανανέωση των γεύσεων και εκλεπτυσμένο μενού
• Λιτή και ζεστή ατμόσφαιρα, που αποπνέι τη γοητεία της ιαπωνικής κουλτούρας με έμφαση σε άυλα στοιχεία του retail mix
• Μειωμένα κόστη πρώτων υλών λόγω της υψηλής διαπραγματευτικής δύναμης της μητρικής εταιρείας
• 3 profit centers (sit in, take away και delivery)
• Ιδιαίτερα χαμηλή επένδυση για τον κλάδο της εστίασης με εξαιρετικά υψηλές αποδόσεις
• Winning strategies και εύκολα διαχειρίσιμα πλάνα λειτουργίας
• Αποκλειστικότητα περιοχής
• Πλήρη εκπαίδευση και συνεχή υποστήριξη
• Τη διαμόρφωση του καταστήματος
• Τη δυνατότητα παράδοσης «με το κλειδί στο χέρι»
Διαβάστε το πλήρες αφιέρωμα για το KOI SUSHI BAR που περιλαμβάνεται στο τεύχος ΕΔΩ
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Tηλ: 210 6756200
- Fax: 210 6756200
- E-mail:
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 80-120 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €80.000-160.000
- Entry fee: €30.000-60.000
- Royalties: 5%
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 6
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: 12
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 18
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2013 / 2014
- Προέλευση: Ελλάδα
- Aναπτυξιακοί στόχοι: Περιοχές υψηλής εμπορικότητας μεγάλων αστικών κέντρων, τουριστικοί προορισμοί, επαρχιακές πόλεις με υψηλή δυναμική
- Περισσότερες πληροφορίες: