Χαρακτηριστικό κάθε επιτυχημένου συστήματος franchise είναι η ευελιξία και η προσαρμογή. Σε αυτό το πλαίσιο, το Hans & Gretel ανταποκρινόμενο στις ανάγκες και τη ζήτηση της αγοράς, πέρα από τα καθιερωμένα πλέον formats του, παρουσιάζει μία νέα και άκρως ενδιαφέρουσα επιχειρηματική πρόταση…
Γνωρίσαμε το Hans & Gretel πριν λίγα χρόνια στο κέντρο της Αθήνας. Το ίδιο γλυκό, μαγικό και viral! Πολύ γρήγορα, η μαγική εμπειρία άρχισε να εξαπλώνεται και να γίνεται ένα story που όλοι θέλουν να το γνωρίσουν.
Μέσα σε δύο χρόνια και με τη σημαντική συμβολή της εταιρείας συμβούλων ανάπτυξης δικτύων franchiseκαι retailTheFranchiseCo., η μαγική εμπειρία εξαπλώθηκε από την Αττική στην Κέρκυρα, τη Λάρισα, τη Λάρνακα, το Ηράκλειο Κρήτης, το Ρέθυμνο, τη Λευκωσία, την Κωνσταντινούπολη, το Λονδίνο και προσφάτως στο Ντίσελντορφ, τον Πρωταρά στην Κύπρο, τη Λεμεσό και την Καλλιθέα.
Τα πολλαπλά formats των καταστημάτων επιτρέπουν στο brand να αναπτύσσεται επιτυχώς σε τουριστικούς προορισμούς, δρόμους με μεγάλη ροή περαστικών, malls κ.ά. Το φετινο καλοκαίρι, το Hans & Gretel, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες και τη ζήτηση της αγοράς, παρουσίασε μια νέα επιχειρηματική πρόταση. Αυτή περιλαμβάνει έναν νέο τύπο καταστήματος που μπορεί να στεγαστεί σε ακίνητα 30-50 τ.μ., με την αρχική επένδυση να ξεκινά από τα 70.000 ευρώ. Σχεδιάστηκε για να αξιοποιήσει τη δυναμική δρόμων υψηλής εμπορικότητας με χαμηλότερα λειτουργικά κόστη και μικρότερες ανάγκες σε προσωπικό. Επιπροσθέτως, μπορεί να λειτουργήσει πολύ αποτελεσματικά σε επιλεγμένες περιφερειακές περιοχές, αποτελώντας μέρος της καθημερινής διαδρομής και συνήθεια του καταναλωτικού κοινού, εξυπηρετώντας κυρίως με take-away. Το πρώτο κατάστημα νέου τύπου του Hans & Gretel είναι μάλιστα γεγονός και υποδέχεται το κοινό στην περιοχή της Καλλιθέας.
Η μαγεία… κατακτά το franchising
Η νέα πρόταση του Hans & Gretel, αποδεικνύει για άλλη μία φορά κάτι ήδη γνωστό: Η καινοτομία υπάρχει στο DNA της παραμυθένιας πρότασης franchise. O συνδυασμός γεύσεων, θέματος και θεάματος εισήγαγε έναν μοναδικό τύπο καταστήματος, που «παίζει» στην αγορά χωρίς άμεσο ανταγωνισμό.
Η νέα πρόταση του Hans & Gretel ενδείκνυται για τουριστικά σημεία και εμπορικούς δρόμους, εξυπηρετώντας το κοινό κυρίως με take-away.
Επιπλέον, με ένα έξυπνα σχεδιασμένο προϊοντικό μείγμα, τα καταστήματα του δικτύου «χτίζουν» μία ισχυρή πελατειακή βάση. Κάθε γεύση είναι κι ένα ταξίδι σε μια διαφορετική χώρα του κόσμου. Καθετί μέσα στο κατάστημα έχει προέλευση, ταυτότητα και μοναδικό χαρακτήρα! Το Chimney Cake, το ονειρεμένο κέικ με άρωμα κανέλας, μας ταξιδεύει στην Τσεχία. Οι Bubble Waffles, οι μοναδικές φυσαλίδες γλύκας, στη Γερμανία. Το Artisanal Gelato, με τη μυστική ιταλική συνταγή, στην Ιταλία και οι απίστευτες σοκολάτες στο Βέλγιο.
Την εμπειρία του πελάτη απογειώνει φυσικά το magical packaging που «ντύνει» τις λαχταριστές λιχουδιές, το οποίο μάλιστα μένει σαν αναμνηστικό, μέχρι το επόμενο… ταξίδι, και εισάγει τα καταστήματα στην αγορά του δώρου.
Οι συνταγές του Hans & Gretel είναι απλές στην εκτέλεσή τους, ενώ κοινά υλικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αμέτρητους συνδυασμούς, ρίχνοντας το food cost προς όφελος της κερδοφορίας του franchisee. Επιπλέον, οι τυποποιημένες διαδικασίες και το σύστημα εκπαίδευσης του franchisee και του προσωπικού του διασφαλίζουν την επιτυχία κάθε νέου καταστήματος του δικτύου.
Η γλύκα εξαπλώνεται …
Αν και η καλύτερη διαφήμιση για το Hans & Gretel είναι οι πελάτες του, που διαδίδουν τη «μαγεία» του παντού, η εταιρεία επενδύει συστηματικά στην επικοινωνία μέσα από ολοκληρωμένες τεχνικές marketing και δημοσίων σχέσεων. Το δίκτυο, επίσης, παρέχει όλα τα εργαλεία που απαιτούνται για την προώθηση του νέου καταστήματος.
Ιδανικό για αμέτρητες τοποθεσίες, το Hans & Gretel είναι ένα κατάστημα που μπορεί να «σταθεί» παντού. Ο franchisee θα πρέπει απλά να διαλέξει τον τύπο καταστήματος που εξυπηρετεί καλύτερα την αγορά στην οποία στοχεύει αλλά και να είναι hungry for magic… profits!
Η νέα πρόταση του Hans & Gretel ενδείκνυται για τουριστικά σημεία και εμπορικούς δρόμους, εξυπηρετώντας το κοινό κυρίως με take-away.
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Έδρα: Αδριανού 46, Αθήνα 105 55
- Tηλ: 210 6756200
- Fax: 210 6752864
- E-mail:
- Website: https://hansgretel.com
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 30 έως 250 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €60.000 έως €300.000
- Entry fee: €12.000 έως €20.000
- Royalties: 6%
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 2
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: 11
- Shop in Shop: 1
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2016/2018
- Προέλευση: Ελλάδα
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Aναπτυξιακοί στόχοι: Το Hans & Gretel χάρη στους πολλαπλούς τύπους καταστημάτων ενδείκνυται και για αστικές και για τουριστικές περιοχές.