Αρχική Ειδικές εκδόσειςΕπιχειρηματικές προτάσεις Green Family: Η βιο…λογική επιλογή franchise

Green Family: Η βιο…λογική επιλογή franchise

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Με όραμα να προσφέρει όλα τα προϊόντα της καθημερινότητας που βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής μας, η Green Family αναπτύσσεται σε όλη την Ελλάδα, αποδεικνύοντας έμπρακτα τις μεγάλες επιχειρηματικές ευκαιρίες που προσφέρει ο κλάδος των βιολογικών προϊόντων.

Με εμπειρία από το 1996, η Green Family γνωρίζει τις ανάγκες του καταναλωτή και κάνει την ενασχόληση με τον κλάδο των βιολογικών προϊόντων «στάση ζωής». Και στα 9 καταστήματα της αλυσίδας σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Αττική και Βόλο ο πελάτης βρίσκει την πληρέστερη και μεγαλύτερη γκάμα βιολογικών, βοτάνων και μπαχαρικών που εξασφαλίζουν ποιοτική καθημερινότητα και δυναμικό lifestyle!

green family volos inside

greenfamily logo xwris ellinikonΤα βιολογικά προϊόντα ήρθαν για να μείνουν στη ζωή του Έλληνα καταναλωτή!

 

Ένα ακόμα στοιχείο που κάνει τη διαφορά στα Green Family, από το οποίο επωφελείται μάλιστα ο υποψήφιος συνεργάτης, είναι τα private label προϊόντα και own brands, τα οποία βρίσκει ο πελάτης αποκλειστικά στα καταστήματα του δικτύου, δημιουργώντας πιστότητα κι ενισχύοντας το brand awareness. Τα own brands καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών και προσφέρονται σε πολύ χαμηλότερες τιμές, βοηθώντας στο χτίσιμο της σχέσης με τον πελάτη και στην προσέλκυση νέων φίλων!

Ανερχόμενη αγορά, νέες ευκαιρίες

Τα βιολογικά προϊόντα φαίνεται πως ήρθαν, για να μείνουν στη ζωή του Έλληνα καταναλωτή. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nielsen, 8 στους 10 Έλληνες δήλωσαν πως έχουν καταναλώσει τον τελευταίο μήνα έστω κι ένα βιολογικό προϊόν. Το κερδισμένο έδαφος των βιολογικών προϊόντων συνδέεται με θέματα υγιεινής διατροφής και υγείας, λόγοι οι οποίοι προβληματίζουν το 45% των ερωτηθέντων. Αναφορικά με τα κανάλια αγοράς, αρκετά σημαντική θέση (44%) κατέχουν τα εξειδικευμένα καταστήματα όταν πρόκειται για την επιλογή βιολογικών προϊόντων.

greenfamily oporopwleio

Η πιο «πράσινη οικογένεια»

Η Green Family προάγει έμπρακτα την υγιεινή διατροφή, διατηρώντας ακέραιο τον σεβασμό της προς τη φύση, τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει εισαγάγει την πρακτική zero waste. Πρόκειται για μια παγκόσμια πρακτική που βασίζεται στη λογική της ελαχιστοποίησης των απορριμμάτων και στην αλλαγή της νοοτροπίας που μας θέλει να καταναλώνουμε πολύ περισσότερο από όσο χρειαζόμαστε. Και πώς το επιτυγχάνει αυτό; Τοποθετώντας στα καταστήματά της δοχεία με συγκεκριμένα προϊόντα που μπορεί να προμηθευτεί κανείς, φέρνοντας το δικό του σκεύος, ώστε να κερδίζει εκπτώσεις στην τελική τιμή.

greenfamily viologika proionta

Στο πλευρό του συνεργάτη

Η ομάδα της Green Family έχει αναπτύξει όλα τα εργαλεία που κάνουν τη ζωή του υποψήφιου συνεργάτη – franchisee πιο εύκολη, ενισχύοντας την κερδοφορία του. Ήδη από το 2012 έχει επενδύσει σε νέους χώρους όπου πραγματοποιούνται οι διαδικασίες logistics. Εκεί, εκτελείται η συσκευασία τόσο της μαναβικής όσο και του ξηρού φορτίου για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Green Family, τα οποία έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών λόγω της ποιότητας και των ανταγωνιστικών τιμών.

greenfamily fytika kallyntika

Από την πρώτη στιγμή της συνεργασίας, προσφέρεται στον franchisee μία σειρά από παροχές που τον βοηθούν να ξεκινήσει το επιχειρηματικό του ταξίδι εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια:

  • Τεχνογνωσία σε θέματα καθημερινής λειτουργίας
  • Μηχανογραφική υποστήριξη
  • Συνεχής εκπαίδευση μέσω e-learning και σεμιναρίων
  • Επικοινωνιακή και διαφημιστική υποστήριξη
  • Συνεχής παρακολούθηση των διεθνών εξελίξεων και τάσεων
  • Διαρκής αναβάθμιση και εμπλουτισμός του προϊοντικού μείγματος

Επίσης, χάρη στη μακρόχρονη εμπειρία της, η Green Family έχει δημιουργήσει ένα ισορροπημένο μοντέλο καθετοποιημένης παραγωγής και διαθέτει όλη την τεχνογνωσία, ώστε να ελέγχει κάθε στάδιο των προσφερόμενων προϊόντων της, δημιουργώντας οικονομίες κλίμακας. Έτσι, ο συνεργάτης είναι σε θέση να μειώνει το κόστος παραγωγής, καθώς εξαλείφει παράγοντες που αυξάνουν τη ζημία στα διάφορα στάδια της πορείας του προϊόντος, μέχρι αυτό να καταλήξει στο κατάστημα.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ