Αρχική Ειδικές εκδόσειςΕπιχειρηματικές προτάσεις CHICK IN ΚΑΛΑΪΤΖΗ: Ποιότητα, Εξειδίκευση και Υψηλή Ζήτηση στο franchise!

CHICK IN ΚΑΛΑΪΤΖΗ: Ποιότητα, Εξειδίκευση και Υψηλή Ζήτηση στο franchise!

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Μια καινοτόμα, 2 σε 1, πρόταση σε δύο δυναμικές αγορές. Με έντονα στοιχεία διαφοροποίησης, η CHICK in Καλαϊτζή γνωρίζει ταχεία ανάπτυξη, τόσο στην εμπορία και διάθεση πουλερικών, όσο και στην εστίαση.

Νωπό προϊόν για όποιον θέλει να ετοιμάσει τις δικές του συνταγές αλλά και… έτοιμο γεύμα για όσους θέλουν να απολαύσουν ένα γρήγορο και ταυτόχρονα ποιοτικό street food! Δύο αγορές, δύο concept καταστημάτων, ένα επιτυχημένο brand!
Σε δύο αγορές που βρίσκονται σταθερά στο επίκεντρο και με προϊόν που ανθίσταται στην κρίση ως αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής διατροφής, η CHICK in Καλαϊτζή κατέκτησε και αναπτύσσει διαρκώς το δικό της μερίδιο. Έγινε από την πρώτη στιγμή συνώνυμο της ποιότητας, κατατάσσεται σταθερά στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού και προσφέρει στον υποψήφιο συνεργάτη ένα concept που συνδυάζει πολλαπλές αγορές, υψηλή ζήτηση και αυξημένες εγγυήσεις βιωσιμότητας και κερδοφορίας.
Η τεχνογνωσία της εταιρείας και η ποιότητα των προϊόντων δημιούργησε ένα πιστό, ολοένα αυξανόμενο αριθμό πελατών και οδήγησε σε σύντομο χρονικό διάστημα στην επιτυχή ανάπτυξη 10 καταστημάτων στις αγορές της Βόρειας Ελλάδας. Ανάμεσά τους και το πρώτο franchise στα Τρίκαλα που υποδέχθηκε το κοινό το Δεκέμβρη του 2015.

chickin 0114

Η διάθεση νωπών πουλερικών…

Διαθέτοντας χρόνια εμπειρίας στην παραγωγή, εκτροφή και διάθεση πουλερικών, η CHICK in Καλαϊτζή ξεκίνησε το 1997 στο χώρο της λιανικής αναπτύσσοντας τα πρώτα καταστήματα εμπορίας νωπών πουλερικών και τυποποιημένων νωπών προϊόντων στην Κατερίνη. Η «συνταγή» λοιπόν πέτυχε και η επωνυμία έγινε αμέσως γνωστή στην Βόρεια Ελλάδα. Σύντομα το δίκτυο επεκτάθηκε με νέα καταστήματα στην Κατερίνη, στη Θεσσαλονίκη και ακολούθησαν η Κοζάνη, το Λιτόχωρο, η Λεπτοκαρυά και ο Πλαταμώνας.

chickin.patates

 

Έχουμε σχεδιάσει προσεχτικά όλες τις παραμέτρους ώστε να εξασφαλίζουμε τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια στην επένδυση των συνεργατών μας.

 

 … και το μεικτό κατάστημα

Μετά την ταχεία ανάπτυξη της επιχείρησης γεννήθηκε η ιδέα για ένα νέο τύπο καταστήματος και έτσι το 2014 εγκαινιάστηκε το πρώτοchickin.burger μεικτό κατάστημα στην Κατερίνη. Το νέο concept προσφέρει εκτός από νωπό προϊόν και έτοιμα γεύματα, είτε για sit in, είτε για delivery είτε για take away. Η φιλική εξυπηρέτηση και το άριστης ποιότητας προϊόν γίνονται πόλος έλξης για κάθε ηλικία, κάθε ώρα και κάθε στιγμή!

Η επιχειρηματική πρόταση που αντέχει… στην κρίση

Το 2015 CHICK in Καλαϊτζή εισέρχεται στο franchising και το 1ο κατάστημα στα Τρίκαλα έχει εδραιωθεί στην αγορά από τους πρώτους 2 μήνες! Άλλωστε, όπως αποκαλύπτει ο κ. Βασίλης Αγιαννίτης, Υπεύθυνος Ανάπτυξης της αλυσίδας «Οι πελάτες εμπιστεύονται την επωνυμία CHICK in Καλαϊτζή γιατί αναγνωρίζουν την εξειδίκευσή μας στα προϊόντα του κοτόπουλου. Γνωρίζουν ότι θα τους προσφέρουμε αυτό που επιθυμούν στην καλύτερη δυνατή τιμή, με άριστη εξυπηρέτηση. Η CHICK in Καλαϊτζή στηρίζεται σε οικογενειακές αρχές για πάνω από 40 χρόνια και αυτή είναι η αναγνωρισμένη σταθερή αξία της».
Οι νέοι συνεργάτες franchisees αξιοποιούν ένα εδραιωμένο brand στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και ένα άρτια δομημένο σύστημα υποστήριξης συνεργατών.

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Tηλ: 210 6756200
  • Fax: 210 6752864
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο Ύψος Επένδυσης: Για κατάστημα διάθεσης νωπού προϊόντος: Από €35.000 / Για κατάστημα διάθεσης νωπού και ψητού προϊόντος: Από € 84.000
  • Entry fee: €5.000 (νωπό προϊόν) €10.000 (νωπό & ψητό προϊόν)
  • Royalties: 2%
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 10
  • Αριθμός Καταστημάτων Franchise: 1
  • Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 11
  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2010 / 2014
  • Προέλευση: Ελλάδα
  • Πακέτο Franchise:

    Παροχή εγχειριδίων λειτουργίας, αποκλειστικότητα περιοχής, οδηγίες για την κατασκευή και εξωτερική/ εσωτερική διαμόρφωση του καταστήματος, παροχή εκπαίδευσης σχετικά με τα προϊόντα και τις λειτουργίες της εταιρείας και των καταστημάτων ειδικότερα, υποστήριξη κατά την επιλογή των τοπικών προμηθευτών για έκαστο κατάστημα.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ