Αρχική Ειδικές εκδόσειςΕπιχειρηματικές προτάσεις ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: Μια ισχυρή & αξιόπιστη επιλογή στην αγορά τροφίμων

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: Μια ισχυρή & αξιόπιστη επιλογή στην αγορά τροφίμων

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Σε μια εποχή που κάθε επιχειρηματική κίνηση θα πρέπει να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή εξασφάλιση, η ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει στους μελλοντικούς franchisees μια ισχυρή και αξιόπιστη επιλογή μέσα από 2 επιτυχημένα μοντέλα συνεργασίας.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, οδηγώντας τις εξελίξεις στον χώρο του ελληνικού Super Market και κατανοώντας πλήρως τις ανάγκες των υποψηφίων franchisees για όσο το δυνατόν ασφαλέστερες επενδύσεις, έχει δημιουργήσει ένα πανελλαδικό δίκτυο 355 καταστημάτων. σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική εποχή, το σύστημα συνεργασίας franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος μπορεί να προσφέρει στους συνεργάτες της τόσο την αυτονομία που χρειάζονται για να αναγνωριστούν από την κοινωνία μέσα στην οποία δραστηριοποιούνται, όσο και μια μεγαλύτερη ευελιξία σε σχέση με τα υπάρχοντα συστήματα. Δύο πλεονεκτήματα ιδιαίτερα χρήσιμα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των σημερινών προκλήσεων.

ab.super.market.fs61

ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
Προσφέροντας ισότιμη συμμετοχή και ευκαιρίες, η εταιρεία καλλιεργεί το έδαφος για μια εύφορη και δυνατή συνεργασία που αντιστέκεται στον χρόνο και τις δύσκολες κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες, καθώς οι franchisees αντιμετωπίζονται ως συνεργάτες-επιχειρηματίες και όχι σαν απλοί επενδυτές. Έχοντας ως βάση τη σταθερότητα του επιχειρηματικού – επενδυτικού της πλάνου, καθώς και την παροχή κινήτρων για είσοδο στην αγορά, η ΑΒ επενδύει μέσα από το δίκτυο καταστημάτων franchise σε ικανούς ανθρώπους με καλή αντίληψη και δυνατότητα να επικεντρώνονται στους πελάτες τους, σταθμίζοντας τα οφέλη και τα πιθανά ρίσκα.

AB SHOP & GO: Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΥΚΟΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
shopandgo.logo
Το σήμα AB Shop & Go αποτελεί την πρόταση της ΑΒ για το μικρό κατάστημα ευκολίας που καλύπτει τις ανάγκες άμεσης κατανάλωσης, τις ανάγκες αναπλήρωσης των καθημερινών αγορών αλλά και όποια άλλη έκτακτη ανάγκη προκύπτει. χωροθετείται σε πυκνοκατοικημένες γειτονιές αστικών κέντρων ή σε σημεία μεγάλης συγκέντρωσης καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, όπως σταθμοί Mέσων Μαζικής Μεταφοράς, σημεία πυκνής συγκέντρωσης χώρων εργασίας, σχολεία κ.λπ. Προσφέρει υψηλό επίπεδο προσωπικής εξυπηρέτησης και μεγάλη ευκολία αγορών. ο χώρος πώλησης είναι από +/- 100 τ.μ. έως 200 τ.μ., ενώ είναι επιθυμητός ένας μικρός χώρος αποθήκης.

ab.shop.go.fs61

ΑΒ FOOD MARKET: ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
foodmarket.logo

Το σύστημα δικαιόχρησης που προτείνει η ΑΒ Βασιλόπουλος βασίζεται στη λειτουργία του μοντέλου καταστήματος AB Food Market, με σημαντικά πλεονεκτήματα που μειώνουν στο ελάχιστο το επιχειρηματικό ρίσκο και με στόχο την πλήρη κάλυψη των αναγκών του καταναλωτή σε τρόφιμα και ποτά. το σήμα AB Food Market διαθέτει τον φιλικό και οικείο χαρακτήρα ενός επώνυμου, μέσης έκτασης καταστήματος, στο οποίο οι καταναλωτές μπορούν να βρουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων, άριστης ποιότητας, σε τιμές προσιτές για όλους. ο χώρος πώλησης είναι από +/- 300 τ.μ. έως 600 τ.μ., χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο χώρος αποθήκης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη του χώρου στάθμευσης με τουλάχιστον 20-25 θέσεις, και να βρίσκεται σε πόλεις και κωμοπόλεις της επαρχίας, καθώς και τουριστικά κέντρα μεγάλης συγκέντρωσης παραθεριστών και μεγάλης εποχικής διάρκειας.

ab.foodmarket.fs61

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΑΒ
Οι συνεργάτες της ΑΒ Βασιλόπουλος επενδύουν σε ένα όνομα ισχυρό, το οποίο συνδέεται στη συνείδηση και το μυαλό των καταναλωτών με έννοιες όπως η μεγάλη ποικιλία, η υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών και η αξιοπιστία. το πλήρες σχέδιο παροχών περιλαμβάνει χρήσιμα πλεονεκτήματα όπως, μεταξύ άλλων, αρχική και συνεχή εκπαίδευση, διαρκή και συνεπή τροφοδοσία και ανεφοδιασμό, εμπορική στρατηγική, ισχυρή δυναμική ανάπτυξης και πολύχρονη εμπειρία, την καλύτερη τεχνογνωσία στο αντικείμενο της διαχείρισης και των πωλήσεων Super Markets στον ελληνικό χώρο.
Το μοντέλο συνεργασίας AB Food Market κατέχει υψηλή θέση στις δραστηριότητες επέκτασης της εταιρείας. Δεν είναι τυχαίο ότι το δίκτυο καταστημάτων franchise αριθμεί μέχρι στιγμής 72 καταστήματα (65 ΑΒ Food Market και 7 ΑΒ Shop & Go), εντάσσεται οργανικά μαζί με τα 262 εταιρικά καταστήματα και τα 12 Cash & Carry, καθώς και 9 πιλοτικά με το σήμα Shop & Go σε συνεργασία με το δίκτυο πρατηρίων Shell συμβάλλοντας έτσι σημαντικά στην επέκταση της αλυσίδας, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τον αριθμό των σημείων πώλησης (355 καταστήματα στο σύνολο σε πανελλαδικό επίπεδο).■

Ενημερωθείτε για την επιχειρηματική πρόταση AB FOOD MARKET

Ενημερωθείτε για την επιχειρηματική πρόταση AB SHOP & GO

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ