Στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2021, ο Γρηγόρης επιβραβεύτηκε με το “Stelios Stavridis” Award for Excellence in Franchising, καθώς διαθέτει μακροχρόνια παρουσία στον χώρο αλλά και «διάρκεια συνεργασιών franchise».
Για τη βράβευση της εταιρείας, μίλησε στο FRANCHISE SUCCESS, o Βλάσσης Γεωργάτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Γρηγόρης. «Θέλω να μοιραστώ μαζί σας το πόσο υπερήφανος αισθάνομαι για το γεγονός ότι εμείς στον Γρηγόρη έχουμε συνεργάτες – franchisees για πάνω από 20 χρόνια. Όπως έχουμε και συνεργάτες που διαθέτουν 10 καταστήματα Γρηγόρης. Συνεπώς, η διάρκεια συνεργασίας είναι το πιο δύσκολο σημείο στη δικαιόχρηση και ο Γρηγόρης είναι αναμφισβήτητα, το δίκτυο με τη μεγαλύτερη διάρκεια συνεργατών, όχι μόνο στον κλάδο της εστίασης, αλλά σε όλη την αγορά που αναπτύσσεται με αυτή τη μέθοδο.
Ο Γρηγόρης αποτελεί ηγέτη στον χώρο της εστίασης, διαθέτοντας πάνω από 360 καταστήματα σε Ελλάδα κι εξωτερικό. Ποιοι είναι οι παράγοντες που οδήγησαν σε αυτή την ανάπτυξη;
Όντως, έχουμε διανύσει μία εντυπωσιακή αναπτυξιακή πορεία, η οποία συνεχίστηκε με τον ίδιο ρυθμό και στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας. Ενδεικτικά, να σας αναφέρω ότι από πέρυσι τον Μάιο μέχρι σήμερα, έχουν ανοίξει πάνω από 25 καταστήματα franchise Γρηγόρης, ενώ από το 2017 και μετά έχουν ανοίξει πάνω από 120. Οι βασικοί παράγοντες που οδήγησαν σε αυτή την ανάπτυξη είναι:
- η δύναμη που έχει το σήμα Γρηγόρης,
- η πλήρης κι ελκυστική στον πελάτη προϊοντική γκάμα
- η εξαιρετική ποιότητα των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών και
- το προσωπικό μας, το οποίο εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες μας και μεταδίδει καθημερινά, το όραμά μας. Ο ανθρώπινος παράγοντας έχει πολύ μεγάλη σημασία στη δουλειά μας και πραγματικά στο Γρηγόρη επενδύουμε πολύ στην αμφίδρομη επικοινωνία και στο χτίσιμο δυνατών σχέσεων με τους συνεργάτες και το προσωπικό μας
Οι ανάγκες των καταναλωτών μεταβάλλονται συνεχώς. Με ποιον τρόπο η Γρηγόρης ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες των καταναλωτών;
Το όραμά μας στον Γρηγόρη είναι να μεταδίδουμε καθημερινά, το χαμόγελο σε όλο τον κόσμο με τον καφέ, τις γεύσεις και τη φιλοξενία μας. Για να το πετύχουμε αυτό, αφουγκραζόμαστε συνεχώς τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Θέλουμε ο κάθε επισκέπτης, όποιες και αν είναι οι διατροφικές του επιλογές, να μπορεί να απολαύσει τα εκλεκτά χαρμάνια του καφέ μας και τη μεγάλη ποικιλία που διαθέτουμε σε πίτες, σαλάτες, σάντουιτς & γλυκίσματα.
Η έμπειρη R&D ομάδα μας, δοκιμάζει συνεχώς νέα προϊόντα, τα οποία είναι προσανατολισμένα κυρίως στην κατεύθυνση του wellbeing. Όμως, η νέα εποχή φέρνει και τεχνολογικές εξελίξεις. Ο καταναλωτής στρέφεται στο online delivery, καθώς έχει εκτιμήσει το convenience που προσφέρει. Εμείς στον Γρηγόρη, έχουμε επενδύσει εδώ και χρόνια στο digital transformation και έχουμε καταφέρει να προσφέρουμε μία εξαιρετική omnichannel εμπειρία.
Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο της αναβάθμισης της πελατοκεντρικής εξυπηρέτησης, σχεδιάσαμε το νέο κατάστημα Γρηγόρης, με στόχο να απογειώσουμε την εμπειρία των καταναλωτών. Η νέα minimal αισθητική, οι ξύλινοι πάγκοι, τα φωτεινά χρώματα, ο μοντέρνος φωτισμός, τα έξυπνα μηνύματα, οι digital οθόνες, το άνετο καθιστικό και η «σπιτική» διακόσμηση, διαμορφώνουν ένα μοναδικό κατάστημα, το οποίο έχει ήδη γίνει σημείο αναφοράς.
Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο www.franchiseawards.gr.