Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις Zissimatos – Betty Barclay

Zissimatos – Betty Barclay

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Από το 1979, η εταιρεία Zissimatos με σοβαρότητα και υπευθυνότητα έχει κατακτήσει μια από τις πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις των γυναικών που θέλουν να ξεχωρίζουν, εκπροσωπώντας τη διαχρονική μόδα υψηλής ποιότητας και σχεδιασμού.

«Παράδοση στην ποιότητα»

Το brand name Zissimatos – Betty Barclay χαίρει μεγάλης αναγνωρισιμότητας και θεωρείται ως μια από τις πιο δυναμικές παρουσίες του κλάδου της γυναικείας ένδυσης. Διαθέτοντας συλλογές προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις της σύγχρονης γυναίκας και εφαρμόζοντας τις πιο μελετημένες μεθόδους marketing, η εταιρεία έχει αποκτήσει ένα σταθερό πελατολόγιο που συνεχώς διευρύνεται. Για την εξελικτική πορεία της εταιρείας μίλησε στο FRANCHISE SUCCESS ο κύριος Γιώργος Zησιμάτος, Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος του δικτύου Zissimatos – Betty Barclay.

F.S.: Κύριε Zησιμάτε, πώς βλέπετε την είσοδο των πολυκαταστημάτων και των μεγάλων εμπορικών κέντρων στο χώρο της ένδυσης και με ποιον τρόπο το δίκτυό σας αντιμετωπίζει τη συγκεκριμένη πρόκληση;

Γ.Z.: Ο θεσμός του πολυκαταστήματος και του οργανωμένου εμπορικού κέντρου (mall) στην Ελλάδα σίγουρα δεν έχει λειτουργήσει ακόμα όπως στο εξωτερικό. Παρ’ όλα αυτά, τα τελευταία χρόνια πολύ μελετημένες και οργανωμένες κινήσεις έδειξαν πως ο καταναλωτής προτιμά σε αρκετές περιπτώσεις να τελειώνει γρήγορα, πρακτικά και οικονομικά τα ψώνια του, δεδομένου του περιορισμένου ελεύθερου χρόνου που διαθέτει. Πιστεύω λοιπόν ότι ο θεσμός θα ενισχυθεί στο μέλλον και εδώ θα αναφερθώ στο κλασικό ρητό του marketing: «If you can’t fight them… join them».

F.S.: Ο ανταγωνισμός στον κλάδο της γυναικείας ένδυσης είναι ιδιαίτερα έντονος. Ποια είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του δικτύου Zissimatos – Betty Barclay;

Γ.Ζ.: Το δίκτυο των καταστημάτων Zissimatos – Betty Barclay πάνω από όλα εκπροσωπεί τη διαχρονική μόδα υψηλής ποιότητας και σχεδιασμού, πάντα συνδυασμένη με λογικές και ανταγωνιστικές τιμές. Συλλογές προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις της σύγχρονης εργαζόμενης ή μη γυναίκας, με μεγάλη ποικιλία σε χρωματικά σύνολα και σε όλα τα μεγέθη. Τα καταστήματά μας είναι χώροι φωτεινοί και ευχάριστοι που πληρούν τις σύγχρονες προδιαγραφές merchandising, με στόχο να  παραμείνουν ανταγωνιστικά για την επόμενη 6ετία, τουλάχιστον. Παράλληλα, η εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων marketing εγγυάται τη διατήρηση του πελατολογίου μας αλλά και τη διεύρυνσή του. 

F.S.: Ποιοι είναι οι αναπτυξιακοί στόχοι του δικτύου Zissimatos – Betty Barclay για το μέλλον;

Γ.Ζ.: Το μέλλον για κάθε επιχείρηση πρέπει να δομείται πάντα σε γερές βάσεις. Όλα τα προηγούμενα χρόνια δουλέψαμε σκληρά για να υλοποιήσουμε την απαραίτητη υποδομή που θα μπορέσει να πυροδοτήσει μια ασφαλή και επιτυχημένη ανάπτυξη. Άνθρωποι και τεχνολογία σε πλήρη αρμονία θα προσφέρουν το απαραίτητο know-how σε νέους συνεργάτες που θα προστεθούν στην ήδη επιτυχημένη αλυσίδα μας. Θέλουμε να δημιουργήσουμε ποιοτικούς και άνετους χώρους σε περιοχές ενδιαφέροντος, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και της διείσδυσης που ήδη έχουμε πετύχει στην ελληνική αγορά. 

F.S.: Ποιο είναι το target group στο οποίο απευθύνεστε και ποια τα «ποιοτικά» χαρακτηριστικά του; 
Γ.Ζ.: Απευθυνόμαστε κυρίως σε γυναίκες ηλικίας 28+, εργαζόμενες ή μη. Γυναίκες που θέλουν να νιώθουν άνετα και κομψά κάθε στιγμή της ημέρας. Γυναίκες που θέλουν να ξεχωρίζουν, με ρούχα υψηλής ποιότητας χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψουν μια περιουσία. Το δίκτυο καταστημάτων Zissimatos – Betty Barclay απευθύνεται τέλος στις γυναίκες εκείνες που επιθυμούν να είναι κομψές και μοντέρνες, χωρίς να διαθέτουν κατ’ ανάγκη αναλογίες μοντέλου.
  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ