To Zήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι έχει δημιουργήσει μία νέα κατηγορία καταστημάτων και σερβίρει το ψάρι και τα θαλασσινά στο… χωνάκι, ώστε να τα απολαμβάνουμε, κάνοντας τη βόλτα μας στην πόλη! Συνδυάζοντας το μοντέρνο με το παραδοσιακό μετατρέπει οικείες γεύσεις σε gourmet επιλογές στο πιο healthy street food δημιουργώντας εύκολα και γρήγορα γεύματα. Αποκτώντας το δικό του Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι, ο franchisee κάνει τη διαφορά στην εστίαση, προσφέροντας παιχνιδιάρικο προϊόν που τραβάει το μάτι και τη… μύτη! Όπως μας εξηγεί ο κ. Ζήσης Παπαζήσης, Ιδρυτής του concept, το στήσιμο του καταστήματος, του επιτρέπει να έχει 3 άξονες κερδοφορίας (take away, sit in & delivery), παρέχοντάς του ευελιξία, ανάλογα την περιοχή δραστηριοποίησής του.
Ο κ. Ζήσης Παπαζήσης, με 20ετή εμπειρία στην εστίαση, έχει εργαστεί σε πάρα πολλά μαγαζιά με τις πιο γκουρμέ κουζίνες. Όντας λοιπόν ανήσυχο πνεύμα, ήθελε να κάνει τη διαφορά στον κλάδο και να δημιουργήσει κάτι διαφορετικό που δεν είχαμε ξαναδεί! Έτσι, το 2017 πήρε την απόφαση να κάνει την ψαρολιχουδιά, υπόθεση… του δρόμου, καθιστώντας την προσιτή σε όλους. Το όνομα αυτού; Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι! «Τη δεκαετία του 1950, οι παππούδες μου είχαν μετατρέψει το τραπέζι στην αυλή τους στον Βόλο, σε χώρο γαστρονομικής συνάντησης συγγενών και φίλων. Οι καλεσμένοι, εκστασιασμένοι από τους μεζέδες, έσκιζαν κομμάτια απο τη λαδόκολλα και τύλιγαν το ψαράκι τους για το σπίτι. Έτσι το εμπνεύστηκα», αναφέρει ο κ. Παπαζήσης.
Το ψάρι στο χέρι δεν είναι κάτι συνηθισμένο. Πώς υποδέχθηκε το κοινό το Ζήσης – Ψαράκι στο χωνάκι;
‘Όταν άνοιξε το κατάστημα στο κέντρο, είχαμε ενδοιασμούς για το αν θα πάει καλά. Όμως, με το που είδε ο κόσμος το χωνάκι ξετρελάθηκε! Ξαφνικά έγινε viral και όλοι μιλούσαν για αυτό. Τηλεοπτικές εκπομπές, έντυπα και ψηφιακά μέσα, όλοι έδειξαν ενδιαφέρον για το κατάστημα, δίνοντάς μας δημοσιότητα. Εκεί που υποδεχόμασταν την ημέρα 100 άτομα, ο αριθμός εκτοξεύτηκε στα 500, κατακλύζοντας κυριολεκτικά το πεζοδρόμιο!
Η διαφορά του Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι από μια παραδοσιακή ταβέρνα είναι ότι αποτελεί ταυτόχρονα και κατάστημα street food. Fast ναι, πρόχειρο όχι! Είμαστε ένα εστιατόριο που παρέχει φαγητό σε take away και delivery. Δεν είμαστε ένα απλό fast food. Τα προϊόντα που παρέχουμε είναι εξαιρετικής ποιότητας. Δεν είναι προπαρασκευασμένα. Μαγειρεύονται εκείνη τη στιγμή, μπροστά στα μάτια του πελάτη. Αγαπημένα χωνάκια είναι η γαρίδα, η αθερίνα, ο γαύρος, η σαρδέλα. Στο sitin, η γαριδομακαρονάδα, το θράψαλο, τα ψητά ψάρια (τσιπούρα, λαβράκι, φαγκρί). ‘Όλα σωστά ψημένα κι αλατισμένα, σε σωστούς χρόνους. Δύσκολα μπορούμε να αφαιρέσουμε κάτι από τον κατάλογο, γιατί αρέσουν όλα. Η μία επιλογή συμπληρώνει την άλλη!
Ακόμα και κάποιος χωρίς εμπειρία, αν έχει όρεξη και θέληση να μάθει, μπορεί να λειτουργήσει το δικό του Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι.
Σε ποια κοινά απευθύνεται το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι;
Στα καταστήματά μας θα δείτε άτομα όλων των ηλικιών. Στο μενού υπάρχουν γευστικές επιλογές, ιδανικές και για μικρά παιδιά. Γαρίδα πανέ, sticks μπακαλιάρου, ψαροκεφτέδες, καλαμαράκι και πολλά ακόμα λαχταριστά θαλασσινά τα οποία το παιδί μπορεί να απολαύσει, χωρίς να παραπονεθεί για τα κόκαλα. Μας επιλέγουν φοιτητές, εργαζόμενοι, οικογένειες με παιδιά, αθλητές, τουρίστες και είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό, καθώς ικανοποιούμε ένα ευρύ φάσμα καταναλωτικού κοινού.
Ποια είναι η πρόταση αξίας που προσφέρει στον πελάτη και ποια η αγοραστική εμπειρία που αποκομίζει ο καταναλωτής;
Αυτό που απολαμβάνει ο πελάτης σίγουρα είναι valueformoney. Πραγματοποιούμε έρευνα ώστε να βρούμε την καλύτερη ποιότητα, στην καλύτερη τιμή και αυτό το κέρδος το μεταφέρουμε στον καταναλωτή. Δηλαδή, κερδίζουμε εμείς, κερδίζει και ο πελάτης μας. Δεν αισχροκερδούμε, για αυτό και οι τιμές μας είναι σωστές για την ποιότητα που έχουν τα προϊόντα μας.
Πώς διασφαλίζεται η τροφοδοσία των καταστημάτων; Ποια πλεονεκτήματα προκύπτουν για τον franchisee;
Έχουμε συμφωνήσει με τους προμηθευτές να μας παραδίδουν καθημερινά τα προϊόντα που παραγγέλνουμε. Τα ψάρια μας είναι φρέσκα και όχι κατεψυγμένα. Πάντα παραγγέλνουμε τις ποσότητες που μας είναι χρήσιμες. Δεν μας μένει κάτι ως φύρα. Είναι καλύτερο να πούμε σε έναν πελάτη, ξέρετε μας έχει τελειώσει κάποιο πιάτο. Τον κάνουμε να θέλει να έρθει και την επόμενη ημέρα πιο νωρίς, για να προλάβει να το βρει. Ο franchisee επωφελείται από αυτό, καθώς έχει μια σταθερή τροφοδοσία σε ημερήσια βάση και σταθερή ποιότητα, την οποία μπορεί να ελέγχει ανά τακτά χρονικά διαστήματα και όχι ανά μεγάλες χρονικές περιόδους. Οπότε, αν ανιχνευτεί ένα πρόβλημα, μπορεί πολύ γρήγορα να λυθεί.
Σε ποιες ενέργειες μάρκετινγκ επενδύετε;
Έχουμε επενδύσει στην προώθηση μέσω των social media, όπου η απήχηση του κόσμου είναι μεγάλη. Δημιούργησα τη σελίδα μας στο facebook σε ερασιτεχνικό επίπεδο και μέσα σε 2-3 μήνες είχαμε σχεδόν 8.000 followers. Επίσης, έχουμε αναδειχθεί ανάμεσα στα 100 καλύτερα εστιατόρια στην Ελλάδα. Βραβευτήκαμε στην κατηγορία street food, πράγμα πολύ σημαντικό, γιατί δείχνει πως ο κόσμος μας γνωρίζει και μας ψήφισε για την ποιότητά μας. Διεθνείς οργανισμοί μας έχουν βραβεύσει και έχουν συμπεριλάβει το κατάστημα στους καταλόγους τους, στα προτεινόμενα μέρη ανά τον κόσμο για τουριστικούς οδηγούς. Επίσης, πάρα πολλοί youtubers έρχονται και ανεβάζουν βίντεο από τον χώρο του καταστήματος, παίρνοντας πάρα πολλά views. Ξένοι έρχονται και βγάζουν φωτογραφίες και τις ανεβάζουν στα social media.
Το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι παρουσιάζει healthy λύσεις για γρήγορο φαγητό μέσα από πλούσιες επιλογές σε θαλασσινά και ψάρια.
Ποιο είναι το προφίλ του ιδανικού franchisee; Επενδυτής ή αυτοαπασχολούμενος;
Όσο πιο πολλά πράγματα γνωρίζεις από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείσαι, τόσο το καλύτερο. Εάν δεν είσαι γνώστης του χώρου, καλό θα ήταν να συνεργαστείς ή να προσλάβεις κάποιον έμπειρο, ώστε να σε βοηθήσει στη λειτουργία που καταστήματος. Παρ’ όλα αυτά, ακόμα και κάποιος που δεν διαθέτει εμπειρία, αν έχει όρεξη και θέληση να μάθει, μπορεί να λειτουργήσει το δικό του Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι, καθώς παρέχεται εκπαίδευση, τόσο στον franchisee, όσο και στο προσωπικό του. Ένα άτομο λοιπόν που έχει αντίληψη, μπορεί πολύ εύκολα σε 2-3 μέρες, να έχει μάθει να τηγανίζει σωστά ένα ψάρι. Αφού μπορώ να το κάνω εγώ, μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε! Δεν απαιτείται εξειδίκευση, φοβερές γνώσεις ή πρακτικές. Χρειάζονται απλές κινήσεις και τήρηση του χρόνου. Ουσιαστικά πραγματοποιεί ενέργειες που θα έκανε, σε περίπτωση που καλούσε φίλους στο σπίτι, κάνοντάς τους το τραπέζι. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Ο ίδιος τρόπος σκέψης!
Το κατάστημά σας διαθέτει επιλογές delivery, take away και sit in. Θεωρείτε ότι αυτή η τριπλή δραστηριότητα θα αποτελέσει πηγή περισσότερων εσόδων για τον franchisee;
Η πείρα μου έχει διδάξει πως όταν στήνεις ένα μαγαζί κάνεις κάποιους σχεδιασμούς, αλλά οι πελάτες είναι αυτοί που θα αποφασίσουν ποια θα είναι η τελική μορφή του καταστήματός σου. Οπότε, αν έχεις 3 πυλώνες να κινηθείς, ο κόσμος θα σου δείξει ποιος είναι αυτός που «τραβάει» περισσότερο. Όταν λοιπόν έχεις 3 άξονες, είσαι πολύ πιο ευέλικτος. Η πρόκληση είναι να φτάσεις το delivery και το sit in στα ίδια επίπεδα. Τότε, θα αποκτήσεις ένα δεύτερο μαγαζί, εντός του καταστήματός σου, με την ίδια κουζίνα!
Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδιά σας και το όραμά σας ως εταιρεία;
Μου αρέσει να εξελίσσομαι και όχι να επαναπαύομαι. Το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι έχει όλες τις προδιαγραφές ώστε να επεκταθεί μελετημένα σε Αθήνα, τουριστικούς προορισμούς και μεγάλες περιφερειακές πόλεις. Δεν υπάρχει ταβάνι σε αυτό. Γιατί είναι η αρχή μιας καινούργιας κατηγορίας καταστημάτων στην εστίαση. Πιστεύω πως έχουμε πολύ μέλλον μπροστά μας. Θεωρώ πως είναι έτοιμο να κατακτήσει τη θέση που δικαιωματικά του αξίζει!
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Έδρα: Αθηναΐδος 3, Αθήνα, 105 63
- Tηλ: 210 6756200
- E-mail:
- Διευθύνων Σύμβουλος/Γενικός Διευθυντής: Ζήσης Παπαζήσης
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 100 έως 210 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €68.000
- Entry fee: €15.000 έως €25.000
- Royalties: 4%
- Διαφημιστική Συμμετοχή: 2% τοπική & πανελλαδική
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 2
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 2
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2017 / 2019
- Προέλευση: Ελλάδα
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Aναπτυξιακοί στόχοι: Μεγάλα αστικά κέντρα, τουριστικοί προορισμοί, νησιά
- Περισσότερες πληροφορίες: