O Γιάννης Τέτας εδώ και πολλά χρόνια ασχολείται με την εστίαση. Όντας υπεύθυνος σε μεγάλες αλυσίδες έμαθε πως στήνεται αλλά και πως πρέπει να λειτουργεί σωστά ένα κατάστημα για να φτάσει στην επιτυχία.
Το κατάστημα Zimari στην Πανόρμου έχει σημειώσει μια επιτυχημένη εξαετή πορεία αποτελώντας σημείο συνάντησης για τους κατοίκους αλλά και για τους περαστικούς. Ένα καλόφτιαγμένο κατάστημα που σε καλεί να κάτσεις στις άνετες καρέκλες με την παρέα σου, για ένα επαγγελματικό ραντεβού, για να κάνεις το διάλειμμά σου από τη δουλειά ή απλά για να απολαύσεις τον καφέ σου ή κάποιο λαχταριστό σνακ. Με ζεστή και φιλόξενη ατμόσφαιρα, ο καταναλωτής επιλέγει το Zimari όλες τις ώρες της ημέρας.
Ποιοι λόγοι σας οδήγησαν να επιλέξετε τη συνεργασία με ένα δίκτυο franchise;
Γνώριζα ήδη τη διαδικασία του franchise και πίστεψα ότι έχοντας δίπλα μια οργανωμένη εταιρεία, θα μπορέσω να προχωρήσω μπροστά και να κάνω καινοτόμες ενέργειες. Επιπλέον, σε ένα κατάστημα franchise, πολλές διαδικασίες και λειτουργίες είναι έτοιμες και δοκιμασμένες. Είτε αυτά λέγονται προϊόντα, είτε αυτά λέγονται μάρκετινγκ ενέργειες, είτε καινοτομίες. Έχοντας ένα δοκιμασμένο σύστημα, μπορείς εσύ, ως επιχειρηματίας να προχωρήσεις πιο εύκολα χωρίς πειραματισμούς.
Γιατί επιλέξατε το δίκτυο Zimari για να συνεργαστείτε;
Γιατί ουσιαστικά είδα ότι τα προϊόντα είναι σε εξαιρετική ποιότητα. Οι πρώτες ύλες είναι πάντα οι καλύτερες ακόμα και τώρα, παρά τις κρίσεις, δεν έχουμε χάσει τα στάνταρ μας. Αντιθέτως τα έχουμε αναβαθμίσει. Γενικά η όλη διαδικασία και το στήσιμο με ενέπνευσαν να κάνω αυτό το βήμα. Επίσης, εξαρχής η συνεργασία με την εταιρεία είναι άρτια και μας βοηθάει και τους δυο να εξελιχθούμε.
Το Zimari έχει μια ολιστική γκάμα προϊόντων και ουσιαστικά μπορεί να ξεκινήσει από το πρωί καφέ με σνάκ, στο δεκατιανό με κάποιο σάντουιτς, το μεσημέρι με δροσιστικές σαλάτες. Και μετά στο δικό μας μαγαζί έχουμε κρέμες και βάφλες ώστε να έρχεται κόσμος το απόγευμα και νωρίς το βράδυ. Το κατάστημα είναι έτσι στημένο ώστε να ικανοποιεί διαφορετικές ανάγκες οπότε μπορεί να ανθίσει παντού.
Μέσα σε πόσο χρονικό διάστημα, το κατάστημα ήταν έτοιμο για να ξεκινήσει η λειτουργία του;
Σχεδόν 3 μήνες για να είναι έτοιμο. Ένα λογικό χρονικό διάστημα ώστε να γίνουν όλα σωστά.
Η εστίαση δεν είναι χρυσός, πρέπει να βρεις τους σωστούς ανθρώπους, τη χημεία, τις ιδέες, τη διάθεση για εξέλιξη και καινοτομία τότε κρατιέσαι σε μια υψηλή ποιότητα, σε υψηλή εξυπηρέτηση, ατμόσφαιρα…
Ποιες είναι οι αντιδράσεις του κόσμου;
Είναι ευχαριστημένοι οι πελάτες μας. Για αυτό προσπαθούμε πάντα να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία και εξυπηρέτηση. Καλύπτουμε όσο καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σε κάθε συνθήκη (sit in, delivery, take away). Πολύ σημαντικό κομμάτι είναι η οργάνωση και η λειτουργία του καταστήματος ώστε να έχουμε συνέπεια στους πελάτες μας. Οι πελάτες που έχουμε εδώ δείχνουν πλήρως ικανοποιημένοι με όσα τους παρέχουμε.
Πως είναι η μέχρι τώρα συνεργασία με την εταιρεία Zimari;
Με κρατάει σε μια εγρήγορση. Η συνεχής επικοινωνία με την εταιρεία είναι άριστη έτσι μπορούμε να προχωράμε μπροστά εξελίσσοντας το concept. Υπάρχει ασφάλεια, και ουσιαστική υποστήριξη.
Είναι εύκολο να διευθύνεις ένα κατάστημα Zimari;
Δεν είναι κάτι δύσκολο αλλά χρειάζεται συνεργασία, εκπαίδευση και διάθεση να μάθεις πως το κατάστημα που διευθύνεις μπορεί συνεχώς να γίνεται καλύτερο. Για να μπορείς να το διευθύνεις θα πρέπει πρώτα να μάθεις πως λειτουργεί σε κάθε τομέα. Και σιγά σιγά μέσα από την εκπαίδευση και την καθημερινή τριβή να φτάσεις στο σημείο να διευθύνεις.
Η εστίαση είναι ένας κλάδος που αξίζει κανείς να επενδύσει;
Μόνο αν επιλέξεις τα σωστά καταστήματα, τα σωστά concept, τους σωστούς συνεργάτες. Βέβαια επιλέγοντας όλα αυτά βρίσκεσαι ήδη σε ένα υψηλό επίπεδο. Η εστίαση έχει γεμίσει καταστήματα που δεν άντεξαν στην κρίση. Η εστίαση δεν είναι χρυσός, πρέπει να βρεις τους σωστούς ανθρώπους, τη χημεία, τις ιδέες, τη διάθεση για εξέλιξη και καινοτομία τότε κρατιέσαι σε μια υψηλή ποιότητα, σε υψηλή εξυπηρέτηση, ατμόσφαιρα κ.λπ. Τα στοιχεία αυτά ο πελάτης τα αναγνωρίζει και τα εκτιμά.