Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις Spoon – μοναδική εμπειρία, γευστική απόλαυση & πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής

Spoon – μοναδική εμπειρία, γευστική απόλαυση & πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής

σύνταξη magazine
0 σχόλια

«Το μενού αποπνέει μια αίσθηση ελευθερίας που δίνει την δυνατότητα στον πελάτη να φάει ό,τι θέλει, είτε αλμυρό είτε γλυκό, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας». Με αγάπη για το καλό φαγητό και τις ευχάριστες στιγμές με φίλους και οικογένεια, το θεσσαλονικιώτικο concept καλύπτει πολλαπλές διατροφικές ανάγκες και προσφέρει γευστική απόλαυση καταργώντας τον χρόνο. Στο Spoon είναι πάντα ώρα για απόλαυση!

Τι σημαίνει είναι πρωί και δεν μπορείς να φας burger; Τι σημαίνει είναι βράδυ και δεν μπορείς να φας σοκολατένιο κέικ με έξτρα δόση σοκολάτας; Ο ιδρυτής του SpoonΔημήτρης Ηλίας, συνέλεξε εικόνες και εμπειρίες από το εξωτερικό και δημιούργησε το 2012 στη Θεσσαλονίκη ένα φρέσκο και νεανικό στέκι όπου ο χρόνος σταματά. Στο κατάστημα μπορεί κανείς να νιώσει ο εαυτός του και να φάει ό,τι θέλει, όποτε το θέλει. Φρεσκοψημμένα βαφλάκια στους πιο φανταστικούς συνδυασμούς, σοκολατένιοι πειρασμοί και παραδοσιακά αγαπημένα γλυκά, ολόφρεσκες κρύες και ζεστές σαλάτες, croque monsieur σε 6 προκλητικές παραλλαγές και κρύα και ζεστά σάντουιτς αποτελούν μόνο κάποιους από τους λόγους που το Spoon αποτελεί πόλο έλξης για πολλαπλά κοινά.

Spoon 5

Προσθέστε την value for money τιμολογιακή πολιτική, συμπληρώστε με την πιο fun και χαλαρή ατμόσφαιρα και έχετε το πιο hot σημείο της πόλης! Με signature πιάτα, ιδιαίτερες εκτελέσεις και παραλλαγές αγαπημένων επιλογών, το Spoon κάνει τη διαφορά προσφέροντας ένα διευρυμένο προϊοντικό μείγμα ιδανικό για τον σύγχρονο καταναλωτή.

Πώς γεννήθηκε η ιδέα και ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας; Ο Δημήτρης Ηλίας, ιδρυτής του επιτυχημένου στεκιού της Θεσσαλονίκης μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά του concept και αποδεικνύει ότι το Spoonαποτελεί ένα brand ιδανικό για franchising!

Πώς γεννήθηκε το Spoon;

spoon.iliasΚατά την διάρκεια των σπουδών μου στο εξωτερικό ξεκίνησαν έντονα οι σκέψεις για την επόμενη ημέρα και την επαγγελματική μου αποκατάσταση. Οι επισκέψεις μου σε διάφορα μαγαζιά εστίασης με κουζίνες από διάφορες χώρες αποτέλεσαν λοιπόν την πηγή έμπνευσης. Την περίοδο εκείνη το παγωμένο γιαούρτι ήταν ένα ανερχόμενο προϊόν -και κάπως έτσι ξεκίνησε η ιδέα για το Spoon- δημιουργώντας ένα νεανικό κατάστημα με βασικό προϊόν το γιαούρτι. Η διακόσμηση και το στήσιμο του καταστήματος έγιναν με στόχο να μην ταυτιστεί το κατάστημα με το συγκεκριμένο προϊόν, γεγονός που στη συνέχεια μας επέτρεψε να κάνουμε την προϊοντική στροφή πολύ εύκολα.

Ποια είναι η ταυτότητά του και τι το κάνει να ξεχωρίζει στην αγορά;

Τα βασικά στοιχεία -και αυτά που το κάνουν να ξεχωρίζει- είναι η φρεσκάδα και ο νεανικός του χαρακτήρας. Επίσης, πρόκειται για ένα κατάστημα που προσφέρει γρήγορο και ποιοτικό φαγητό, καλύπτοντας μια μεγάλη γκάμα διατροφικών αναγκών. Δεν προσφέρουμε gourmet φαγητό ή κάποιου τύπου κουζίνα. Είμαστε ένα κατάστημα φτιαγμένο από ανθρώπους για ανθρώπους, με έμφαση στην πολύ καλή ποιότητα φαγητού σε συνδυασμό με πολύ προσιτές τιμές και άριστη εξυπηρέτηση.

Spoon 15

Το Spoon με το διευρυμένο προϊοντικό του μείγμα καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή της πόλης.

Και ποιες ανάγκες της αγοράς ήρθε να καλύψει;

Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν πάρα πολλά και πολλού τύπου καταστήματα εστίασης, είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει έλλειψη καταστημάτων που μπορούν να καλύψουν τις διατροφικές ανάγκες ενός ατόμου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Επειδή πλέον οι περισσότεροι εργάζονται πολλές ώρες την ημέρα και γενικά ο καταναλωτής έχει αρχίσει να προσέχει και να ψάχνει τη διατροφή του, το Spoon με το διευρυμένο προϊοντικό του μείγμα είναι έτοιμο να καλύψει αυτή την ανάγκη.

Σε ποιους απευθύνεται το SPOON;

Το Spoon απευθύνεται σε μαθητές-φοιτητές που το κάνουν στέκι τους, σε ηλικίες 25-35, ζευγάρια, οικογένειες και εργαζόμενους. Το κοινό αυτό έχει μεγαλώσει με το internet και τα social media, κομμάτι στο οποίο το Spoon επενδύει και πρωτοπορεί συνεχώς. Οι λόγοι που προτιμούν το Spoon είναι επειδή τους προσφέρει μια μοναδική εμπειρία γευστικής απόλαυσης με πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής.

{youtube}https://www.youtube.com/watch?v=sSf8qRE0VZc{/youtube}

Με ποια κριτήρια έγινε η διαμόρφωση του μενού;

Το μενού περιέχει πάρα πολλές επιλογές για τον πελάτη. Οι προϊοντικές του κατηγορίες μπορούν να καλύψουν τις περισσότερες διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών. Επίσης, έχουν δημιουργηθεί τα combo deals που είναι οικονομικά και πολύ αγαπητά στους πελάτες. Το μενού αποπνέει μια αίσθηση ελευθερίας που δίνει την δυνατότητα στον πελάτη να φάει ότι θέλει, είτε αλμυρό είτε γλυκό, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.

SPOON.LOGO.200

Πραγματοποιούνται συνεχώς ενέργειες για την οργάνωση και τυποποίηση της δουλειάς, έτσι ώστε να είναι εύκολο για τον franchisee να «τρέξει» ευκολότερα και αποδοτικότερα την επιχείρηση.

 Το Spoon επενδύει σε νέο εξοπλισμό. Πώς ωφελείται το κατάστημα από αυτό;

Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει πράγματι σημαντική επένδυση στον εξοπλισμό. Εξελίσσουμε το concept, το menu, τα συστήματα και τις διαδικασίες. Ολοκληρώθηκε μια πορεία που οδηγεί σε μια συγκεκριμένη πρόταση. Τα πλεονεκτήματά του είναι η γρήγορη, σταθερή και ποιοτική απόδοση στην εκτέλεση των πιάτων, που αυτό με τη σειρά του σημαίνει ανάλογα γρήγορη και ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη, γεγονός που ενισχύει την πιστότητα του πελάτη στο brand. Επίσης, ο σύγχρονος εξοπλισμός βοηθάει στις προετοιμασίες της κουζίνας, οι οποίες εκτελούνται με ταχύτητα, αποτελεσματικότητα, ποιότητα και μειωμένο κόστος.

Spoon 13

Ποια είναι τα στοιχεία που διασφαλίζουν τη διατηρησιμότητα και εξέλιξη του concept;

Η ομάδα των ανθρώπων που στηρίζει το εγχείρημα εργάζεται συστηματικά για την εξέλιξη του εγχειρήματος, είτε αυτό έχει να κάνει με καινούριες γεύσεις και σύγχρονο εξοπλισμό, είτε με καινούριους τρόπους προσέγγισης και διατήρησης των πελατών. Επίσης, πραγματοποιούνται συνεχώς ενέργειες για την οργάνωση και τυποποίηση της δουλειάς, έτσι ώστε να είναι εύκολο για τον franchisee να «τρέξει» ευκολότερα και αποδοτικότερα την επιχείρησή του.

Τι κάνει το Spoon ιδανικό για franchising;

Στα χρόνια λειτουργίας του καταστήματος έχουν γίνει μεγάλες και θετικές αλλαγές σε ό,τι αφορά την εξέλιξη, την τυποποίηση των διαδικασιών, τη δημιουργία πιστών πελατών και την εκπαίδευση των πελατών, έτσι ώστε να μας εμπιστεύονται σε ό,τι καινούριο κάνουμε. Αφουγκραζόμαστε ανάγκες και ανταποκρινόμαστε. Επίσης, η εμπειρία, η τεχνογνωσία και η συνεχής υποστήριξη από μεριάς μας, σε συνδυασμό με τη σκληρή δουλειά των ανθρώπων που εργάζονται για το εγχείρημα, είναι η καλύτερη υποθήκη για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός επιτυχημένου δικτύου στην ελληνική αγορά.

Spoon 20

Ποια είναι η τιμολογιακή πολιτική του Spoon;

Άξονας της τιμολογιακής πολιτικής μας είναι το να προσφέρουμε καλής ποιότητας προϊόν σε λογική τιμή -ή καλύτερα σε δίκαια τιμή- για τους καταναλωτές. Στόχος είναι η δημιουργία σταθερού και πιστού κοινού που σε σύντομο χρονικό διάστημα θα φέρουν πολλές πωλήσεις και ικανοποιητικό κέρδος.

spoon glykoΠοιο είναι το προφίλ του ιδανικού franchisee του Spoon;

Ο ιδανικός franchisee του Spoon είναι ένας άνθρωπος φιλόδοξος, με ανήσυχο πνεύμα, που να αναγνωρίζει τις πρωτοπόρες ιδέες και να συμβαδίζει με την φιλοσοφία του franchising. Είναι σημαντικό επίσης να έχει ευχέρεια στην ανάπτυξη δημοσίων σχέσεων καθώς και επιχειρηματική διαίσθηση και διοικητικές ικανότητες.

Ποια είναι τα οφέλη που αποκομίζει ο franchisee επιλέγοντας το Spoon;

Με την είσοδό του στην οικογένεια του Spoon, ο συνεργάτης μας επωφελείται της φήμης της μητρικής εταιρείας, καθώς το ισχυρό brand name που έχουμε χτίσει ανοίγει τον δρόμο της κερδοφορίας. Επίσης, βγαίνει κερδισμένος καθημερινά χάρη στην εμπειρία και την τεχνογνωσία μας που τον εφοδιάζουν με τα κατάλληλα εργαλεία και γνώσεις, σε συνδυασμό με την εκπαίδευση και τη συνεχή υποστήριξη που του παρέχουμε. Τέλος, με τις κεντρικές διαφημιστικές ενέργειες που πραγματοποιεί η εταιρεία επωφελείται κάθε κατάστημα, κερδίζοντας νέους πελάτες και ενισχύοντας τη φήμη του.

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Έδρα: Παύλου Μελά 38, Θεσσαλονίκη
  • Tηλ: 2106756200
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος: 115 εως 170 τ.μ.
  • Μέσο Ύψος Επένδυσης: Από €82.000 (συμπεριλαμβανομένου του αρχικού αποθέματος και του νέου εξοπλισμού)
  • Entry fee: €10.000
  • Royalties: 4%
  • Διαφημιστική Συμμετοχή: 2% πανελλαδική και 2% τοπική
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 1
  • Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 1
  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2012 / 2018
  • Προέλευση: Ελλάδα
  • Πακέτο Franchise:

    Η ομάδα του Spoon εργάζεται διαρκώς για την εξέλιξη του project, είτε αυτό έχει να κάνει με νέες γεύσεις και σύγχρονο εξοπλισμό, είτε με καινούριους τρόπους προσέγγισης και διατήρησης των πελατών. Παράλληλα, επενδύει συνεχώς σε νέες ενέργειες για την οργάνωση και τυποποίηση της δουλειάς, ώστε ο franchisee να λειτουργήσει το νέο του κατάστημα με ευκολία και αποδοτικότητα.

     Ο μελλοντικός συνεργάτης του Spoon, επενδύοντας στο concept επωφελείται μεταξύ άλλων και από τα παρακάτω:

    • Ανερχόμενο brand με μεγάλη πελατειακή βάση
    • Αποκλειστικότητα περιοχής
    • Επιλογή καταλληλότερου σημείου
    • Fast start up σε λιγότερο από 2 μήνες
    • Πλήρες μηχανογραφικό σύστημα
    • Εγχειρίδια λειτουργίας
    • Μοναδικά signature dishes
    • Ολοκληρωμένη εκπαίδευση
    • Αποτελεσματικό marketing και Δημόσιες Σχέσεις
    • Υψηλές αποδόσεις και υπεραξίες
    • Χαμηλή αρχική επένδυση και επιχειρηματικό ρίσκο
    • Ισορροπημένη επαγγελματική και προσωπική ζωή
    • Προοπτικές ανάπτυξης
  • Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ