Το Gellissimo Biscoto κάνει τη διαφορά τα τελευταία χρόνια στον χώρο της εστίασης, καθώς μεταφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία διασκέδασης στον επισκέπτη, μέσα από μια πλειάδα γευστικών επιλογών. Η αλυσίδα που ξεκίνησε από το χειροποίητο παγωτό και τις πραλίνες, σήμερα επεκτείνεται και γίνεται ο απόλυτος προορισμός για brunch ή γλυκό, όπου η ποιότητα συναντά τη μαγεία όλες τις ώρες της ημέρας.
Ο κύριος Σωτήρης Τούμπας, συνιδρυτής του Gellissimo μας μίλησε σχετικά με το concept, αλλά και για την επιτυχία του στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον.
Γιατί πιστεύετε ότι το concept Gellissimo Biscoto είναι ανταγωνιστικό και επικερδές για τον franchisee στο τρέχον περιβάλλον;
Θεωρούμε ότι αποτελεί ένα φρέσκο concept, το οποίο ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των πελατών. Το Gellissimo είναι σημείο συνάντησης του σύγχρονου καταναλωτή. Μέσα σε μια καθημερινότητα που «τρέχει», ψάχνει να βρει ένα μέρος που θα του επιτρέπει να είναι ο εαυτός του, να περάσει ποιοτικές και χαλαρές στιγμές, να κοινωνικοποιηθεί. Φοιτητικές παρέες, εργαζόμενοι που έρχονται για lunch break, ζευγάρια που μοιράζονται γλυκές στιγμές. Το Gellissimo Biscoto είναι για όλους. Διαμορφώνεται ένα περιβάλλον που «αγκαλιάζει» τον πελάτη κι εκείνος νιώθει σα να βρίσκεται σε έναν δικό του προσωπικό χώρο.
Η ζεστασιά, η φιλοξενία και φυσικά οι γεύσεις μας είναι αυτά που κάνουν τον κόσμο να προτιμά το κατάστημά μας. Έτσι, είμαστε στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε τους πελάτες μας ξανά και ξανά. Έχοντας πάρει πολύ σοβαρά την ανάγκη του κοινού, κρατάμε ακέραιη τόσο την ποιότητα των προϊόντων μας όσο και την εξυπηρέτηση και τη φιλοξενία μας. Παράλληλα, το Gellissimo Biscoto αποτελεί μια επικερδή πρόταση στην κατηγορία της εστίασης, η οποία ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες που έχει ο επιχειρηματίας, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις στο τρέχον περιβάλλον.
Ο franchisee εισέρχεται σε μια κοινότητα, αξιοποιώντας ένα brand που διασφαλίζει τη διείσδυση στο δυναμικό κοινό ενώ ταυτόχρονα έχει πολλαπλές πηγές πωλήσεων σε μια ευέλικτη δομή, με χαμηλά λειτουργικά έξοδα.
Πώς θα σχολιάζατε την επιτυχία του δικτύου στις νέες αγορές που δραστηριοποιείται;
Είμαστε περήφανοι για την επιτυχία του franchise φέτος στην Χαλκιδική καθώς δόθηκε η δυνατότητα ταχέως μετασχηματισμού μίας εν λειτουργίας επιχείρησης και μετάβασης στην κερδοφορία με χαμηλή επένδυση και χωρίς απώλεια εσόδων για τους επιχειρηματίες.
Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον στα πλαίσια της εξέλιξης του concept; Ποιες είναι οι κύριες περιοχές – στόχοι για την ανάπτυξη του δικτύου;
Θεωρούμε πως το Gellissimo είναι η κατάλληλη επιχειρηματική ευκαιρία για αστικά κέντρα, φοιτητουπόλεις και τουριστικές περιοχές σε Ελλάδα και Κύπρο. Δημιουργούμε σημεία συνάντησης στο κέντρο της πόλης, σημεία αναφοράς όπου ο πελάτης βρίσκει τον δικό του χώρο και συμμετέχει σε μια κοινότητα, σε μια μεγάλη παρέα. Επομένως, επιδιώκουμε να επεκταθούμε σε αυτό το κομμάτι της αγοράς μιας και είμαστε σίγουροι για την επιτυχία.