Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις The Mindtrap – Intellingent Entertainment: Ο κλάδος του escape gaming έχει αρκετό μέλλον ακόμη

The Mindtrap – Intellingent Entertainment: Ο κλάδος του escape gaming έχει αρκετό μέλλον ακόμη

σύνταξη magazine
0 σχόλια

«Το κοινό είναι πάντοτε έτοιμο, αρκεί η υπηρεσία που παρέχουμε να αλλάζει συχνά, να προσαρμόζεται, να επανεφευρίσκει τη σχέση με τον παίκτη, που καταλήγει πάντα στην παροχή μιας μοναδικής εμπειρίας, εμπειρία που θα συζητάει με τον κύκλο του για μέρες», εξηγεί ο CEO & Co-Founder του The Mindtrap – Intellingent Entertainment κ. Βασίλειος Παντσάκης. 

VasileiosPantsakis The MindTrapProfPic

Πόσο καιρό λειτουργεί η επιχείρησή σας και πόσα καταστήματα διαθέτει;

Το The MindTrap ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2014 στη Θεσσαλονίκη, ως το πιλοτικό κατάστημα με 9 θεματικά δωμάτια. Σήμερα, 3 χρόνια μετά, το δίκτυο του The MindTrap αριθμεί αισίως 10 καταστήματα, 54 θεματικά δωμάτια, ενώ ο αριθμός αυτός αυξάνεται διαρκώς.

Τι ήταν αυτό που σας έκανε να δραστηριοποιηθείτε στον συγκεκριμένο χώρο;

Αυτό που επιδιώκαμε ξεκινώντας το εγχείρημα του The MindTrap, είναι να δημιουργήσουμε έναν χώρο μυστηρίου και παιχνιδιού, γεμάτο έντονες συγκινήσεις, έναν χώρο για τον οποίο θα ήμασταν περήφανοι. Θέλαμε, σαν νέοι επιχειρηματίες, να δραστηριοποιηθούμε πάνω σε μία ιδέα διαφορετική από όσα έχουμε συνηθίσει, έξω από διάφορα στεγανά που ορίζουν την ελληνική επιχειρηματικότητα. Το ξεκίνημα μας στη Θεσσαλονίκη ήταν εκρηκτικό, κάτι που μας έκανε να καταλάβουμε ότι το κοινό είναι έτοιμο, και ότι υπάρχει η μαγιά για να γίνει κάτι πολύ δυναμικό. Με πολλή μεθοδική δουλειά και σωστές επιλογές, καταφέραμε να δημιουργήσουμε ουσιαστικά τον κλάδο του Escape Gaming και να τον μαζικοποιήσουμε με το όνομα μας. Δεν είναι τυχαίο ότι αρκετοί άνθρωποι αναφέρονται στα escape games ως “παιχνίδια MindTrap” χωρίς να έχουν επισκεφτεί ακόμα κάποιο παιχνίδι, πράγμα που αποδεικνύει τη θέση που έχουμε εγγράψει στη συνείδηση του κοινού. Σήμερα, τρέχουμε το δίκτυο των καταστημάτων μας, δίκτυο που μεγαλώνει διαρκώς και μας καθιστά τον leader του κλάδου.

TheMindTrap1

Είχατε κάποια προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία στο χώρο;

Με τον συνεργάτη μου Γιώργο Μιχαηλίδη έχουμε κοινές καταβολές μέσα από το professional e-gaming. Ήμασταν πάντοτε λάτρεις κάθε είδους παιχνιδιού αλλά και βιωματικής διασκέδασης. Οπότε δεν μας ήταν και δύσκολο να ταιριάξουμε. Από εκεί και πέρα, η προηγούμενη επαγγελματική μας εμπειρία ήταν πάνω στους κλάδους της εστίασης και της ψυχαγωγίας.

Αυτό που επιδιώκαμε ξεκινώντας το εγχείρημα του The MindTrap, είναι να δημιουργήσουμε έναν χώρο μυστηρίου και παιχνιδιού, γεμάτο έντονες συγκινήσεις

Πιστεύετε ότι το ενδιαφέρον του κοινού για τα escape rooms είναι κάτι που θα συνεχίσει να υφίσταται και τα επόμενα χρόνια; Πώς βλέπεται να εξελίσσετε η αγορά; Είναι μία τάση που ήρθε για να μείνει;

Ο κλάδος του escape gaming έχει αρκετό μέλλον ακόμη. Υπάρχουν ακόμα πολλοί άνθρωποι οι οποίοι είτε δεν έχουν παίξει, είτε δεν έχουν καν εξοικειωθεί με την ύπαρξη της συγκεκριμένης ψυχαγωγίας. Το κοινό είναι πάντοτε έτοιμο, αρκεί η υπηρεσία που παρέχουμε να αλλάζει συχνά, να προσαρμόζεται, να επανεφευρίσκει τη σχέση με τον παίκτη, που καταλήγει πάντα στην παροχή μιας μοναδικής εμπειρίας, εμπειρία που θα συζητάει με τον κύκλο του για μέρες.

TheMindTrap2

Κατά πόσον θεωρείτε ότι υπάρχει χώρος στην αγορά για την ανάπτυξη περισσότερων escape rooms;

Η αλήθεια είναι πως η ραγδαία μόδα που δημιουργήθηκε έφερε ταχύτατα πολλές και διαφορετικές επιχειρηματικές προσπάθειες στον συγκεκριμένο κλάδο. Στην αγορά βέβαια υπάρχει πάντοτε χώρος για όποιον έχει συγκροτημένο σχέδιο και πιστεύει σε αυτό που κάνει. Η εκτίμηση μου είναι ότι πολλές, μικρές ιδίως επιχειρήσεις δεν θα αντέξουν για πολύ καιρό τον ρυθμό ανάπτυξης και τις μεταβολές του κλάδου, καθώς θα δυσκολευτούν πολύ να ανανεώσουν το προϊόν τους.

Τα escape rooms λειτουργούν συγκεκριμένες ώρες τις ημέρας. Πώς διαχειρίζεστε τα «νεκρά διαστήματα»; Η εποχικότητα επηρεάζει τον κλάδο; Και αν ναι, πώς το αντιμετωπίζετε;

Η υπηρεσία που παρέχουμε σε όλα τα καταστήματα του δικτύου μας είναι διαθέσιμη στο κοινό γύρω στις 10 ώρες τις καθημερινές και 16 ώρες τα σαββατοκύριακα. Έχουμε δηλαδή ένα διευρυμένο ωράριο λειτουργίας για να μπορέσουμε να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερα διαφορετικά κοινά. Τώρα, η εποχικότητα μας αφορά, αλλά σίγουρα λιγότερο από άλλους κερδοφόρους κλάδους όπως ο τουρισμός, οι συναυλιακοί χώροι κ.ο.κ. Μέσω ειδικών προσφορών και στρατηγικών επιλογών φροντίζουμε να κρατάμε ζεστό το κοινό μας, κάνοντας το να επιστρέφει συνεχώς στον χώρο μας και να μας διατηρεί στη θέση του leader της αγοράς και στις off-season περιόδους.

Σε περίπτωση που μία επένδυση σε κάποιο escape room απαιτεί επιπλέον χρηματοδότηση (πχ ανανέωση σεναρίου, αναδιοργάνωση δωματίου κ.λπ.), ποια είναι τα οφέλη του franchisee από την ένταξή του σε ένα δίκτυο;

Η Intelligent Entertainment, η εταιρία μας που βρίσκεται πίσω από τα The MindTrap, έχει ως έδρα τη Θεσσαλονίκη. Στην έδρα μας στοχοθετούμε και υποστηρίζουμε τα καταστήματα του δικτύου μας, ενώ το κατασκευαστικό και δημιουργικό μας τμήμα παράγει συνεχώς σενάρια, δωμάτια, κατασκευές. Το project μας δηλαδή είναι 100% ελληνικό σε αντίθεση με πολλές από τις εταιρίες που στηρίζονται σε υλικά και ιδέες από το εξωτερικό. Η εταιρία μας έχει πρόβλεψη για κάθε ένα από τα δωμάτια του δικτύου και δίνει διαρκώς λύσεις στα καταστήματα, σε κάθε επίπεδο. Δεν είναι τυχαίο που στα καταστήματα μας γίνονται διαρκώς αλλαγές των θεματικών δωματίων. Ο franchisee μας λοιπόν, βρίσκει τεχνογνωσία, ταχύτητα, διαρκή βελτίωση και ανανέωση, και πάνω από όλα την υποστήριξη που χρειάζεται για να πορεύεται δυναμικά.

TheMindTrap3

Ποια είναι τα βασικά σημεία που θα πρέπει να προσέξει ο νέος franchisee στη συγκεκριμένη αγορά; Ποια θα πρέπει να είναι η στήριξη του franchisor;

Όπως αναφέραμε, πρόκειται για έναν κλάδο νεαρό σε ηλικία και ευμετάβλητο. Ο νέος franchisee θα πρέπει πρώτα από όλα να έχει τη φρεσκάδα, την αγάπη και το μεράκι να καταπιαστεί με ένα τέτοιο project. Η σωστή επιλογή των δωματίων, η τοποθεσία, αλλά και πάνω από όλα το μεράκι είναι νομίζω τα πιο σημαντικά συστατικά. Ο franchisor αναλαμβάνει να καθοδηγήσει σωστά τον franchisee σε όλα τα βήματα, δημιουργικά, επιχειρηματικά, τεχνικά, νομικά, έτσι ώστε να εκπληρώσει σωστά την αμφίδρομη αυτή σχέση. Ουσιαστικά, στη σχέση αυτή, ο franchisee έχει βασικά να χρησιμοποιήσει σωστά τα εργαλεία του δικαιοπάροχου και θα βρεθεί σε προνομιακή θέση.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ