Το πάντρεμα του εξωτικού streetfood με το πάθος για το διαφορετικό συνέθεσαν ένα foodspot που τάραξε τα νερά της εστίασης. Το όνομα αυτού… THE BIG KAHUNA!
Τι ζητάει σήμερα το κοινό; Ξεχωριστές γεύσεις με ποιότητα. Και το THE BIG KAHUNA, το πιο ανατρεπτικό franchise της πόλης, έχει επιτύχει να αφήσει το δικό του ποιοτικό αποτύπωμα στον χώρο του street food. O κ. Στέφανος Στεφανίδης, συνιδρυτής και σεφ του δικτύου, μας εξηγεί τι κάνει το εξωτικό αυτό concept τόσο ξεχωριστό.
Πώς προέκυψε το THE BIG KAHUNA;
Δουλεύω πολλά χρόνια ως μάγειρας και σεφ σε διάφορα εστιατόρια. Κάποια στιγμή ένιωσα την ανάγκη να κάνω κάτι εντελώς δικό μου που να το ελέγχω εγώ. Πάντα ονειρευόμουν μια καλύβα στην παραλία που να πουλάει λίγα και καλά πράγματα. Κάπως έτσι φανταζόμουν την καθημερινότητά μου. Έχοντας αυτό κατά νου, στο Burger Fest 2016 Αθήνας βρήκα την ευκαιρία που έψαχνα. Παρουσίασα ένα εντελώς δικό μου project σύμφωνα με το τι θα έκανα αν ήμουν απολύτως ελεύθερος στην αγορά. O συνέταιρός μου Δημήτρης Μπαλλιάν, με τον οποίο συζήτησα την ιδέα, ήταν ο μόνος που πίστεψε σε αυτό αρχικά. Θέλαμε απλώς να περάσουμε ένα τριήμερο δουλειάς και διασκέδασης. Έτσι, φορέσαμε χαβανέζικα πουκάμισα και γυαλιά ηλίου και το κάναμε όσο πιο provocative γινόταν. Τότε δεν υπήρχε κάτι παρόμοιο στην αγορά. Ταΐσαμε 4.000 κόσμο μέσα σε 3 μέρες και ξαφνικά, μετά από μεγάλη ζήτηση, βρεθήκαμε με ένα μαγαζί που δεν ήταν καν στα σχέδιά μας. Έτσι πήρε μορφή το THE BIG KAHUNA.
Τι σημαίνει THE BIG KAHUNA;
Φαγητό με εμμονή στην ποιότητα και γρήγορη εξυπηρέτηση. Θέλουμε ο πελάτης μας να έχει την αίσθηση της χαλαρότητας του αέναου καλοκαιριού. Χαρακτηριζόμαστε ως fast casual και η λέξη που μας αντιπροσωπεύει είναι «cool»!
Χαρακτηριζόμαστε ως fast casual και η λέξη που μας αντιπροσωπεύει είναι «cool».
Τι κάνει το THE BIG KAHUNA ξεχωριστό;
Είναι ξεχωριστό γιατί οι συνταγές του είναι ξεχωριστές! Ως σεφ του THE BIG KAHUNA δεν αντιγράφω τίποτα. Όσα φτιάχνω είναι ό,τι θέλω εγώ ο ίδιος να φάω. Γι’ αυτό συνδυάζω, θεωρητικά, «ανορθόδοξα» υλικά, που συνθέτουν ένα umami προϊόν. Ο κόσμος μας επιλέγει πρώτα απ’ όλα για τις διαφορετικές πρώτες ύλες μας, όπως είναι ο κροκόδειλος, η στρουθοκάμηλος και ο αστακός, ψάχνοντας νέες γεύσεις που θα τον ιντριγκάρουν. Στη συνέχεια, θα ξαναέρθει για το γευστικό προϊόν μας, τις επιρροές του μενού, τις ιδέες και τις τεχνοτροπίες που υιοθετούμε από όλο τον κόσμο. Παίρνουμε street food από διάφορες χώρες όπως Ταϊλάνδη, Ινδία, Αφρική και τα προσαρμόζουμε στο THE BIG KAHUNA με τον δικό μας burger τρόπο.
Πώς εξασφαλίζεται η ενιαία εικόνα του THE BIG KAHUNA;
Δεν παρέχουμε απλώς ένα εγχειρίδιο λειτουργίας ή έναν store manager και φεύγουμε. Έχουμε area managers, area chefs και ανθρώπους της εταιρείας που ελέγχουν όλες τις λειτουργίες. Θέλουμε τα καταστήματά μας να είναι αυτόνομες ομάδες, ώστε η εικόνα του THE BIG KAHUNA, η εμπειρία και οι γεύσεις να είναι ενιαίες όπου κι αν ανοίξει. Γι΄αυτό παρέχουμε αναλυτικά εγχειρίδια, συνταγολόγια, ελέγχους και τους κατάλληλους ανθρώπους για να το υποστηρίξουν. Γνώμονάς μας είναι το ότι λογοδοτούμε στον κόσμο. Οπότε, το τελικό προϊόν πρέπει να είναι πάντα ποιοτικό και ανάλογο του brand. Αυτό που κάνουμε, το κάνουμε με πολλή αγάπη και αυστηρά, χωρίς εκπτώσεις. Το παν για εμάς είναι να πετύχει κάθε μαγαζί και να γίνει ένας ναός του burger!
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Tηλ: 210 6756200
- E-mail:
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 100-130 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: Από €80.000 - 120.000 (συμπεριλαμβάνει και το αρχικό απόθεμα)
- Entry fee: Από €18.000 (€20.000 για τους άλλους τύπους. Τα ποσά αυτά ισχύουν για τα πρώτα καταστήματα)
- Royalties: 4%
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 2
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: 1
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 3
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2016/2018
- Προέλευση: Ελλάδα
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Aναπτυξιακοί στόχοι: Αθήνα, επαρχία, τουριστικοί προορισμοί
- Περισσότερες πληροφορίες: