Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις «Τα KIOSKY’S One STOP All είναι αναμφισβήτητα το μέλλον στη μικρή λιανική»

«Τα KIOSKY’S One STOP All είναι αναμφισβήτητα το μέλλον στη μικρή λιανική»

σύνταξη magazine
0 σχόλια

Τι ήταν αυτό που έκανε τα αδέλφια Κωνσταντίνα και Αντώνη Σαρδέλη να επενδύσουν σε ένα κατάστημα convenience store επιλέγοντας να συνεργαστούν με τον leader της αγοράς στη μικρή λιανική;

H θετική και επικοινωνιακή ατμόσφαιρα, το φιλικό περιβάλλον, οι ανθρώπινες σχέσεις που αναπτύσσονται με τους πελάτες καθώς και η κατάλληλη ισορροπία μεταξύ ποιότητας και τιμής μέτρησαν στα συν για τα αδέλφια Κωνσταντίνα και Αντώνη Σαρδέλη, που τώρα λειτουργούν ο καθένας το δικό του κατάστημα KIOSKY’S One STOP All σε Άλιμο και Αργυρούπολη αντίστοιχα.

Με την καθοριστική συμβολή της εταιρείας μέσω της συνεχούς της υποστήριξης προς τους νέους συνεργάτες της, ο Αντώνης και η Κωνσταντίνα πέτυχαν πολύ σύντομα την ομαλή λειτουργία των καταστημάτων τους. Η KIOSKY’S One STOP All ήταν από την πρώτη μέρα στο πλευρό τους με την κατάλληλη προετοιμασία και εκπαίδευση και την πλήρη καθοδήγηση από την εξειδικευμένη ομάδα της εταιρείας. Έτσι, ενισχύθηκαν οι προϋποθέσεις της επιτυχίας και δημιουργήθηκε μια επωφελής συνεργασία και για τις δύο πλευρές.
Και οι δυο μέσα στον χώρο της μικρής λιανικής επί σειρά ετών (μίνι μάρκετ – περίπτερο) γνωρίζουν την αγορά και είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν από «πρώτο χέρι» το γιατί τα KIOSKY’S One STOP All είναι το «μέλλον στη μικρή λιανική» όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά.

kioskys.argyroupoli.egkainia13

Πώς αποφασίσατε λοιπόν να επενδύσετε σε ένα δίκτυο franchise της μικρής λιανικής; Προέρχεστε από κάποιο σχετικό χώρο;

Κωνσταντίνα: Προέρχομαι από τον χώρο του μίνι μάρκετ. Διατηρούσα ένα μαγαζί στον Άλιμο μαζί με τον αδερφό μου, ο οποίος για σειρά ετών είχε στην ίδια γειτονιά περίπτερο.
Αντώνης: Δεν προέρχομαι από τον χώρο του franchising αλλά από τον χώρο της λιανικής. Δραστηριοποιούμαι στον χώρο των περιπτέρων και σε ένα ιδιόκτητο μίνι μάρκετ.

Γιατί επιλέξατε το franchising ως μέθοδο συνεργασίας;

Κωνσταντίνα: Οι άνθρωποι της εταιρείας είχαν κερδίσει την εμπιστοσύνη μας από την συνεργασία μας στο παλιό μας μίνι μάρκετ. Έτσι, η ιδέα για κάτι πιο οργανωμένο ήταν το επόμενο βήμα που θέλαμε.
Αντώνης: Να προσθέσω πως επέλεξα τον χώρο του franchising καθώς πιστεύω ότι ένα οργανωμένο δίκτυο διαθέτει ορισμένα σημαντι¬κά πλεονεκτήματα.

kioskysfranhcisealimos1

Το KIOSKY’S One STOP All είναι ένα οργανωμένο δίκτυο με σημαντικά πλεονεκτήματα.

Πώς σας υποδέχτηκε η τοπική σας αγορά και ποιες ήταν οι πρώτες εντυπώσεις αντίστοιχα;

Κωνσταντίνα: Πολύ θετικά. Αποσπάσαμε αμέσως όμορφα σχόλια…
Αντώνης: Στην αρχή της λειτουργίας του καταστήματος η τοπική αγορά έδειξε μια σχετική επιφύλαξη, αλλά σταδιακά οι κάτοικοι αγκάλιασαν το concept και πλέον σήμερα έχει δημιουργηθεί μια αμοιβαία σχέση οικειότητας.

Σε τι διαφοροποιείται το KIOSKY’S One STOP All από τα υπόλοιπα convenience stores;

Κωνσταντίνα: Νομίζω ότι ο τίτλος του μαγαζιού περιγράφει τη διαφορά. Στο μαγαζί μας, με μια στάση μπορείς να πιεις τον καφέ σου, να πάρεις το snack σου, να βρεις το φρέσκο ψωμί σου, να πληρώσεις τους λογαριασμούς σου, να διαλέξεις από τη μεγαλύτερη ποικιλία καπνικών από οπουδήποτε αλλού και να βρεις οτιδήποτε άλλο υπάρχει σε ένα τυπικό μίνι μάρκετ, αλλά και τα βασικά είδη καθημερινής χρήσης. Εύκολα, γρήγορα, απλά, άμεσα! Είναι κάτι ξεχωριστό.
Αντώνης: Η ειδοποιός διαφορά των KIOSKY’S One STOP All από τα υπόλοιπα convenience stores αποτελεί το γεγονός ότι προσφέρει όσα λέει το όνομά του. Δηλαδή με μια στάση μπορείς να ικανοποιήσεις διάφορες ανάγκες της σύγχρονης καθημερινότητας.

kioskys.argyroupoli.logo

 Τα KIOSKY’S One STOP All καλύπτουν πολλαπλές ανάγκες σε μία μόνο επίσκεψη.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έντονη στροφή μεγάλης μερίδας καταναλωτών προς τα mini market. Πώς εξηγείτε αυτή την τάση και πώς αξιολογείτε τη δυναμική τους;

Κωνσταντίνα: Έχω την αίσθηση ότι οι παράγοντες σε αυτό είναι δυο. Ο ένας είναι η περιορισμένη οικονομική δυνατότητα του κόσμου που τον οδηγεί να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες. Δυσκολεύεται πλέον να κάνει εβδομαδιαία ψώνια εκταμιεύοντας ένα μεγάλο ποσό σε κάποια μεγάλη αλυσίδα και έτσι στρέφεται στα καθημερινά και απαραίτητα, τα οποία και πρέπει να του τα προσφέρεις σε τίμια και φιλική τιμή.
Ο δεύτερος λόγος είναι η προσωπική επαφή που έχει στο δικό μας κατάστημα. Όσο περιμένει τον καφέ του ή κάνει τα ψώνια του, επικοινωνεί και ανταλλάζει «δυο κουβέντες» μαζί μας. Είναι ένα στοιχείο που λείπει στα πολυκαταστήματα και όλοι μας το έχουμε ανάγκη.
Αντώνης: Η τάση αυτή δικαιολογείται και λόγω του διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων (ορισμένες φορές 24ωρο, Κυριακές, αργίες κ.λπ.) και λόγω της ανάπτυξης στενότερων προσωπικών επαφών και φιλικών σχέσεων ανάμεσα στους υπαλλήλους\ιδιοκτήτες με τους πελάτες. Αν τέτοια μαγαζιά μπορέσουν να διατηρήσουν προσιτές τιμές και ποικιλία προϊόντων, τότε θα καταφέρουν να παραμείνουν ανταγωνιστικά και συνεπώς ζωντανά.

Το KIOSKY’S One STOP All δημιουργεί μια νέα κατηγορία στον χώρο των convenience stores. Ποιες πιστεύετε ότι είναι οι προοπτικές εξέλιξής του στην ελληνική αγορά;

Κωνσταντίνα: Δεν θα μπορούσα να πιστεύω κάτι άλλο από το ότι τα μαγαζιά KIOSKY’S One STOP All, είναι το μέλλον στη μικρή λιανική. Ήταν και ο λόγος που επιλέξαμε αυτή τη συνεργασία.
Αντώνης: Θεωρώ ότι το όλο project έχει εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης.

Ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το προφίλ του ιδανικού franchisee για το KIOSKY’S One STOP All;

Κωνσταντίνα: Να έχει θετικό πνεύμα, να είναι συνεργατικός μα πάνω από όλα, επικοινωνιακός. Νομίζω ότι μαγαζιά σαν τα δικά μας, έχουν ως κύριο και βασικό στοιχείο την θετική και επικοινωνιακή ατμόσφαιρα.
Αντώνης: Εργατικός, φιλικός και υπομονετικός.

 kioskys.alimos

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ