Είναι εξωτικό, fun και «ανορθόδοξο». Το THE BIG KAHUNA σερβίρει burger στρουθοκάμηλου, κεφτεδάκια κροκόδειλου και πολλές ακόμα ιδιαίτερες νοστιμιές, συστήνοντας στο κοινό τις πιο τροπικές και νόστιμες street κουζίνες του κόσμου.
Με μακρά εμπειρία στον χώρο της εστίασης, οι εμπνευστές του THE BIG KAHUNA δημιούργησαν ένα σύστημα franchise με ξεχωριστή ταυτότητα. Στηριγμένο σε ένα concept που αγαπήθηκε από την πρώτη κιόλας στιγμή, το THE BIG KAHUNA καλύπτει την ανάγκη του κοινού, όχι μόνο για καλό «γρήγορο», value for money φαγητό αλλά και για μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία που θα του μείνει αξέχαστη.
Τι είναι αυτό λοιπόν που το κάνει τόσο αγαπητό στο κοινό και γιατί αποτελεί την ισχυρή και ανατρεπτική επιλογή στον χώρο του franchising;
Ο κ. Στέφανος Στεφανίδης, συνιδιοκτήτης του πιο εξωτικού μπεργκεράδικου της πόλης μοιράζεται με το FRANCHISE SUCCESS τους λόγους που το THE BIG KAHUNA διαπρέπει στην street εστίαση.
Κύριε Στεφανίδη πείτε μας πως ξεκίνησε το THE BIG KAHUNA. Ποια ήταν η πηγή της έμπνευσής σας;
Όλα ξεκινάνε από το lifestyle μας και το ότι μας αρέσει να είμαστε χαλαροί. Εγώ δούλευα για πολλά χρόνια ως μάγειρας και σεφ σε διάφορα εστιατόρια και κάποια στιγμή ένιωσα την ανάγκη να κάνω κάτι του οποίου τον έλεγχο θα έχω εγώ. Πάντα είχα στο μυαλό μου την εικόνα μιας καλύβας στην παραλία που θα πουλάει 3-4 πράγματα και να είναι αυτή η καθημερινότητά μου. Έχοντας αυτό σαν σενάριο, όταν προέκυψε η συμμετοχή μου στο Burger Fest 2016 στην Αθήνα βρήκα την ευκαιρία να παρουσιάσω ένα δικό μου project σύμφωνα με το τι θα έκανα αν ήμουν απολύτως ελεύθερος στην αγορά και πήρε μορφή όλο το παραπάνω.
Στη συνέχεια μίλησα με τον συνέταιρο μου, τον Δημήτρη Μπαλλιάν και του είπα την ιδέα μου για το Burger Fest και ήταν ο μόνος που την πίστεψε στην αρχή. Θέλαμε απλά να περάσουμε ένα τριήμερο δουλειάς και διασκέδασης. Και αυτό κάναμε! Φορέσαμε χαβανέζικα πουκάμισα και γυαλιά ηλίου και «πουλήσαμε τρέλα». Σκεφτείτε ότι στην αρχή το να κάνουμε ένα μαγαζί δεν ήταν καν στα πλάνα μας.
Πήγαμε λοιπόν στο φεστιβάλ, ταΐσαμε 4.000 κόσμο σε τρεις μέρες και ξαφνικά βρεθήκαμε με ένα μαγαζί. Ουσιαστικά το μαγαζί προέκυψε χάρη στην μεγάλη ζήτηση του κόσμου. Ήταν κάτι που δεν είχε ξαναγίνει και ήταν 100% όπως το θέλαμε εμείς.
Τι κάνει το The Big Kahuna ξεχωριστό;
Είμαστε ξεχωριστοί γιατί είναι ξεχωριστές οι συνταγές μας! Ως σεφ του THE BIG KAHUNA δεν αντιγράφω τίποτα και προσπαθώ ότι φτιάχνω να μην είναι από κάτι που είδα αλλά κάτι που θέλω εγώ ο ίδιος να φάω. Έτσι, συνδυάζω θεωρητικά «ανορθόδοξα» υλικά, που συνθέτουν ένα umami προιόν. Εδώ δεν θα βρείτε ποτέ ένα burger που θα δείτε σε οποιοδήποτε άλλο μπεργκεράδικο. Μας αρέσει να ψάχνουμε περίεργα και ιδιαίτερα υλικά τα οποία το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού δεν έχει δοκιμάσει και κάνουμε τα «αντιεμπορικά» προϊόντα που θα βρεις σε ένα μικρό μαγαζάκι της Αθήνας σούπερ εμπορικά.
Συνολικά, στην ελληνική αγορά δεν υπάρχει τίποτα που να μοιάζει με το THE BIG KAHUNA. Είναι επιτυχημένο γιατί ξεχωρίζει ως προσέγγιση, ατμόσφαιρα και αγοραστική εμπειρία.
Γιατί επιλέξατε να αναπτυχθείτε μέσω franchising;
Ήταν ο μόνος τρόπος! Εξ’ αρχής φανταζόμασταν ένα project που θα τρυπώσει σε κάθε γωνιά της πόλης και ο πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος για να το πετύχουμε αυτό είναι σίγουρα το franchising. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θέλουν να ανοίξουν ένα THE BIG KAHUNA. Τα νούμερά μας είναι πολύ καλά, έχουμε πολύ καλή εταιρική εικόνα και μεγάλη δημοσιότητα και μας έχουν πλησιάσει άνθρωποι που θέλουν να επενδύσουν. Θέλαμε λοιπόν να κάνουμε οργανωμένες κινήσεις με αυστηρό επαγγελματισμό. Επίσης, το franchising είναι το καλύτερο μέσο για να αναπτυχθεί το THE BIG KAHUNA καθώς βλέπουμε ότι υπάρχει ζήτηση τόσο από επενδυτές όσο και από τον κόσμο που θέλει να έχει τις γεύσεις μας κοντά του. Το Burger Fest της Θεσσαλονίκης ήταν το εφαλτήριο γιατί χάρη στην αποδοχή του κοινού καταλάβαμε ότι πρέπει να πάμε το project ένα βήμα παραπέρα.
Θέλεις να ανοίξεις το δικό σου THE BIG KAHUNA; Δες εδώ την πρόταση franchise!