Με αφορμή το αφιέρωμα «Εστίαση & Franchising» που δημοσιεύτηκε στο FRANCHISE SUCCESS τεύχος 75, απευθυνθήκαμε στον Σταύρο Θεοδωράκο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της CASA DEL BARISTA, για τις αλλαγές που έφερε η πανδημία στον κλάδο.
Ο κ. Θεοδωράκος αναγνωρίζει πως ο τζίρος συρρικνώθηκε και πως η επισκεψιμότητα στον χώρο των καταστημάτων είναι χαμηλή, καθώς υπάρχει καχυποψία, όσον αφορά θέματα υγιεινής. Ταυτόχρονα, παρατηρείται αύξηση της υπηρεσίας delivery. Το κοινό είναι πλέον πιο απαιτητικό κι επιλέγει τις ηλεκτρονικές παραγγελιοληψίες. Παράλληλα, αναζητά υψηλή ποιότητα, σε προσιτή τιμή.
Στο σημερινό περιβάλλον, ο ρόλος των aggregators είναι συμβουλευτικός και πιθανόν απαραίτητος, σύμφωνα με τον κ. Θεοδωράκο. Ως λύση στο γεγονός πως υπάρχει μειωμένο ενδιαφέρον για εργασία στον κλάδο της εστίασης, ο κ. Θεοδωράκος προτείνει την κρατική αρωγή σε εργασιακά θέματα, όπως π.χ. επιδότηση προσλήψεων σε ασφάλιση και μισθοδοσία.
Ερωτώμενος για το τι θα πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι franchisees πριν την επιλογή μιας επιχειρηματικής πρότασης, ο κ. Θεοδωράκος τους συμβουλεύει να επιλέξουν προσεκτικά και όχι ευκαιριακά, επενδύοντας στην ποιότητα και την εξέλιξη. Για τον κ. Θεοδωράκο, η εστίαση θα έχει μέλλον, εφόσον υπάρξει η απαιτούμενη κρατική αρωγή κι επαγγελματική κατάρτιση των ενδιαφερόμενων.