Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις Στα Παραδοσιακό στοχεύουμε καθημερινά στη θετική αξιολόγηση τόσο από πελάτες όσο και από συνεργάτες

Στα Παραδοσιακό στοχεύουμε καθημερινά στη θετική αξιολόγηση τόσο από πελάτες όσο και από συνεργάτες

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

25 χρόνια εμπειρίας και τριβής … αναπτυχθήκαμε και η «οικογένεια» μεγάλωσε και μεγαλώνει συνεχώς… στηριζόμαστε σε βάσεις και αξίες που υιοθέτησαν οι δικοί μας άνθρωποι και πορευόμαστε με νέες φρέσκες και καινοτόμες ιδέες με σκοπό την ικανοποίηση και το χαμόγελο των πελατών μας.

paradosiako franchise afieroma 2
Βίκυ Μπραβάκου, Υπεύθυνη ανάπτυξης δικτύου Franchise για Παραδοσιακό-Μοno unique fresh-Bufala Gelato

Ο κλάδος της καφεστίασης -πρώτος στις αιτήσεις ενδιαφέροντος από υποψήφιους franchisees- παρουσιάζει έντονο ανταγωνισμό. Νέα σημεία προστίθενται τόσο από πλευράς αλυσίδων, αναγνωρισμένων στον χώρο όσο και νεοεισερχόμενων που διεκδικούν το δικό τους μερίδιο. Τίθενται τα εξής ερωτήματα Α) Μήπως η αγορά είναι κορεσμένη; Β) Μήπως η κερδοφορία έχει συρρικνωθεί; Γ) Υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης και με ποιες προϋποθέσεις;

Πολυδιάστατη η ερώτηση σας και σημαντική ,θα ήθελα να σας απαντήσω συνολικά. Στην Ελλάδα του 2020 η λέξη ανάπτυξη κουβαλάει ειδικό φορτίο και δημιουργεί ενδιαφέροντες και διαφορετικούς συνειρμούς. Μιλώντας όμως για επιχειρηματικότητα η λέξη ανάπτυξη πάντα είχε, έχει και θα έχει θετικό φορτίο και είναι συνδεδεμένη με όνειρα, όραμα, επιτυχία και κέρδη. Φυσικά η ανάπτυξη χωρίς βιωσιμότητα συνδέεται με αποτυχία, συρρίκνωση, ματαίωση σχεδίων και σε κάποιες περιπτώσεις οριστική διακοπή της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Τα τελευταία χρόνια της Ελληνικής κυρίως κρίσης, υπήρξε σοβαρή αναδιάρθρωση στην αγορά και αυτό διαμόρφωσε νέες ισορροπίες και μεγέθη. Με αποτέλεσμα σε όλους τους τομείς η κερδοφορία να ισχύει ότι συρρικνώθηκε, σίγουρα υπήρξαν ανακατανομές και η αλήθεια είναι πως η αγορά ξαναμοιράστηκε. Αδιαμφισβήτητα, οι επαγγελματίες δοκιμάστηκαν και δοκιμάζονται όμως εξακολουθεί η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα να είναι ο στόχος.
Η αγορά για τίμια προιόντα και ιδέες δεν ξέρει από κορεσμό. Ευτυχώς και στην επαγγελματική μας ζωή, μας δίνονται ευκαιρίες. Ευκαιρίες να δημιουργήσουμε μέσα από το concept που θα επιλέξουμε. Αρκεί να προσφέρει τιμιότητα και αλήθεια.

Paradosiako LogoΗ ευκολία και η ταχύτητα είναι τα βασικά συστατικά του μέλλοντος, με ανθρώπινη-ευγενική προσέγγιση.

Ο χώρος καφέ – σνακ καλύπτει μια ευρεία κατηγορία καταστημάτων σε μια αγορά που συνεχώς αναδιαμορφώνεται και διευρύνεται δημιουργώντας νέες τάσεις και νέα πρότυπα. Λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς αλλαγές που πραγματοποιούνται πώς εκτιμάτε ότι θα εξελιχθεί το τοπίο στα επόμενα χρόνια, ποιες θα είναι οι σημαντικότερες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τη σημερινή εικόνα;

Το κλασικό μαγαζί εστίασης, θα αλλάξει ρόλο και χαρακτήρα. Θα πρέπει να προσφέρει εμπειρία. Κάθε μαγαζί να λειτουργεί σαν κοινωνικός χώρος. Γευστική Εμπειρία ως προς την ικανοποίηση του πελάτη αλλά και ποιοτική. Κατάλληλη επικοινωνία του προϊόντος και στροφή στην πιο healthy εκδοχή κάθε γευστικής επιλογής.

Paradosiko Gluten free1

Κατάλληλη επικοινωνία του προϊόντος και στροφή στην πιο healthy εκδοχή κάθε γευστικής επιλογής.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά -σε όλα τα επίπεδα- του σύγχρονου καταστήματος καφέ-snack που θα ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες των εκπαιδευμένων πλέον καταναλωτών;

Ο καταναλωτής ψάχνει το καλύτερο στην καλύτερη τιμή. Πολύ μεγάλη τάση και διαφοροποίηση θα προέλθει από την προσωποποιημένη επαφή με τον πελάτη. Η ευκολία και η ταχύτητα είναι τα βασικά συστατικά του μέλλοντος, με ανθρώπινη-ευγενική προσέγγιση, καθώς και αυτό που προανέφερα τη στροφή στα πιο healthy προϊόντα. Σχέση ποιότητας -τιμής με ευγενική διάθεση. Επίσης η εταιρική κοινωνική ευθύνη, είναι ένα κομμάτι που προσέχει μεγάλη μερίδα των πελατών.

PARADOSIAKO.pizza1

Πώς επηρεάζουν το επιχειρηματικό μοντέλο και την κερδοφορία των καταστημάτων οι αλλαγές που φέρνουν πλατφόρμες όπως e-food;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο αρχίζει και ανεβαίνει σαν προσέγγιση, ακόμα και στην αγορά του καφέ και γενικά της εστίασης. Σίγουρα θα πάρει σημαντικό κομμάτι. Υπάρχουν πολλές τεχνολογίες που βοηθούν. Αναλόγως της αυξητικής τάσης επηρεάζουν περισσότερο τις ‘’κλασικές’’ αλυσίδες –καταστήματα ,που δρουν δίχως τις υπηρεσίες αυτές. Δίχως αυτό να σημαίνει πως η μη χρήση τέτοιων υπηρεσιών αποτελεί ,αποκλειστικό παράγοντα της μη-επιτυχημένης πορείας των καταστημάτων ,που φυσικά εκπροσωπούν μια ποιοτική υπηρεσία και Α κατηγορίας προιόντα, στον πελάτη.

Ποιες αλλαγές αναμένεται να επιφέρει η ανάπτυξη της τεχνολογίας και ποιες είναι οι αναγκαίες προσαρμογές από πλευράς των αλυσίδων ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικές;

Οι πελάτες θα αποφασίζουν πιο άμεσα, πιο γρήγορα για το τι θα επιλέξουν, τι τους κερδίζει, τι και ποιος είναι αντάξιος αυτών και των προσδοκιών τους. Οι αλυσίδες, πρέπει να είναι πελατοκεντρικές ,στοχεύοντας στην καλή υπηρεσία και μετά στο κέρδος. Μακροπρόθεσμα είναι αυτό που αποδίδει.

paradosiako healthy meals

Στρατηγικός σχεδιασμός νέων προϊόντων, σημεία Α’ προβολής, υγιές Concept, μοναδικές συνταγές, δίκαιη σχέση ποιότητας-τιμής, συνεχής εξέλιξη, εκπαίδευση, υποστήριξη από ειδικό καταρτισμένο τμήμα, είναι κάποια από τα στοιχεία που μας ξεχωρίζουν.

Ποια είναι τα βασικά σημεία διαφοροποίησης της δική σας επιχειρηματικής πρότασης και με ποιες ενέργειες και στρατηγική το υποστηρίζετε, τόσο σε επίπεδο καταναλωτή όσο και σε επίπεδο franchisee;

Ο όμιλος των εταιρειών μας, αποτελείται από ανθρώπους που είναι στοχευμένοι και θετικά φορτισμένοι με το όραμα του ομίλου, Αυτοί οι άνθρωποι είναι οι κρίκοι της αλυσίδας που κάνουν εμάς μια άρτια μηχανή. Εννοώντας άρτια δεν εννοώ τέλεια, αλλά ολοκληρωμένη, αποτελώντας σημαντικό κίνητρο καλυτέρευσης για εμάς. 25 χρόνια εμπειρίας και τριβής … αναπτυχθήκαμε και η «οικογένεια» μεγάλωσε και μεγαλώνει συνεχώς… στηριζόμαστε σε βάσεις και αξίες που υιοθέτησαν οι δικοί μας άνθρωποι και πορευοευόμαστε με νέες φρέσκες και καινοτόμες ιδέες με σκοπό την ικανοποίηση και το χαμόγελο των πελατών μας. Στοχεύοντας καθημερινά στη θετική αξιολόγηση τόσο των πελατών αλλά και των συνεργατών μας.
Στρατηγικός σχεδιασμός νέων προϊόντων – σημεία Α΄ προβολής, υγιές Concept, μοναδικές συνταγές, δίκαιη σχέση ποιότητας-τιμής, συνεχής εξέλιξη, εκπαίδευση, υποστήριξη από ειδικό καταρτισμένο τμήμα, είναι κάποια από τα στοιχεία που μας ξεχωρίζουν.

paradosiako.fresko

Τι θα συμβουλεύατε τους υποψήφιους franchisees που προγραμματίζουν να επενδύσουν στον χώρο καφέ – σνακ; Με ποια κριτήρια να επιλέξουν; Πού να προσανατολιστούν; Σε ώριμα δίκτυα ή νεοεισερχόμενα;

Εξετάστε τις ανάγκες, τις επιθυμίες σας και τις ικανότητές σας προτού ξεκινήσετε τις συζητήσεις με κάποιον franchisor. Καταγράψτε τους μη διαπραγματεύσιμους όρους σας και στη συνέχεια αρχίστε να εξετάζετε συστήματα τα οποία ταιριάζουν στις απαιτήσεις σας.
• Σχεδίασε στρατηγικά και ανέπτυξε με πλάνο.
• Μην παρασύρεσαι από εφήμερες τάσεις και επιτυχίες.
• Δημιούργησε και κοστολόγησε το πρότυπο.
• Διαφοροποίησε την πρόταση σου.
• Βρες τους σωστούς συνεργάτες που έχουν όρεξη αλλά και γνώση.
• Βάλε στόχους ποσοτικούς και ποιοτικούς στην ανάπτυξη της επιχείρησης.
• Μην διστάζεις να επενδύσεις σε καινοτομία και τεχνογνωσία ,γνωρίζοντας πάντα Τον άνθρωπο πίσω από την ‘’επιγραφή’’
• Δοκίμασε νέους τρόπους χωρίς να υποτιμάς την σταθερή πορεία με τα δοκιμασμένα εργαλεία.

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Έδρα: Νέο Ρύσιο, Θεσσαλονίκη, 57001, Ελλάδα
  • Tηλ: 210 6756200
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος: 50 έως 190 τ.μ.
  • Μέσο Ύψος Επένδυσης: €110.000
  • Entry fee: €20.000
  • Royalties: 4%
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 3
  • Αριθμός Καταστημάτων Franchise: 4
  • Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 7
  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 1994 / 2015
  • Προέλευση: Ελλάδα
  • Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Aναπτυξιακοί στόχοι: μεγάλα αστικά κέντρα, κέντρα πόλεων, τουριστικές περιοχές
  • Περισσότερες πληροφορίες:

    Επιχειρηματική πρόταση Παραδοσιακό

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ