SHOOZ!

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Το δίκτυο καταστημάτων SHOOZ! ακολουθεί μια συνεχή αναπτυξιακή πορεία τα τελευταία χρόνια έχοντας την υποστήριξη της μητρικής εταιρείας, της Alsinco, μιας από τις μεγαλύτερες και πλέον δυναμικές εισαγωγικές επιχειρήσεις στο χώρο της υπόδησης.

Με την υποστήριξη μιας μεγάλης εταιρείας

H εταιρεία, με μια επιτυχημένη πορεία 10 ετών στην αγορά του υποδήματος, έχει δημιουργήσει ένα ισχυρό και οργανωμένο δίκτυο χονδρικής και λιανικής πώλησης. Το κανάλι της λιανικής, υπό την επωνυμία Shooz!, προσφέρει στους καταναλωτές μεγάλη ποικιλία σε όλες τις κατηγορίες παπουτσιών- αλλά και λοιπών αξεσουάρ όπως τσάντες, ζώνες κ.ο.κ.- με σχέδια πάντα στη μόδα (ιταλικού design), που καλύπτουν τις αισθητικές απαιτήσεις των καταναλωτών και διατίθενται στις πιο συμφέρουσες τιμές. Τα Shooz είναι μια πρόταση στους πελάτες χονδρικής της Alsinco που τους προσφέρει μια αποτελεσματική και αποδοτική αναπτυξιακή πορεία.
Ο κύριος Αβραμίδης, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, μιλά στο Franchise Success για την σχέση του franchise με τον κλάδο της υπόδησης και την αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας του.

F.S.: Πώς επηρέασε την αγορά η δυναμική είσοδος και επέκταση μεγάλων αλυσίδων γυναικείας ένδυσης του εξωτερικού (π.χ. ZARA που δραστηριοποιείται και στο χώρο της υπόδησης); Ποια τμήματα της ελληνικής αγοράς επηρεάσθηκαν κύρια;

Γ.A.: Οι μεγάλες αλυσίδες γυναικείας ένδυσης (Zara, Mango, κ.λπ.) θεωρούν το υπόδημα σαν αξεσουάρ και δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ώστε να χαρακτηριστούν ως οργανωμένα κανάλια διανομής στην αγορά υπόδησης. Οι βασικοί λόγοι είναι:

α) Χαμηλό επίπεδο πολυσυλλεκτικότητας (μικρή γκάμα μοντέλων),

β) Άγνοια των αναγκών της Ελληνίδας καταναλώτριας- όσον αφορά στο παπούτσι πάντα,

γ) Μεγάλο χρονικό διάστημα από το σχεδιασμό μέχρι την παραγωγή, την τοποθέτηση και την κατανάλωση.

Το μεγάλο χρονικό διάστημα που φτάνει μέχρι και τις 120 μέρες καθιστά το προϊόν μη ανταγωνιστικό λόγω της ραγδαίας εν τω μεταξύ αλλαγής της μόδας σε επίπεδο styling. Mέχρι το φθηνό προϊόν να έρθει προς κατανάλωση, ένα μεγάλο ποσοστό των προτεινόμενων μοντέλων έχει αλλάξει. Τα τμήματα της αγοράς που επηρεάστηκαν κυρίως ήταν αυτά της ένδυσης- όπου το χρονικό διάστημα που περνά από το σχεδιασμό μέχρι την παραγωγή είναι πολύ μικρό- καθώς οι μεγάλες αυτές εταιρείες είναι υπερβολικά ευέλικτες και μπορούν να φέρουν νέα προϊόντα στην κατανάλωση σε διάστημα μικρότερο των 45 ημερών.

F.S.: Πιστεύετε ότι ο κλάδος σας ευνοείται από την ανάπτυξή του μέσω  του Franchising;

Γ.A.: Αναμφισβήτητα ευνοείται, παρόλες τις δυσκολίες που εμφανίζονται λόγω της ιδιομορφίας του προϊόντος. Π.χ., στη διεθνή εμπειρία δεν υπάρχουν πετυχημένες αλυσίδες franchising εκτός του παραδείγματος ΒΑΤΑ και αυτό υπό προϋποθέσεις και με παροχές μη συμφέρουσες. 

F.S.: Παρατηρείται μεγάλη συγκέντρωση franchise καταστημάτων στην αγορά της Αττικής. Γιατί πιστεύετε ότι δεν υπάρχει ανάλογη ανάπτυξη και στην επαρχία; Τι ενέργειες κάνει η εταιρεία σας και πώς μπορεί να υποστηριχθεί ένας franchisee της επαρχίας;

Γ.A.: Ο λόγος που η επαρχία δεν είναι αναπτυγμένη σε επίπεδο franchising είναι:

α) Οι οικονομίες σε μικρές πόλεις είναι μικρές και δεν μπορούν να υποστηρίξουν ένα brand – κατάστημα.
 
β) Ο ανταγωνισμός δεν είναι τόσο οξύς όσο είναι στην Αθήνα.
 
γ) Οι εταιρείες προσπαθούν να καλύψουν πρώτα την Αττική και μετά τις μεγάλες πόλεις και την επαρχία.
 

δ) Ο προσανατολισμός των εμπόρων είναι σε επιχειρήσεις λιανικής κλειστού οικογενειακού χαρακτήρα, αντίθετα με τον αντίστοιχο των μεγάλων πόλεων. 

 

F.S.: Ποια τα βασικά προβλήματα του κλάδου και ποιες πολιτικές έχετε υιοθετήσει για την αντιμετώπισή τους; 
Γ.A.: Τα βασικά προβλήματα του κλάδου είναι:
α) Υψηλό κόστος των ακινήτων, στο οποίο δεν μπορούν να ανταποκριθούν οι περισσότερες επιχειρήσεις στον κλάδο της υπόδησης.
β) Η έλλειψη στελεχών και η παρεξηγημένη αντίληψη των υπαλλήλων – πωλητών για τη δουλειά που κάνουν, θεωρώντας την παροδική και όχι εργασία με προοπτικές.
Όσον αφορά την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών, η εταιρεία θεωρεί ότι οι τιμές των εμπορικών ακινήτων θα μειωθούν σταδιακά σε σημείο τέτοιο ώστε μια επένδυση για το αντικείμενο της υπόδησης θα μπορεί να αποσβένεται σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Άρα, αναμονή καλύτερων τιμών των προσφερόμενων ακινήτων.
Ακολούθως, όσον αφορά το προσωπικό, προσπαθούμε να εκπαιδεύσουμε στελέχη πωλήσεων, αφού πρώτα διαπιστώσουμε το ενδιαφέρον τους για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
 
F.S.: Ποιοι οι αναπτυξιακοί στόχοι της επιχείρησής σας για το μέλλον;
 
Γ.A.: Άμεσος στόχος της εταιρείας είναι η ανάπτυξή της σε επίπεδο agent franchising που είναι ένας συνδυασμός franchising και αποκλειστικού λιανικού διανομέα – μια αποκλειστική καινοτομία της εταιρείας που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η εταιρεία έχει ήδη δημιουργήσει 3 τέτοια σημεία πώλησης και επεκτείνεται σε αυτό το συγκεκριμένο concept χωρίς να παραβλέπει και την αποκλειστική παροχή franchising σε πελάτες που το επιθυμούν. Επίσης, στόχος της εταιρείας είναι η ανάπτυξη 3 ακόμη καταστημάτων με την επωνυμία Shooz! σε περιοχές όπου η εταιρεία δεν έχει συγκεκριμένα δυνατούς πελάτες.
 
F.S.: Σε μια κατακερματισμένη αγορά, όπως είναι αυτή της γυναικείας υπόδησης, ποιος ο ρόλος των δικτύων franchise και ποια η προοπτική ανάπτυξής τους;
 
Γ.A.: Θεωρούμε ότι είναι πολύ δύσκολο να αναπτυχθεί ο θεσμός του franchise στη χώρα μας. Χρειάζεται μια αναμορφωμένη εκδοχή του franchise λαμβάνοντας υπόψη πολλά σύνθετα κριτήρια και ιδιαιτερότητες που προκύπτουν από τη δυσκολία που έχει η διαχείριση του προϊόντος σε συνδυασμό με οικονομικοτεχνικές αναλύσεις.
Επαναλαμβάνω ότι δεν είναι τυχαίο ότι σε κανένα κράτος του κόσμου δεν έχει αναπτυχθεί με απόλυτη επιτυχία.

Στοιχεια Επικοινωνίας

SHOOZ!

Διευθύνων Σύμβουλος: Γεώργιος Αβραμίδης

Τηλ: 210 2843076

Fax: 210 2846722

E-mail:


Οικονομικά Στοιχεία

Μέσο Μέγεθος Καταστήματος : 80-100 τ.μ.

Μέσο κόστος συνολικής επένδυσης συμπεριλαμβανομένου εμπορεύματος : €100.000

Αρχικό Εμπόρευμα : €60.000

 

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ