Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις ΠΡΟΣΩΠΑ 2021 – Στάθης & Θοδωρής Καραδήμας | MON KULUR «Ποιότητα σε σωστή τιμή, το ζητούμενο του σύγχρονου καταναλωτή»

ΠΡΟΣΩΠΑ 2021 – Στάθης & Θοδωρής Καραδήμας | MON KULUR «Ποιότητα σε σωστή τιμή, το ζητούμενο του σύγχρονου καταναλωτή»

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

«Οι αυτοαπασχολούμενοι έχουν αυξηθεί και αυτό είναι πολύ θετικό. Η συνταγή της επιτυχίας είναι να είναι ο franchisee μέσα στο κατάστημα για πολλούς και διάφορους λόγους, καθώς γνωρίζει τη δουλειά από το μηδέν. Αν είναι μέσα στο κατάστημα, το «πονάει» πιο πολύ, βλέπει τα προϊόντα του, το διατηρεί πιο καθαρό κ.λπ. Πολλοί έχουν στραφεί στο franchising για να εξασφαλίσουν μία θέση εργασίας για τα μέλη της οικογένειάς τους καθώς προτιμούν κάτι δοκιμασμένο που θα του επιφέρει μία σίγουρη κερδοφορία.»

Συνέντευξη των Στάθη και Θοδωρή Καραδήμα, Συνιδρυτές Mon Kulur, στην ενότητα Απόψεις στο ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2021.

mon kulur franchisorsΕξετάζοντας την πορεία των καταστημάτων franchise, παρατηρούμε πως είναι πιο οργανωμένα και μπορούν να ανταπεξέλθουν πιο αποτελεσματικά στις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε, λόγω πανδημίας. Εκτός αυτού, όταν υπάρχει τεχνογνωσία στον κλάδο δραστηριοποίησης, τότε ο franchisee, με σωστή διαχείριση τόσο των οικονομικών, όσο και του προϊοντικού μείγματος, μπορεί να λειτουργήσει μία υγιή επιχείρηση.

Φαίνεται λοιπόν πως ορισμένα καταστήματα στον κλάδο της μικρής λιανικής ενδυναμώνουν εν μέσω πανδημίας και μετά την κρίση αναμένεται να γίνουν ακόμα πιο ισχυρά. Καθώς το προφίλ του καταναλωτή αλλάζει, με την πάροδο των χρόνων, είναι πολύ σημαντικό για εκείνον να αγοράζει ποιοτικά προϊόντα σε πολύ καλές τιμές και να μπορεί να «βγάλει» τη μέρα του με απλές και νόστιμες γευστικές λύσεις, όπως π.χ. με ένα λαχταριστό κουλούρι το οποίο συνδυάζει με καφέ ή χυμό, με μπάρες δημητριακών, ιδανικές για όλες τις ώρες της ημέρας.

Στηρίζοντας τους franchisees

Το Mon Kulur απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και προσφέρει ένα low cost, καθημερινό προϊόν, καθώς ο καφές και το κουλούρι είναι είδη πρώτης ανάγκης. Κατά την πανδημία, συνεχίσαμε το άνοιγμα νέων καταστημάτων και το ενδιαφέρον των επενδυτών είναι ιδιαίτερα αυξημένο, καθώς γνωρίζουν πως με το Mon Kulur αποκτούν μία επιχείρηση που δουλεύει και είναι αποδοτική ακόμα και σε περιόδους κρίσης.

Επίσης οι franchisees του Mon Kulur έλαβαν καινούργια προϊόντα, ώστε να δημιουργήσουμε από κοινού, κάτι νέο σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Βγάλαμε καινούργιους κωδικούς, ροφήματα, μπισκότα, κουλούρια, για να αυξήσουμε το ενδιαφέρον του καταναλωτή, το οποίο παραμένει αμείωτο. Εκτός αυτού, υπήρξαν διευκολύνσεις σε θέματα πληρωμών και επωφελήθηκαν από δώρα της μητρικής εταιρείας, από προωθητικές κινήσεις κ.λπ.

Οι επιπτώσεις της ανάπτυξης του ecommerce

Με την άνοδο του e-commerce αυξάνονται τα έξοδα. Οι online παραγγελίες εξυπηρετούν τον καταναλωτή, αλλά δεν βοηθούν τις συμπληρωματικές πωλήσεις. Δεν μπορούμε να προωθήσουμε κάποια ζεστά προϊόντα που μόλις ψήθηκαν. Η τηλεφωνική παραγγελία είναι τελείως διαφορετική, σαν να έχεις τον πελάτη μπροστά σου. Θα του πεις «έβγαλα ένα κουλούρι ζεστό», έχω ένα καινούργιο ρόφημα, ενώ στην πλατφόρμα δεν μπορεί να δει κάτι, παρά μόνο μία τυποποιημένη σελίδα και απλά διαλέγει αυτό που θέλει. Επομένως, έχουμε αλλαγές στο επιχειρηματικό μοντέλο λόγω του e-commerce, αλλά με συνετή χρήση μπορούμε να το εξισορροπήσουμε την περίοδο που διανύουμε. Όμως, με τη λήξη της πανδημίας, θεωρούμε πως δεν επιφέρει την ίδια κερδοφορία, όπως συμβαίνει με τον πελάτη στο φυσικό κατάστημα.

mon kulur franchise kafes koulouri xumos

Επόμενοι στόχοι

Ο στόχος μας είναι να πραγματοποιήσουμε μία ορθή ανάπτυξη της αλυσίδας, ώστε να είναι ελέγξιμη και βιώσιμη. Το Mon Kulur έχει εδραιώσει την παρουσία του και στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς έχουμε συνάψει συμφωνίες franchise σχεδόν σε κάθε πόλη. Επόμενος στόχος μας είναι και η Κύπρος αλλά και άλλες μεγαλουπόλεις της Ελλάδας. Από εκεί και πέρα, σε δεύτερο χρόνο επιθυμούμε να αναπτυχθούμε και στο εξωτερικό! Επιπλέον, εν καιρώ, αναμένονται αλλαγές στο packaging ώστε να του δώσουμε πιο παιχνιδιάρικο ύφος, κάνοντας το Mon Kulur ακόμα πιο ελκυστικό!

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ