Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις ΠΡΟΣΩΠΑ 2021 – Λευτέρης Γαυγιωτάκης | DOMINO’S «Η αγορά του delivery αυξάνεται παγκοσμίως»

ΠΡΟΣΩΠΑ 2021 – Λευτέρης Γαυγιωτάκης | DOMINO’S «Η αγορά του delivery αυξάνεται παγκοσμίως»

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

«Διανύουμε εποχές δύσκολες και αβέβαιες για όλες τις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της Domino’s Pizza. Ωστόσο, η αγορά του delivery αυξάνεται στις περισσότερες χώρες και δεδομένου ότι είμαστε μια διεθνής εταιρεία με περισσότερα από 60 χρόνια εμπειρίας, έχουμε καταφέρει να προσαρμόσουμε τη στρατηγική μας κι ελπίζουμε να βγούμε μέσα από την κρίση, χωρίς απώλειες στα αποτελέσματά μας».

Συνέντευξη του κ. Λευτέρη Γαυγιωτάκη, Operations Manager της Domino’s, στην ενότητα «Απόψεις» στο Πανόραμα Franchise 2021.

dominos λευτερης γαυγιωτακηςΠώς προσαρμόστηκε το δίκτυό σας στα νέα δεδομένα που έφερε η πανδημία;

Το επιχειρηματικό μας μοντέλο κι η ιδέα μας συμπίπτουν: Να είμαστε η Nº1 εταιρεία παράδοσης πίτσας σε κάθε γειτονιά. Ωστόσο, η ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων μας, έχει γίνει κορυφαία προτεραιότητα για εμάς από την αρχή της κρίσης. Ως εκ τούτου, έχουμε κάνει σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς αλλά κυρίως στις επιχειρησιακές διαδικασίες στα καταστήματά μας, το Κέντρο Παραγωγής και Διανομής της αλυσίδας αλλά και στην παράδοση της παραγγελίας στην πόρτα του πελάτη.

Κατά τη γνώμη σας, ποια κρίσιμα στοιχεία επηρεάζουν την ελκυστικότητα τόσο του concept, όσο και της πρότασης franchise, σε ένα περιβάλλον προκλήσεων όπως το σημερινό;

Η γρήγορη απόσβεση της επένδυσης, η επιχειρηματική ισχύς και η ανάπτυξη θα είναι το κλειδί για την προσέλκυση νέων franchisees και η Domino’s Pizza είναι ένα brand που ανταποκρίνεται σε αυτές τις προσδοκίες. Πράγματι, μεγάλη ύφεση αναμένεται στις περισσότερες χώρες κατά τη διάρκεια των επόμενων ετών, αλλά αυτό θα οδηγήσει σε πολλές ευκαιρίες για την επιχείρησή μας. Αναμένεται αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες παράδοσης και για το φαγητό που προσφέρει καλή σχέση ποιότητας-τιμής, όπως η πίτσα.

dominos pizza franchise

Η ανάπτυξη του e-commerce ποιες αλλαγές φέρνει στο επιχειρησιακό μοντέλο αλλά και την επιχειρηματική πρόταση;

Η τεχνολογία είναι ένας από τους πυλώνες της Domino’s και λειτουργούμε εδώ και πολλά χρόνια με τη δική μας ιστοσελίδα και τη δική μας εφαρμογή για κινητά. Ως εκ τούτου, ήμασταν ήδη έτοιμοι για την αύξηση των ψηφιακών απαιτήσεων που έχει ξεπεράσει το 63% των παραγγελιών.

Παρατηρούνται αλλαγές στο προφίλ των υποψήφιων franchisees; Τι έχει αλλάξει στον τρόπο προσέγγισής τους;

Το μοντέλο λειτουργίας της Domino’s απεδείχθη θωρακισμένο απέναντι στη σημερινή κατάσταση. Αυτό, προσελκύει υποψηφίους από άλλους χώρους που δεν στάθηκαν εξίσου τυχεροί κι αναζητούν μια σταθερή και σίγουρη επένδυση. Εμείς από την πλευρά μας, αναζητούμε ανθρώπους που αγαπούν το brand της Domino’s με όρεξη να αναμειχθούν ενεργά στην επένδυση.

Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για το ενδιαφέρον από πλευράς υποψηφίων franchisees το 2021;

Περιμένουμε ότι θα έχουμε περίπου 200 νέους υποψήφιους επενδυτές από όλη την Ελλάδα.

Ποια είναι τα αναπτυξιακά σχέδια του δικτύου σας για το 2021;

Το 2021, αναζητούμε συνεργάτες που θα φέρουν την Domino’s στις μεγάλες πόλεις της επαρχίας. Η Πάτρα, η Λάρισα, ο Βόλος και τα Ιωάννινα είναι οι πρωταρχικοί μας στόχοι. Περιοχές με τουριστικό ενδιαφέρον όπως η Κρήτη, η Ρόδος και η Πάρος θεωρούμε ότι επίσης παρουσιάζουν μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον, καθώς η πλειονότητα των τουριστών είναι ήδη πελάτες της Domino’s. Μετά από τη μεγάλη συμπίεση που υπέστη ο τουρισμός με την πανδημία του Covid-19, αναμένουμε την εκτόξευσή του, τα επόμενα χρόνια.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ