Εν μέσω των προκλήσεων που διανύει η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, το «κλειδί» για μία επιτυχημένη πορεία είναι η διαρκής εξέλιξη. Γι’ αυτό κι εμείς, στο Oliver Family House θεωρούμε ότι και το 2017, στην αγορά θα επικρατήσει η ανάπτυξη εξειδικευμένων καταστημάτων που απαιτούν ολοκληρωμένο concept και κυρίως εξειδικευμένο προσωπικό.
Κατανοώντας τις ανάγκες των πελατών και προσφέροντας νέες υπηρεσίες και νέα προϊόντα, κρατήσαμε και ενισχύσαμε την σχέση μας μαζί τους και καταφέραμε να προσελκύσουμε νέους. Η ανεπάρκεια ρευστότητας βέβαια στην αγορά είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στις μέρες μας, ωστόσο διατηρώντας σε υψηλά επίπεδα τη σχέση ποιότητας και τιμής πάντα κερδίζεις τον πελάτη.
Οι υποψήφιοι franchisees επικεντρώνονται και καλά κάνουν, στην όσο το δυνατόν καλύτερη σχέση προσωπικής και επαγγελματικής ζωής.
Συνέντευξη με τον κ. Παναγιώτη Γέρου, Συνιδιοκτήτη του Oliver Family House.
Αν θα θέλαμε να κάνουμε έναν απολογισμό ποιες ήταν οι ενέργειες ή πρακτικές που ακολουθήθηκαν το 2016 από την αλυσίδα και αναδείχθηκαν ως πλέον αποτελεσματικές και ποιες οι προκλήσεις που αντιμετωπίσατε;
Αφουγκράζοντας τις ανάγκες των πελατών και προσφέροντας νέες υπηρεσίες και νέα προιόντα, κρατήσαμε και ενισχύσαμε την σχεση μας με τους πελάτες και προσκαλέσαμε καινούργιους. Η ανεπάρκεια ρευστού βέβαια στην αγορά είναι πρόκληση στις ημέρες μας αλλά με καλή σχέση ποιότητας και τιμής πάντα κερδίζεις τον πελάτη.
Πώς βλέπετε να διαμορφώνεται το προφίλ των υποψήφιων franchisee. Πού στοχεύουν περισσότερο, σε αυτοαπασχόληση – θέση εργασίας, συμπληρωματικό εισόδημα, family business, πώς προσεγγίζουν μια συνεργασία franchise;
Οι υποψήφιοι franchisees επικεντρώνονται και καλά κάνουν, στην όσο το δυνατόν καλύτερη σχέση προσωπικής και επαγγελματικής ζωής.
Σε συνέχεια και με δεδομένο πως το franchising έχει γίνει μέρος της εγχώριας επιχειρηματικότητας αρκετές πλέον δεκαετίες κατά πόσον έχουν γίνει κατανοητά τα βασικά σημεία της συνεργασίας που πρέπει να λαμβάνει υπόψη του ο υποψήφιος επενδυτής; Ποιες ενέργειες πιστεύετε πως θα ωφελούσαν με στόχο την περαιτέρω συνειδητοποίηση – εκπαίδευση και ποιοι θα μπορούσαν να συμβάλλουν;
Αν και τα τελευταία χρόνια γίνονται προσπάθειες, οι υποψήφιοι επενδυτές θα έπρεπε να είναι πιο υπομονετικοί και με διάθεση προσωπικής ενασχόλησης. Ημερίδες και σεμινάρια είναι σίγουρα μια καλή αρχή αλλά σίγουρα χρειάζονται και άλλα..
Ποια ήταν η πλέον συνήθης ερώτηση εκ μέρους των υποψηφίων franchisees και ποια η δικής σας απάντηση;
Μια συνήθης απορία ειναι πώς σκεφτήκατε να δημιουργήσετε μαγαζί εστίασης με πολλαπλά έσοδα (profit centers) αλλά επικεντρωμένο στο παιδί; Η απάντηση είναι η αγάπη μας για μια πιο ποιοτική ψυχαγωγία.
Ποιες τάσεις θεωρείτε πως θα εμφανιστούν στην αγορά του franchising κατά το 2017;
Η ανάπτυξη εξειδικευμένων καταστημάτων που απαιτούν ολοκληρωμένο concept και κυρίως εξειδικευμένο προσωπικό, φαίνεται ότι θα επικρατησουν στην αγορα.
Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για τον δικό σας κλάδο;
Αλλαγές και ανακατατάξεις, όσοι έχουν να προσφέρουν κατι καινοτόμο και ποιοτικό θα επικρατήσουν.