Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις Πρόσωπα 2016, Κίρκη Καλαντζή RBA Sales Manager CORAL A.E. (Shell Licensee)

Πρόσωπα 2016, Κίρκη Καλαντζή RBA Sales Manager CORAL A.E. (Shell Licensee)

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες για όσους έχουν πρόταση αξίας προς τον πελάτη, με σήμα συνυφασμένο με την ποιότητα. Οι ερασιτέχνες του είδους θα εκλείψουν.

Συνέντευξη της κας Κίρκης Καλατζή, RBA Sales Manager της CORAL A.E. (Shell Licensee) στην ενότητα Απόψεις στο ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2016

Αν θα θέλαμε να κάνουμε έναν απολογισμό ποιες ήταν ενέργειες ή πρακτικές που ακολουθήθηκαν το 2015 από την αλυσίδα και αναδείχθηκαν ως πλέον αποτελεσματικές ή και σωτήριες απέναντι στην κρίση και στις προκλήσεις που αντιμετωπίσατε;

CORAL.apopseisΗ προσήλωση στους στόχους όλων των εμπλεκόμενων μερών (διεύθυνση πρατηρίων, προϊστάμενοι πωλήσεων, επιθεωρητές πωλήσεων, διαχειριστές-franchisees, υπάλληλοι πρατηρίων) και η υποδειγματική εκτέλεση των ενεργειών marketing όπως π.χ. προωθητικές ενέργειες με μεγάλη απήχηση στον τελικό καταναλωτή αλλά και εφαρμογή νέων ιδεών . Ουσιαστικά αυτό που χαρακτηρίζουμε ως operational excellence. Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές. Στα πρατήρια Shell oι άνθρωποι είναι αυτοί που κάνουν τη διαφορά πραγματικότητα.

Βάσει της εμπειρίας σας και της επαφής σας με υποψήφιους franchisees, πώς η κρίση και γενικά το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον έχει μεταβάλλει την στάση και τους προβληματισμούς των υποψηφίων;

Η κρίση έχει φέρει στον κλάδο των διαχειριστών πρατηρίων ανθρώπους από πολλούς ετερογενείς κλάδους. Ενώ αρχικά τους φοβίζει το άγνωστο, γιατί ένα πρατήριο καυσίμων απαιτεί αυστηρή προσήλωση στις διαδικασίες και στα θέματα ασφάλειας, θεωρούν πως αποτελεί μια σίγουρη επένδυση για το μέλλον τους, ειδικά όταν υπάρχει η υποστήριξη από έναν πολύ ισχυρό όμιλο, τον όμιλο της Motor Oil. Σε αυτό το πλαίσιο έχουμε αυξήσει σημαντικά τα πρατήριά μας με νέους συνεργάτες κάτι που σημαίνει ότι μέσα στην κρίση όλο και περισσότεροι μας προτιμούν γιατί εκτιμούν την κορυφαία ποιότητα Shell.

Ποια ήταν η πλέον συνήθης ερώτηση εκ μέρους των υποψηφίων franchisees και ποια η δικής σας απάντηση;

Η πιο συνήθης ερώτηση αφορά στις απαιτήσεις και στις προκλήσεις του ρόλου, σε συνάρτηση με το οικονομικό μοντέλο. Θα μας έπαιρνε πολλή ώρα να αναλύσουμε το πώς λειτουργεί το μοντέλο του διαχειριστή, αλλά σε γενικές γραμμές, η απάντηση σε μια γραμμή είναι : «ακόμα κι όταν κάποιος δεν έχει ιδέα από πρατήριο, η εκπαίδευση των 8 εβδομάδων στο εκπαιδευτικό μας κέντρο θα του δώσει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να επιτελέσει το έργο του. Ένας διαχειριστής πρατηρίου με σήμα Shell συνάπτει μία σύμβαση έργου, με συγκεκριμένους όρους και συνθήκες, που εν συντομία αναφέρει ότι: Ο διαχειριστής διαχειρίζεται την δική του επιχείρηση ως νέος επιχειρηματίας. Λαμβάνει κάθε μήνα μία σταθερή συμφωνημένη πάγια αμοιβή για την μερική κάλυψη των λειτουργικών του εξόδων. Ταυτόχρονα λαμβάνει προμήθεια από τις πωλήσεις των καυσίμων και λιπαντικών καθώς επίσης και προμήθεια από τα πρόσθετα κέρδη από τις πωλήσεις της αίθουσας και του πλυντηρίου. Αν αναπτύξει την επιχείρησή του πέρα από τις εκτιμώμενες πωλήσεις τότε και τα δικά του κέρδη θα αυξηθούν. Είναι μια συμφωνία win-win. Ως εταιρεία, αναζητούμε συνεχώς τρόπους να γινόμαστε καλύτεροι. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας αποτελεί για εμάς δέσμευση και ψάχνουμε συνεχώς για φιλόδοξους επιχειρηματίες για να μας βοηθήσουν να το πετύχουμε. Συνδυάζοντας την εμπειρία, τους πόρους και την υποστήριξη μας, με το ταλέντο, την θετική διάθεση και το πάθος για το λιανικό εμπόριο που φέρνει ο υποψήφιος διαχειριστής, δημιουργούμε μια ισχυρή συμμαχία.

Ποιες τάσεις θεωρείτε πως θα εμφανιστούν στην αγορά του franchising κατά το 2016;

Πιστεύω πως πολλά θα εξαρτηθούν από την πορεία της οικονομίας μας γενικότερα. Είμαι της άποψης ότι η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες για όσους έχουν πρόταση αξίας προς τον πελάτη, ένα σήμα συνυφασμένο με την ποιότητα και θα εκλείψουν οι ερασιτέχνες του είδους.

Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για τον δικό σας κλάδο;

Είναι μια δύσκολη χρονιά, με μεγάλες προκλήσεις, αλλά είμαι αισιόδοξη πως με ανθρώπους που αγαπούν τη δουλειά τους και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να έχουν οι πελάτες μια ευχάριστη εμπειρία στα πρατήριά μας, θα έχουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Τι θα πρέπει να αλλάξει κατά τη γνώμη σας στο franchising στην Ελλάδα ή τι να προβληθεί ώστε να αποτελέσει πραγματικά το Franchising εργαλείο ανάπτυξης των επιχειρήσεων αλλά και προσωπικής ανέλιξης και ευημερίας;

Πιστεύω πως αρκετός κόσμος δεν έχει αναπτύξει την επιχειρηματικότητα γιατί μέχρι πρότινος υπήρχαν άλλες ευκαιρίες για τους νέους ανθρώπους. Υπό τις παρούσες συνθήκες, θεωρώ πως η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, ειδικά σε franchising χαμηλού οικονομικού ρίσκου, όπως στη δική μας περίπτωση, προσφέρει ένα πετυχημένο μέλλον.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ