Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις PALMIE BISTRO: «Μεθοδευμένες στρατηγικά ενέργειες»

PALMIE BISTRO: «Μεθοδευμένες στρατηγικά ενέργειες»

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

«Αυτά που θωρακίζουν ένα δίκτυο απέναντι στον ανταγωνισμό είναι η εμπειρία, οι μεθοδευμένες στρατηγικά ενέργειες, η συνεχής προσπάθεια, η εντιμότητα απέναντι στον πελάτη για ποιότητα σε προσιτές τιμές. Αυτά φροντίζουμε να υπενθυμίζουμε συνεχώς στους franchisees μας, προτρέποντάς τους ταυτόχρονα να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες οι οποίες θα τους ξεχωρίσουν!»

Χρήστος Κουτρουλιάς, Marketing Director του Ομίλου PALMIE BISTRO

F.S.: Η αγορά μεταβάλλεται και ένα νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον διαμορφώνεται. Με ποιες κινήσεις επαναπροσδιορίσατε τη θέση της αλυσίδας σε αυτό; Έγινε προσαρμογή στο concept, στο τελικό προϊόν, στη στρατηγική ανάπτυξης ή τι άλλο;

Χ.Κ.: Αυτό που έχουμε όλοι διαπιστώσει στη μακρά παρουσία του Ομίλου Palmie bistro στο ελληνικό επιχειρηματικό γίγνεσθαι είναι ότι η αγορά πάντοτε θα συνεχίζει να μεταβάλλεται και ο ανταγωνισμός ποτέ δεν θα πάψει να υφίσταται. Αυτός είναι ο απαράβατος κανόνας για όλες τις επιχειρήσεις και σ’ αυτόν φροντίζουμε να πειθαρχούμε και στα Palmie bistro με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο. Τον τελευταίο χρόνο, μπορεί να φάνηκαν τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης από την κρίση, ωστόσο ειδικά τη σημερινή εποχή δεν υπάρχουν εγγυήσεις ότι αυτό θα συνεχιστεί. Για αυτό κι εμείς, εμμένουμε στον στρατηγικό σχεδιασμό και την ορθή λήψη αποφάσεων που μας οδηγούν όλα αυτά τα χρόνια, με έξυπνο -θέλουμε να πιστεύουμε- σχεδιασμό προϊόντων ή υπηρεσιών, με εκπαίδευση των στελεχών μας, με ευελιξία μπροστά στα προβλήματα, και ασφαλώς με μία δυναμική επικοινωνιακή πολιτική και ακόμα πιο δυναμικές τακτικές μάρκετιγγκ, οι οποίες υπενθυμίζουν διαρκώς τη θέση μας στην ελληνική αγορά.

F.S.: Οι νέες συνθήκες διαμορφώνουν ένα νέο προφίλ καταναλωτή – πελάτη. Με περιορισμένο το διαθέσιμο εισόδημα είναι πιο επιλεκτικός και εξαιρετικά προσεκτικός στο πού θα το διαθέσει. Ποιες πρακτικές από την πλευρά των επιχειρήσεων πιστεύετε πως επιβραβεύει το κοινό σήμερα και πώς το έχετε προσεγγίσει με αυτό το δεδομένο;

Χ.Κ.: Είναι αλήθεια ότι το νέο μοντέλο καταναλωτή που έχει διαμορφωθεί τον τελευταίο καιρό διαφέρει κατά πολύ από αυτό που βλέπαμε τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό, βέβαια, παρόλο που έχει κάνει το έργο των εκπροσώπων του χώρου της εστίασης, πολύ πιο δύσκολο, εμείς θεωρούμε ότι μπορεί να είναι εν τέλει μία πολύ θετική εξέλιξη. Τι θέλουμε να πούμε: Σήμερα, ο καταναλωτής είναι πιο απαιτητικός από ποτέ και «μετράει» πολύ περισσότερο τα χρήματα που μπορεί να ξοδεύει στις εξόδους του. Αυτό σημαίνει ότι κάνει πιο αξιολογικές επιλογές από ό,τι στο παρελθόν, «κυνηγάει» την ποιότητα και επιβραβεύει μόνο εκείνους που μπορούν να πληρούν τα παραπάνω, αρνούμενος να δώσει δεύτερες ευκαιρίες σε όσους δεν ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις του. Για αυτό, αλυσίδες όπως τα Palmie bistro που έχουν αναπροσαρμόσει τις τιμές τους βάσει των νέων συνθηκών, που δεν δέχονται να κάνουν την παραμικρή έκπτωση στην ποιότητα των πρώτων υλών και στην ποσότητα του προϊόντος που προσφέρουν και που τέλος, δεν «μαζεύονται στο καβούκι τους» αλλά πιάνουν τον παλμό της εποχής και τον εφαρμόζουν στις προωθητικές τους ενέργειες προς το καταναλωτικό κοινό, όχι μόνο δεν έχουν κάτι να φοβηθούν αλλά βγαίνουν και κερδισμένες, εφόσον υπερέχουν εμφανώς του ανταγωνισμού.

F.S.: Πώς υποστηρίζετε τους συνεργάτες σας και ποιες ενέργειες ακολουθείτε για την προστασία του δικτύου σας; Πόσο κρίσιμη θεωρείτε την αυτενέργεια από πλευρά των franchisees και με ποιον τρόπο την προκαλείτε;

Χ.Κ.: Καλώς ή κακώς το μόνο πράγμα που μπορεί να θωρακίσει μια εταιρεία franchise απέναντι στον οποιουδήποτε είδους ανταγωνισμό είναι η εμπειρία, οι μεθοδευμένες στρατηγικά ενέργειες, η πολλή προσπάθεια και η εντιμότητα στην εκπλήρωση της υπόσχεσής προς τους πελάτες για ποιότητα σε προσιτές τιμές. Αυτό φροντίζουμε να υπενθυμίζουμε συνεχώς στους franchisees μας, προτρέποντάς τους ταυτόχρονα να αναλαμβάνουν δικές τους πρωτοβουλίες οι οποίες θα τους ξεχωρίσουν και θα προσελκύσουν μεγαλύτερη μερίδα κοινού στα καταστήματά τους. Ένα δίκτυο franchise, για να μπορέσει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να αναπτυχθεί, είναι απαραίτητο να οραματίζεται και να σχεδιάζει συνεχώς νέα έξυπνα προϊόντα ή υπηρεσίες, που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Ωστόσο, η αυτενέργεια, μπορεί να είναι εποικοδομητική, μόνο αν συνοδεύεται από αποτελεσματική εκπαίδευση των στελεχών, από ευελιξία στην επίλυση τυχόν προβλημάτων και ασφαλώς από πίστη και σεβασμό στις αρχές και τη φιλοσοφία του Ομίλου τον οποίο εξ’ αρχής εμπιστεύτηκε!

«Θα αναφέρουμε ενδεικτικά, τα fashion shows στα καταστήματά μας, την ενέργεια «Πάμε Ελλάδα, πάμε Palmie bistro» η οποία έτρεξε καθόλη τη διάρκεια του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου και ασφαλώς τα iPhones και όλα τα άλλα μεγάλα δώρα που κληρώνουμε κάθε χρόνο μέσω της επίσημης σελίδας των Palmie bistro στο Facebook,στα πλαίσια της οργανωμένης προσπάθειάς μας, σύστασης ενός πραγματικά επιτυχημένου δικτύου Social Media!».

F.S.: Είναι τελικά ένα δίκτυο franchise μια «οικογένεια»; Πόσο στενές πιστεύετε πως πρέπει να είναι οι σχέσεις των μελών μεταξύ τους; Ποια τα περιθώρια για ανεξάρτητες κινήσεις, αν υπάρχουν;

Χ.Κ.: Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για το τι συμβαίνει γενικά στον χώρο του frachise. Κάθε δίκτυο έχει τις δικές του νόρμες και τους δικούς του κώδικες επικοινωνίας. Εμείς στα Palmie bistro, ωστόσο, όντως βιώνουμε αυτή την αίσθηση «οικογένειας» με τους franchisees μας, κάτι που χαρακτήριζε έτσι κι αλλιώς το Όμιλό μας από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας του. Πιστεύουμε ότι ένας από τους πολλούς παράγοντες επιτυχίας ενός δικτύου franchise είναι να έχει δομηθεί η λειτουργία του μέσα σ΄ ένα κλίμα αμοιβαίου σεβασμού, συνεννόησης και αγάπης για την επιχείρηση και είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που στα Palmie bistro το έχουμε επιτύχει αυτό με τη συντριπτική πλειοψηφία των μελών μας. Σίγουρα, θα υπάρξουν διαφωνίες ή προτάσεις για ανεξάρτητες κινήσεις, τις οποίες όμως πάντοτε χειριζόμαστε στα πλαίσια ενός εποικοδομητικού διαλόγου, έχοντας ως γνώμονα και ως απώτερο σκοπό την ανάπτυξη και την εξέλιξη της επιχείρησης.

F.S.: Ποια θεωρείτε πως ήταν η πιο πετυχημένη ενέργεια της αλυσίδας μέσα στο 2014 και πως ανταποκρίθηκαν οι franchisees του δικτύου σε αυτή;

Χ.Κ.: Όπως και κάθε άλλη χρονιά, έτσι και μέσα στο 2014, ο Όμιλός μας δεν σταμάτησε τις προωθητικές του ενέργειες προς το καταναλωτικό κοινό. Μας είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσουμε μία μόνο, ανάμεσα σε όλες, γιατί και εμείς και το κοινό τις ’’αγκαλιάσαμε’’ όλες με την ίδια αγάπη και ενθουσιασμό. Αναφέρουμε ενδεικτικά, τα fashion shows στα καταστήματά μας με τη συμμετοχή των πιο γνωστών εκπροσώπων μόδας, την ενέργεια ’’Πάμε Ελλάδα, πάμε Palmie bistro’’ η οποία έτρεξε καθόλη τη διάρκεια του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2014 και χάρισε 100 ασημένια Επίσημα Αναμνηστικά Κοσμήματα και Μετάλλια της FIFA World Cup και ασφαλώς τα iPhones και όλα τα άλλα μεγάλα δώρα που κληρώνουμε κάθε χρόνο μέσω της επίσημης σελίδας των Palmie bistro στο Facebook,στα πλαίσια της οργανωμένης προσπάθειάς μας, σύστασης ενός πραγματικά επιτυχημένου δικτύου Social Media!

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ