Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις Όμιλος Εστίασης Vivartia: «Οι καταναλωτές αναζητούν ποιότητα, αξιοπιστία, ευκολία και σωστές τιμές»

Όμιλος Εστίασης Vivartia: «Οι καταναλωτές αναζητούν ποιότητα, αξιοπιστία, ευκολία και σωστές τιμές»

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Ο ισχυρός ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην αγορά της καφεστίασης, η συνεχής αναβάθμιση της ποιότητας του καφέ, καθώς και η διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρονται πλέον σε ένα café έχουν δημιουργήσει μια νέα γενιά ιδιαίτερα απαιτητικών καταναλωτών. Οι καταναλωτές είναι ενημερωμένοι, έχουν πληθώρα επιλογών και αναζητούν ποιότητα, αξιοπιστία, ευκολία και σωστές τιμές.

vivartia xytirisΈνα σύγχρονο κατάστημα δεν αρκεί πια να διαθέτει προσεγμένη διακόσμηση, να σερβίρει καλό καφέ και να απασχολεί εμφανίσιμο προσωπικό. Αν θέλει να αντέξει στο χρόνο, θα πρέπει κάθε φορά να προσφέρει στον πελάτη του μια ολοκληρωμένη εμπειρία απόλαυσης. Θα πρέπει επί της ουσίας να κερδίσει την εμπιστοσύνη του και να καλλιεργήσει μαζί του μια μακροχρόνια σχέση. Αυτό ακριβώς αποτελεί και το επιστέγασμα των προσπαθειών μας στα Flocafe Espresso Room, εξηγεί ο κ. Χάρης Χυτήρης Διευθυντής ανάπτυξης δικτύου του Ομίλου Εστίασης Vivartia.

Όλο και περισσότερα καταστήματα από άλλους χώρους προσθέτουν τον καφέ στο προϊοντικό τους μείγμα εντείνοντας ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό. Πώς βλέπετε να διαμορφώνεται η συνολική αγορά του καφέ σήμερα και με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέξει ο υποψήφιος franchisee;

Παρά τον υψηλό συντελεστή ΦΠΑ ο οποίος αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξη, τα στοιχεία του Γ.Ε.ΜΗ. δείχνουν ότι ο κλάδος της εστίασης είναι πρώτος στην κατάταξη των εταιρειών με βάση την έναρξη εργασιών. Στην αγορά του καφέ παρατηρείται έντονη κινητικότητα και από μικρότερες επιχειρήσεις, οι οποίες όμως δεν είναι όλες βιώσιμες. Ο υποψήφιος επιχειρηματίας καλείται να επενδύσει με σύνεση και επιφυλακτικότητα έναντι εκείνων που κινούνται «άτσαλα» ανοίγοντας μαγαζιά σαν μανιτάρια. Για να διασφαλίσει την επιχειρηματική του δραστηριοποίηση, θα πρέπει να εμπιστευτεί μια ισχυρή αλυσίδα που έχει δοκιμαστεί και έχει αποδείξει ότι διαθέτει στέρεες βάσεις και άριστη τεχνογνωσία.

FLOCAFE EspressoRoomΔιατηρώντας την υψηλή ποιότητα που συνοδεύει το όνομα Flocafe από το 1994, προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές μέσα από τα κανάλια του takeaway και του delivery.

Ποια είναι τα βασικά σημεία διαφοροποίησης της δική σας επιχειρηματικής πρότασης και με ποιες ενέργειες και στρατηγική το υποστηρίζετε, τόσο σε επίπεδο καταναλωτή όσο και σε επίπεδο franchisee;

Flocafe Espresso Room StreetΜε τον πελάτη στο επίκεντρο της φιλοσοφίας του και με στόχο την απόλυτη εξυπηρέτησή του, ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia εξέλιξε τα Flocafe Espresso Room και δημιούργησε το concept Flocafe Espresso Room Street προκειμένου να μεταφέρει την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει στη διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά του «on the go». Το Flocafe Espresso Room Street αποτελεί έναν μικρότερο και cosy χώρο, ανοικτό από πολύ νωρίς το πρωί έως νωρίς το βράδυ, έτοιμο να εξυπηρετήσει τις ανάγκες όλων όσοι κινούνται σε γρήγορους καθημερινούς ρυθμούς. Η απόλυτη εξειδίκευση στην κουλτούρα του καφέ αναδεικνύεται τόσο μέσω των εξαιρετικών πρώτων υλών, όσο και μέσω των άρτια εκπαιδευμένων baristi. Διατηρώντας την υψηλή ποιότητα που συνοδεύει το όνομα Flocafe από το 1994, προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές μέσα από τα κανάλια του takeaway και του delivery. Σε επίπεδο franchisee το Flocafe Espresso Room Street αποτελεί μια ελκυστική επενδυτική πρόταση, με μικρό απαιτούμενο αρχικό κεφάλαιο και δυνατότητα ανάπτυξης σε λιγότερα τετραγωνικά ώστε να μπορεί να φιλοξενηθεί σε οποιοδήποτε σημείο της πόλης. Η μητρική εταιρεία αναλαμβάνει την εκπαίδευση του προσωπικού, διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος και παρέχει υποστήριξη με προγράμματα marketing, προώθησης πωλήσεων και επικοινωνίας. Έτσι, αποδεικνύουμε έμπρακτα στον κόσμο μας και στους επιχειρηματίες με τους οποίους συνεργαζόμαστε ότι είμαστε δίπλα τους σε κάθε τους βήμα.

Τι θα συμβουλεύατε τους υποψήφιους franchisees πριν την τελική επιλογή;

Σε έναν κλάδο ο οποίος χαρακτηρίζεται συχνά από την άναρχη ανάπτυξη, οι υποψήφιοι franchisees οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς πριν λάβουν την τελική τους απόφαση. Πρωταρχική σημασία στην αξιολόγηση των επιλογών τους έχουν το μέγεθος, η εμπειρία και η αξιοπιστία της μητρικής εταιρείας. Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia, ο μεγαλύτερος Ελληνικός όμιλος εστίασης, έχει επιβεβαιώσει πλήρως την αξιοπιστία του χάρη στη δύναμη των εμπορικών σημάτων που έχει στο χαρτοφυλάκιό του και την αντοχή τους στο χρόνο. Επίσης, ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη του κάθε υποψήφιος franchisee είναι κατά πόσον ο franchisor παρέχει διαρκή και ολοκληρωμένη υποστήριξη σε επίπεδο εκπαίδευσης, οργάνωσης και λειτουργίας. Αυτήν ακριβώς τη σειρά παροχών απολαμβάνουν τα μέλη του δικτύου Flocafe Espresso Room που μας τιμούν με την επιλογή τους.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ