«Θέλω να μπορώ να ζω ενώ είμαι μαζί με το παιδί μου, αυτή ίσως να είναι και η κύρια φιλοσοφία μας. Και αυτός είναι και ο λόγος που το Oliver συστήνεται ως «οικογενειότοπος» και όχι ως παιδότοπος…».
Όταν δύο από την παρέα των δημιουργών του Oliver Family House βρέθηκαν πριν λίγα χρόνια σε έναν κλασικό παιδότοπο και αντιμετώπισαν την ωμή πραγματικότητα στο τι συμβαίνει και ποιες είναι οι επιλογές όσον αφορά την οικογενειακή έξοδο γεννήθηκε το «μικρόβιο»…
Ο Πάνος έχει πολυετή εμπειρία και πετυχημένη παρουσία στον χώρο της ξενοδοχειακής εκδήλωσης και ψυχαγωγίας παιδιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Πατέρας ενός παιδιού που μιλάει τέσσερις γλώσσες από 4 χρονών.
Ο Αδάμ έχει πολυετή ενασχόληση με την παιδική τηλεόραση και τα καλλιτεχνικά παιδικά δρώμενα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Πατέρας δύο παιδιών.
Ο Χρήστος πατέρας δυο κοριτσιών, αλλά και δικός μας «πατέρας/σύμβουλος» με πολυετή και πετυχημένη παρουσία στον σχεδιασμό και ανεφοδιασμό επιχειρήσεων στον χώρο της εστίασης.
Η Άννα, πολύτεκνη, μητέρα τριών παιδιών με εμπειρία στην μαγειρική και με παρουσία στο ξενοδοχειακό κλάδο.
Ο Γιώργος ,αυτός και αν έχει παιδιά!!! Ολόκληρο παιδικό σταθμό. Απόφοιτος ΤΕΕΦΑ, με μεταπτυχιακό στην αθλητική ψυχολογία. Πολυετή εμπειρία στον χώρο της διεξαγωγής και συντονισμού εκδηλώσεων. Ιδιοκτήτης και διαχειριστής παιδικού σταθμού.
«Τότε αντιληφθήκαμε τι θα ήταν πράγματι πρωτοποριακό. Το “μικρόβιο” πολύ σύντομα εξελίχθηκε σε ιδέα. Ακολούθησαν, αρκετά ταξίδια στο εξωτερικό, συζητήσεις επί συζητήσεων και σιγά σιγά η συνειδητοποίηση πως το εγχείρημα μπορούσε να σταθεί και επιχειρηματικά άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά», εξηγούν οι συντελεστές αυτού του πρωτοποριακού εγχειρήματος.
Συνέντευξη με τον κ. Παναγιώτη Γέρου, Συνιδρυτή του Oliver Family House
Τι είναι όμως το Oliver;
Ένας πολυχώρος που μετρά σχεδόν 3 χρόνια λειτουργίας και φροντίζει για τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών αλλά και την χαλάρωση των μεγάλων. Πρόκειται για μια επένδυση στον χώρο της εστίασης που προσφέρει διαφοροποίηση με πολλαπλές πηγές εσόδων, απευθυνόμενη σε ένα κοινό που ανανεώνεται διαρκώς. Ο franchisee θα επωφεληθεί από μία δημιουργική συνεργασία, θα γίνει μέλος μια συγκεκριμένης κοινότητας, θα αποκτήσει status, καθώς και την ευχέρεια να διαχειριστεί τον χρόνο του ποιοτικά, ενώ παράλληλα θα δραστηριοποιείται σε μια επιχείρηση με υψηλή ρευστότητα και κερδοφορία.
Τι κάνει λοιπόν το Oliver τόσο ξεχωριστό ώστε να το προτιμούν οικογένειες για χαλαρωτικά διαλείμματα, μαμάδες, μπαμπάδες, παππούδες για ένα ξεκούραστο απόγευμα αλλά και εταιρείες για τα events τους;
Καταρχάς να πούμε πως όλοι μας αισθανόμαστε πολύ τυχεροί διότι δουλεύουμε σε ένα περιβάλλον που μας αρέσει πραγματικά! Όσο και αν ακούγεται τετριμμένο, βαθιά μέσα μας όλοι ξέρουμε ποσό ουτοπικό άρα και πόσο σπάνιο είναι κάτι τέτοιο! Σίγουρα αυτό αντικατοπτρίζει ολόκληρη την επιχείρηση και δημιουργεί μια βάση για καλές σχέσεις.
Από την αρχή ξέραμε ακριβώς τι ζητούσαμε. Ξέραμε επίσης σε ποιους αναφερόμασταν. Ήταν πολύ απλό, στη θεωρία τουλάχιστον. Ονειρευόμασταν να καλύψουμε τις δικές μας ανάγκες που δεν καλύπτονταν. Άρα και τις ανάγκες παρά πολλών άλλων και μάλιστα όλων των ηλικιών. Το “target group” που λέγεται οικογένεια μπορεί να ξεκινάει από το παιδί να περνάει από τον γονιό και τέλος να καταλήγει στον παππού και στη γιαγιά… αλλά δεν μένει εκεί. Σε αυτήν την διαδρομή εμπλέκονται και πολύ άλλοι όπως συμμαθητές, φίλοι, γνωστοί, συνάδελφοι και η λίστα δεν τελειώνει…
Εδώ λοιπόν νομίζουμε πως οφείλεται η επιτυχία του Oliver. Στο αυτονόητο δηλαδή. Βγαίνω με την οικογένεια μου, κοινωνικοποιούμαι και δεν μένω στο περιθώριο επειδή τυχαίνει να έχω παιδιά.
Το Οliver Family House συστήνεται ως… Οικογενειότοπος. Πώς θα προσδιορίζατε την έννοια και σε τί διαφέρει από τον κλασσικό παιδότοπο, όπως τον έχουμε μάθει;
Το Oliver εξαρχής δημιουργήθηκε με σκοπό τη χαλαρή αλλά και εποικοδομητική διασκέδαση ολόκληρης της οικογένειας και όχι μόνο του παιδιού. Η διαφοροποίησή του από τους «κλασσικούς παιδότοπους» είναι πως οι τελευταίοι έχουν σαν επίκεντρο το παιδί και μόνο το παιδί, ενώ ο γονιός αντιμετωπίζεται απλά ως «συνοδός».
Το Oliver από την άλλη έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία. Είχε εξ’ αρχής σαν στόχο να συνυπάρξουν οι ανάγκες μιας μητέρας αλλά και συγχρόνως αυτές μιας γυναίκας, αντίστοιχα και για τον πατέρα που συγχρόνως παραμένει και άνδρας, μαζί με τις ανάγκες ενός παιδιού που πολύ απλά παραμένει παιδί… τουλάχιστον από κάποιων λίγων μηνών μέχρι και 8 ετών.
«Θέλω να μπορώ να ζω ενώ είμαι μαζί με το παιδί μου», αυτή ίσως να είναι και η κύρια φιλοσοφία μας. Και αυτός είναι και ο λόγος που το Oliver συστήνεται ως «οικογενειότοπος» και όχι ως παιδότοπος…
{gallery}Oliver Family House copy 4{/gallery}
Ποιο είναι το στοιχείο διαφοροποίησης και κατά πόσον η αγορά το αντιλαμβάνεται και το προτιμά;
Ο πελάτης θέλει να μπορεί να απολαύσει έναν καφέ μαζί με έναν φίλο/φίλη που δεν είναι αναγκαστικά γονιός ή να περάσει λίγο χρόνο μαζί του. Θέλει να μπορεί να επισκεφτεί τον χώρο μόνος/μόνη της, μαζί με τα παιδιά τους η ακόμα και χωρίς… κυρίως όμως, χωρίς να αισθανθεί περίεργα. Όλα αυτά, καθώς τα παιδιά απασχολούνται δημιουργικά και όχι απομονωμένα.
Θα ήθελα να επισημάνω πως τα παιδιά στο Oliver απασχολούνται, δεν κρατούνται. Δεν κάνουμε “baby sitting” αλλά ούτε και “baby parking”. Αυτό δημιουργεί έναν δίαυλο επικοινωνίας αλλά και εμπιστοσύνης μεταξύ παιδιών και γονιών. Όταν το παιδί κυκλοφορεί μέσα στον χώρο κρατώντας την κατασκευή που μόλις έφτιαξε ή τη ζωγραφιά που μόλις τελείωσε, αυτομάτως κυκλοφορεί και σαν πελάτης. Αδύνατον λοιπόν να μην υπάρξει και η επιθυμητή ισορροπία…
Στόχος μας να αποφύγουμε τις γνωστές πεπατημένες μεθόδους απασχόλησης. Προτιμάμε τα εκπαιδευτικά παιχνίδια με ουσία. «Παίζουμε δημιουργώντας»…
Μια πρόταση franchise στον χώρο της εστίασης που διασφαλίζει ρευστότητα, κερδοφορία, υψηλή απόδοση αλλά και διαφοροποίηση, μοναδικότητα, ποιοτικό περιβάλλον, δημιουργικότητα & κοινωνική συνεισφορά
Κάνοντας κανείς μία επίσκεψη στο Oliver Family House, θα διαπιστώσει πως μιλάμε ουσιαστικά για 5 concepts σε ένα. Καφέ, εστιατόριο, παιδότοπος, διοργάνωση εκδηλώσεων και κατάστημα λιανικής. Κατά πόσον αυτή η καινοτομία αποδεικνύεται κερδοφόρα;
Σίγουρα το να έχεις περισσότερα σημεία πώλησης από ένα, κάτω από μια στέγη (ενοίκιο) ειδικά σήμερα με την κατάσταση που όλοι βιώνουμε είναι ένα είδος ασφάλειας. Αρκεί να μην χάσεις την ταυτότητά σου. Σαν μαγαζί αλλά και σαν επιχειρηματίας.
Είναι εξαιρετικά δύσκολο να κρατήσεις τις σωστές ισορροπίες μεταξύ των σημείων πώλησης. Όλα πρέπει να είναι εξαιρετικά ποιοτικά όσο και αν φαντάζουν διαφορετικά μεταξύ τους. Η καινοτομία πρέπει να διαχέεται παντού σε όλα τα επίπεδα και η καλή ποιότητα να αποτελεί κοινό στοιχείο.
Έτσι και αλλιώς μιλάμε για μια φρέσκια ιδέα. Το ένα τμήμα συμπληρώνει το άλλο και όλα μαζί συμπληρώνουν το αρχικό concept του ύφους και της ταυτότητας. Επιχειρηματικά αποδίδει εφόσον υπάρχουν πολλαπλές πηγές εσόδων από το ίδιο μαγαζί.
Παράλληλα διοργανώνονται διάφορα δρώμενα από θεατρικές παραστάσεις και μαθήματα μαγειρικής για παιδιά έως και ενημερωτικές ημερίδες για τους γονείς. Φυσικά δε λείπουν τα παιδικά πάρτι με έμπειρους ψυχαγωγούς καθώς και ψυχαγωγία διαφορετικού τύπου προσανατολισμένη στα «θέλω» του παιδιού μιας και στο τέλος είναι το δικό του πάρτι…
Ένας πολυχώρος με τόσα πολλά διαφορετικά πεδία απασχόλησης που συγκριτικά με άλλες δουλειές η ρουτίνα σπάνια χτυπάει την πόρτα σου…
Για ποιο λόγο θεωρείτε ότι το Oliver Family House αποτελεί μια ελκυστική και αποδοτική επένδυση για κάποιον επιχειρηματία και ποιο είναι το προφίλ του συνεργάτη που θα επιλέγατε εσείς;
Αναμφίβολα το επενδυτικό ρίσκο στις μέρες μας έχει πάρει άλλη διάσταση. Ο ανταγωνισμός κυρίως στην εστίαση είναι ανελέητος. Ο πελάτης είναι ενημερωμένος, ψάχνει, βρίσκει, συγκρίνει και μάλιστα λόγω των ηλεκτρονικών μέσων όλα γίνονται με το πάτημα ενός κουμπιού, πανεύκολα!
Προτεραιότητά μας είναι η διασφάλιση της ποιότητας και η συνέπεια προς τον πελάτη -στην προκειμένη περίπτωση προς όλες τις ηλικίες- σε όλα τα είδη υπηρεσίας! Το ρίσκο μειώνεται ακόμα περισσότερο όταν προσφέρεις κάτι διαφορετικό, φρέσκο και φυσικά όταν απευθύνεσαι σε μεγάλο κοινό και έχεις και πολλαπλά profit centers.
Άλλος ένας σημαντικός λόγος που το Oliver αποτελεί μια ελκυστική πρόταση είναι το γεγονός ότι συνδυάζει μια έξοδο για όλα τα μέλη της οικογένειας. Επιστρέφοντας νιώθουμε πως όλοι περάσαμε καλά.. Και όπως είναι τα πράγματα σήμερα, μια έξοδος για κάθε μέλος της οικογένειας είναι αρκετά επώδυνη για τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Αλλά όχι σε εμάς…
Ένας πολυχώρος έχει τόσα πολλά διαφορετικά πεδία απασχόλησης που συγκριτικά με άλλες δουλειές η ρουτίνα σπάνια χτυπάει την πόρτα σου…
Ο ιδανικός συνεργάτης πρέπει να ΑΓΑΠΑΕΙ τα παιδιά και να είναι ανοιχτόμυαλος και ευχάριστος.
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Tηλ: 2106756200
- Fax: 2106752864
- E-mail:
- Website: http://www.oliverfamilyhouse.gr/
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 300 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €190.000
- Entry fee: €15.000
- Royalties: 4 %
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 1
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 1
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2014/ 2017
-
Πακέτο Franchise:
Η εταιρεία διευρύνει την αγορά και δημιουργεί μια νέα κατηγορία, προτείνοντας τη δημιουργία ενός πολυχώρου που ανταποκρίνεται στις σημερινές τάσεις και ανάγκες της σύγχρονης και μοντέρνας οικογένειας. Ο υποψήφιος συνεργάτης θα γίνει μέλος ενός καινοτόμου και διαφορετικού concept το οποίο έχει ήδη βρει μεγάλη απήχηση, αλλά και πολλούς φίλους.
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη