Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις Ωκεανός: «Μερακλίδικος» καφές που προμηνύει επιτυχία!

Ωκεανός: «Μερακλίδικος» καφές που προμηνύει επιτυχία!

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Ο Ωκεανός πρωτοξεκίνησε το 1995 και έχει αποκτήσει το δικό του φανατικό κοινό, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας!

wkeanos koukoulisΟ Ωκεανός είναι ένα αμιγώς ελληνικό και ταυτόχρονα καινοτόμο concept, που βασίστηκε εξαρχής στον ελληνικό καφέ και στη βαθιά ριζωμένη ελληνική κουλτούρα και παράδοση της «ανάγνωσης» του φλιτζανιού. Αποτελεί ένα all day, συγκροτημένο concept που αναδιέταξε τον χάρτη της διασκέδασης, επανατοποθετώντας την καφεμαντεία ως μια ξεχωριστή face to face μορφή ψυχαγωγίας!

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε να αυξάνονται διαρκώς τα σημεία πωλήσης καφέ και ο συνεχόμενος ανταγωνισμός έχει επιφέρει σημαντική βελτίωση στην εκπαίδευση των πελατών, εξηγεί ο κ. Κώστας Κούκουλης, Διευθύνων Σύμβουλος της αλυσίδας. Έχουμε σωστότερα κριτήρια επιλογής. αλλά ταυτόχρονα και μεγαλύτερες απαιτήσεις από τους καταστηματάρχες και τα καταστήματα και γενικότερα από τις αλυσίδες εστίασης και καφέ.

Παράλληλα παρατηρούμε την τάση στην αγορά, όπου καταστήματα -όχι αμιγώς εστίασης- συμπεριλαμβάνουν και το κομμάτι του καφέ, ώστε να αυξήσουν τον ημερήσιο τζίρο, που λόγω κρίσης συμπιέζεται. Επακόλουθο είναι να βλέπουμε να αυξάνονται τα σημεία πώλησης καφέ, συχνότερα με τη μορφή take-away σημείων ακόμα και σε κομμωτήρια, ψιλικατζίδικα, φούρνους και διαφόρων άλλων τομέων επιχειρήσεις.

okeanos.logoΣυνταγή της επιτυχίας μας, το καθαρά ελληνικό concept που μας χαρακτηρίζει! Αυτό συνέβαλε στην καθιέρωση του Ωκεανού ως ένα καθαρά ελληνικό concept που φέρει μαζί του όλη την παράδοση και την κουλτούρα της χώρας μας.

okeanos.1024

Πώς βλέπετε να διαμορφώνεται η συνολική αγορά του καφέ σήμερα και με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέξει ο υποψήφιος franchisee;

Κατά τη γνώμη μου πρέπει να διασφαλιστεί το προϊόν του καφέ καθώς στην Ελλάδα πέρα από την καθαυτή επιλογή του προϊόντος και την ποιότητά του έχουμε συνηθίσει να το συνδυάζουμε και με τον χώρο και το περιβάλλον, καθώς μας δίνουν μία στιγμή ανάπαυλας και ηρεμίας κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ο υποψήφιος επενδυτής πρέπει εκτός από τις τάσεις της αγοράς να δει και την μακροβιότητα ενός concept που δεν πρέπει φυσικά να στηρίζεται αποκλειστικά σε παροδικές τάσεις της μόδας και ενθουσιασμού. Αντίθετα πρέπει να εξετάζεται το πώς θα μπορέσει η συγκεκριμένη ιδέα να αντέξει στον χρόνο ώστε η επένδυσή του να έχει μακροχρόνια απόσβεση και κερδοφορία, μέσα σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού.

Όπως είπα και παραπάνω η συνεχής αύξηση των σημείων αλλά και των επιλογών πώλησης καφέ δημιουργεί ένα περιβάλλον στο οποίο υπάρχει ο κίνδυνος μέχρι και του ευτελισμού του προϊόντος. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να δοθεί βάση στις ιδιαιτερότητες της ελληνικής ιδιοσυγκρασίας και κουλτούρας γύρω από το προϊόν του καφέ -που φυσικά δεν είναι ίδιες όπως π.χ. του ιταλού- και να δοθεί βαρύτητα στη χαλάρωση στο οικείο περιβάλλον και την αμεσότητα και εμπιστοσύνη επιχείρησης και πελάτη ώστε ο καφές πέρα από καθημερινή συνήθεια να είναι και ένα κομμάτι της καθημερινής χαλάρωσης του πελάτη σε μία πιεστική καθημερινότητα έτσι όπως έχει γίνει σήμερα.

okeanos.kafes

Τι θα συμβουλεύατε τους υποψήφιους franchisees πριν την τελική επιλογή;

Η προσωπική μου συμβουλή είναι να μην ενθουσιάζονται εύκολα από concept τα οποία απλά ακολουθούν το ρεύμα της εποχής, χωρίς να δίνουν βάση σε επιμέρους σημεία όπως αυτό της κουλτούρας του Έλληνα, της εντοπιότητας ή ιδιαιτερότητας κάποιον περιοχών και τέλος της χαλάρωσης που πρέπει να συνοδεύει η απόλαυση του καφέ  Στις εποχές που ζούμε οι ρυθμοί μας αναγκάζουν να τρέχουμε συνέχεια και να επιζητούμε κάποια μικρά διαλείμματα ξεκούρασης κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο καφές πρέπει να γίνει ξανά η δικαιολογία της ανάπαυλας. Και επειδή η καταγωγή μου είναι από την πόλη της Θεσσαλονίκης το χαλαρά είναι μία λέξη που τείνει να εξαφανιστεί ακόμα και από τη διαδικασία απόλαυσης του καφέ.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ